De tv uitzendingen bewijzen het tegendeel. Zonder Huub (en Lieke) is er geen show meer. Tenzij je naar die nep-relatie van Brian en Amanda wilt kijken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De tv uitzendingen bewijzen het tegendeel. Zonder Lieke (en Huub) is er geen show meer. Tenzij je naar die nep-relatie van Brian en Amanda wilt kijken.
Daar heb helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:29 schreef marky het volgende:
[..]
De tv uitzendingen bewijzen het tegendeel. Zonder Huub (en Lieke) is er geen show meer. Tenzij je naar die nep-relatie van Brian en Amanda wilt kijken.
Zo begreep ik het ook. Plus dat Brian zijn oor was geklapt door zijn deejay-kwaliteiten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:01 schreef Clank het volgende:
Gisteravond heb ik de streams niet gevolgd, maar uit de COSsen begrijp ik dat Jaap tv heeft gemaakt, Huub een poging daartoe deed en Brian met een smoes op bed is gaan liggen omdat hij bagger scheet voor de reactie van Amanda en hij zijn imago als ideale partner verder nog moet opbouwen(??)
Dát is die smoes dan hèquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo begreep ik het ook. Plus dat Brian zijn oor was geklapt door zijn deejay-kwaliteiten.
En een goedemorgen allen.
Yep. Gebruik ik ook altijd als ik bang ben van een stel vrouwen.quote:
En ik maar denken dat jij een vrouw met ballen bent.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Gebruik ik ook altijd als ik bang ben van een stel vrouwen.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:26 schreef avonne het volgende:
zo irritant dat ze s morgens geen bewegende mensen laten zien.
alsof we geboeid zijn door slapende mensen
Lieke loopt ook boven rond. Jaap waarschijnlijk ook. Mensen genoeg dus, die met elkaar praten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar moeten ze die bewegende mensen vandaan halen? Of bedoelde je Palma en Olga? Daar heb je ze al..
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Lieke loopt ook boven rond. Jaap waarschijnlijk ook. Mensen genoeg dus, die met elkaar praten.
Ik erger me mateloos aan dat gastspeler gebeuren, net als die meiden van gisteravond, wat heeft dat nu voor nut, zelfs niet in een tv-uitzending dunkt mij..quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:36 schreef Kaleddis het volgende:
Brian en Amanda maken weer tv door in bed te blijven liggen![]()
Geen beweging in te krijgen![]()
Zelfde geld voor Selene en dubbele lul.
Dat is toch strikt verboden in het olliebollen akkoord?quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:33 schreef Lobasca het volgende:
Palma loopt al een oliebol te kanen.
En dat schelden van Zeurlène over Lieke, teringhoer en kutwijf, waar haalt ze het gore lef vandaan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik erger me mateloos aan dat gastspeler gebeuren, net als die meiden van gisteravond, wat heeft dat nu voor nut, zelfs niet in een tv-uitzending dunkt mij..
En alleen maar omdat ze graag Bekende Nederlander wil worden...quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat schelden van Zeurlène over Lieke, teringhoer en kutwijf, waar haalt ze de gore lef vandaan.
Verkondigde die Selene bij binnenkomst niet dat ze zich niet met het spel zou bemoeien? Nu deelt ze zelfs de lakens uit. Ken je plek en ga terug naar huis, gastspeler.quote:09:00 Nog in diepe slaap...
Er is op deze koude dinsdagochtend nog maar weinig beweging gesignaleerd in de Villa. En toch moet dit de welbekende stilte voor de storm zijn. Gisteren sprak Selène uit helemaal klaar met Lieke te zijn. Het liefst wil ze dat Amanda ook wat harder naar de Hilversumse optreedt. We zijn benieuwd of dit vandaag gaat gebeuren! En zou de gastspeelster ook Luc tegen Lieke in het harnas weten te jagen? Vooralsnog kunnen die twee het namelijk wél goed met elkaar vinden...
Toch kan ik me nog steeds niet voorstellen dat die bouwvakker bij TMF gaat werken. Misschien een screentest die ze vervolgens verknald en daarna terug in vergetelheid.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:43 schreef Lobasca het volgende:
Misschien, speculatie mijnerzijds, is dat ook wel de reden dat nada eruit is, die kon anders echt niet aan de bak bij TMF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |