Riri, klopt het dat jij na de breuk tussen Lieke en Huub iets minder positief bent geworden over de tuinkabouter? Ik weet het niet hoor, heb geen concrete aanwijzingen, maar soms lijkt het daar best wel een beetje op. Kan er natuurlijk volledig naast zitten. Correct me if I'm wrong. En niet dat het erg is als het wel zo is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:46 schreef riri het volgende:
[..]
Huub let helemaal niet op zijn vijanden...hij brandt eerder zijn medespelers af
Ik heb spijt van de vorige uitspraakquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
We weten toch allen dat die beroemde foto van Jaap gesjopt is !
Die met die moedervlek op haar rechterwang.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:01 schreef avonne het volgende:
wie is Minou?
Echt, een heel klein beetje maar...quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
We weten toch allen dat die beroemde foto van Jaap gesjopt is !
Thanks maar die werkt niet meer sinds de layout is veranderd..quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:02 schreef Varen het volgende:
[..]
neem deze, gaat sneller
http://tinypic.com/index.php
Zusje van Minette? Sorry, ik begin wat te raaskallen bij het gebrek aan streams en bij het besef dat mogen een bepaald apparaat alweer vroeg vreselijke herrie voort gaat brengen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:01 schreef avonne het volgende:
wie is Minou?
Miskoop??quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:05 schreef Kinga het volgende:
hahha rolls heeft er geen zin in vanavond...
Bloedpielekes zijn niet te voorspellen. Ik even een lekkere frikandel flirturenquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb spijt van de vorige uitspraakJaap, is in mijn ogen de minst idiote in die hut, en dat door zijn omvang zijn pieleke niet zo zichtbaar is is geen bewijs dat hij er niks mee kan.
Niet na de breuk...ook daarvoor al vaak...ik snap soms niets van die jongen...hij geeft zoveel verschillende signalen dat ik niet meer weet wat ik van hem geloven moet....en ik vind hem vaak zo grof.....en aan de andere kant kan hij dan ook ineens weer heel lief zijn....maar dat duurt vaak maar zo kortquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Riri, klopt het dat jij na de breuk tussen Lieke en Huub iets minder positief bent geworden over de tuinkabouter? Ik weet het niet hoor, heb geen concrete aanwijzingen, maar soms lijkt het daar best wel een beetje op. Kan er natuurlijk volledig naast zitten. Correct me if I'm wrong. En niet dat het erg is als het wel zo is.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bloedpielekes zijn niet te voorspellen. Ik even een lekkere frikandel flirturen
ojee, laat dat nou net diegene zijn waar Luc een oogje op had... toch?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:07 schreef BsJanssen het volgende:
wtf... Selene kent er eentje van die FABS meiden?
Alsof Selene dat zal boeien.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:07 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
ojee, laat dat nou net diegene zijn waar Luc een oogje op had... toch?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:08 schreef Ziet het volgende:
zijn jullie streams ook zo kut?
ANWB is zo gebeld hoor...........quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zullen we nog te zien krijgen dat de RR wordt weggesleept ??
Nope ! Niks geen last van ! Wie is je provider ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:08 schreef Ziet het volgende:
zijn jullie streams ook zo kut?
Mijn ouwe mazda 626 uit 91 doet het altijd. Kom maar halen, hij hoeft niks bij te leggenquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zullen we nog te zien krijgen dat de RR wordt weggesleept ??
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
WTF... Selene mocht zomaar mee terugrijden? En Lieke vond dat zomaar goed?
het hoofd ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:10 schreef Kinga het volgende:
Die haren van Amanda zijn helemaal uitgezakt..
Helemaal niemand.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:12 schreef Carlaa het volgende:
nou, ik ben benieuwd wie van die mokkels de nieuwe miljonair wordt
ondanks dat doen ze het nog steeds nietquote:
Jawel, ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:14 schreef Ziet het volgende:
[..]
ondanks dat doen ze het nog steeds niet
maar jullie hebben dus geen last van buffers?
Amanda's haren uitgezakt, andere delen van haar zijn uitgewoond... Zeg UIT en Amanda heeft hetquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:10 schreef Kinga het volgende:
Die haren van Amanda zijn helemaal uitgezakt..
Nope, hoeveel vensters heb je openstaan? Ik heb wel eens meegemaakt dat ik 2x een explorer aan had staan met 2x 4 streams aan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:14 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja inderdaad... zelfs het doorgeven van info van de buren kan ie niet!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, opzouten en niemand mag blijven slapen. Jammer Luc, slecht geregeld, loser.
Heb vandaag ergens gelezen dat athome bezig is vannacht met hun netwerk !quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:14 schreef Ziet het volgende:
[..]
Eens een mis-LUC-keling, altijd een mislukkeling! Kan niet eens Selene versieren! LOL!quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:15 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
ja inderdaad... zelfs het doorgeven van info van de buren kan ie niet!!
Ah zie je wel. Daar heb ik last van dus.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb vandaag ergens gelezen dat athome bezig is vannacht met hun netwerk !
Kunnen die dames Luc niet lekker mee nemen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien mogen de dames de RR nog de poort helpen uitduwen ....
Wat een anti-climax, goed gedaan FEBO.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:15 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Nope, hoeveel vensters heb je openstaan? Ik heb wel eens meegemaakt dat ik 2x een explorer aan had staan met 2x 4 streams aan.
en ik dus ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ah zie je wel. Daar heb ik last van dus.
Dus het was voor het Huub script? Jammer, Jaap vermaakte zich uitstekend, leek mij.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Huub was helaas te snel opgebrand
Waarschijnlijk wel! Morgen ochtend check ik mn mail ff en zou het kunne bevestigen, maar daar heeft nu natuurlijk niemand iets aan nu!quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:20 schreef Ziet het volgende:
[..]
en ik dus ook
tnx voor de info,
dan ligt het dus aan athome
die is leuk! mis-LUC-keling!quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:16 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Eens een mis-LUC-keling, altijd een mislukkeling! Kan niet eens Selene versieren! LOL!
Jaap en Luc begonnen over een stemming om die meiden te laten blijvenquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus het was voor het Huub script? Jammer, Jaap vermaakte zich uitstekend, leek mij.
nahja, ze gaan toch allemaal naar bedquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel! Morgen ochtend check ik mn mail ff en zou het kunne bevestigen, maar daar heeft nu natuurlijk niemand iets aan nu!
Huub zal over een uurtje wel weer wakker worden en dan weer verhaal halen bij Lieke waarom zij hem een "mes in de rug" heeft geduwd....quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:23 schreef Ziet het volgende:
[..]
nahja, ze gaan toch allemaal naar bed
echt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, Amanda gaat verhaal halen bij Brian, "hoezo lag je met die dames op bed "
Maar Brian likt zich nog verder in bij Amanda,ziijn eeuwige back-up....quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda kookt.
Idem voor Jaap.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:30 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke snijd ondertussen haar favouriete onderwerp aan: Huub
Volgens mij begon Jaap over hem "Huub was niet goed bezig"quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:30 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke snijd ondertussen haar favouriete onderwerp aan: Huub
de 3 vrouwen worden vermoordquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:31 schreef BsJanssen het volgende:
Heeft er iemand al wel iets over de film zelf gezegd?
Brian zei direct dat hij de dames op zijn bed had liggen en dat vond Amanda niet leuk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda kookt![]()
Het is zo simpel om bij hun twee te stoken, er hoeft maar iemand op het bed te komen liggen bij of Brian of Amanda en de ander gaat koken!quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Brian zei direct dat hij de dames op zijn bed had liggen en dat vond Amanda niet leuk.
En dan nog durven zeggen dat ze zo vreselijk op de proef worden gesteld.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:37 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Het is zo simpel om bij hun twee te stoken, er hoeft maar iemand op het bed te komen liggen bij of Brian of Amanda en de ander gaat koken!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zusje van Minette? Sorry, ik begin wat te raaskallen bij het gebrek aan streams en bij het besef dat mogen een bepaald apparaat alweer vroeg vreselijke herrie voort gaat brengen.
Doet Huub wel vaker, maar hij zal wel weer iets hebben gezegd omtrent Nazi's of hoeren gewoon.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:39 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand opgevangen wat Huub tegen Luc en Brian zei, vlak voor hij naar bed ging?
Volgens Jaap heeft hij toen iets stoms gezegd.
Hij heeft gezegd dat er maar drie mensen kans maken om te winnen. Dat zijn Brian, Jaap en Huub.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:39 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand opgevangen wat Huub tegen Luc en Brian zei, vlak voor hij naar bed ging?
Waarom deed ze dat niet dan? Mevrouwtje "gastspeler"... wat een HOAX!quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:41 schreef BsJanssen het volgende:
wat een misselijk wijf die Selene zeg! Zegt ze weer dat ze Lieke graag op d'r bek geslagen had.
Was een dronken discussie, waarin Huub iets zei over het feit dat in de finalequote:Op dinsdag 18 december 2007 01:39 schreef avonne het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:41 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Doet Huub wel vaker, maar hij zal wel weer iets hebben gezegd omtrent Nazi's of hoeren gewoon.
Pardon?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar komen al die kloons toch vandaan?
Miste dat net even, maar stond Jaap er toen al bij ??quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:41 schreef BsJanssen het volgende:
wat een misselijk wijf die Selene zeg! Zegt ze weer dat ze Lieke graag op d'r bek geslagen had.
Omdat Huub al weken de weg kwijt is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:45 schreef riri het volgende:
Huub moet echt oppassen met dat drinken van hem...hij gaat een keer fouten maken die niet meer terug te draaien zijn...denkt ie nou echt dat die Brian e vertrouwen is?
Waarom doet ie dat toch steeds weer?
Nope: mister Tv momentje was er niet bij.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Miste dat net even, maar stond Jaap er toen al bij ??
Joh wat kan het jou schelenquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:45 schreef riri het volgende:
Huub moet echt oppassen met dat drinken van hem...hij gaat een keer fouten maken die niet meer terug te draaien zijn...denkt ie nou echt dat die Brian te vertrouwen is?
Waarom doet ie dat toch steeds weer?
Dat hij Lieke er zo uitstemtquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:39 schreef avonne het volgende:
nee.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Miste dat net even, maar stond Jaap er toen al bij ??
Ik denk Liekequote:Op dinsdag 18 december 2007 01:48 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Rarara wie zal Jaap eruit stemmen dalijk? Lieke of Huub?
mwa, dan had ze wel wat vaker gelachen voor de camera's, hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:49 schreef Kinga het volgende:
OMG! Moet je horen wie het zegt... Selene is pas mediageil.
Als hij van achter de keus krijgt....quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:48 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Rarara wie zal Jaap eruit stemmen dalijk? Lieke of Huub?
Dan denk je eigenlijk ook Liekequote:Op dinsdag 18 december 2007 01:51 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
ik denk Huub. Maar dat mag natuurlijk niet van de oliebollentent.
Tja. Meneertje krijgt zijn zinnetje niet meer bij haar, dus moet zij moven en zij moet dit vooral voelen.quote:
Ja, die laat zich goed kennen, goed voor zijn stoere rappers-imagequote:Op dinsdag 18 december 2007 01:50 schreef avonne het volgende:
Luc steekt nog even een middelvinger op voor Lieke.
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:54 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Tsja zolang de Nowlivers duizenden sms-jes sturen voor Huub via websites denken ze daarachter echt dat ie populair is!
Vraag ik me ook af en waarom weer iemand uit het kamp van Huub??quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:53 schreef diedirk het volgende:
Wat doet die Selene daar nog ?
Weer zo'n dom iemand..moet Lieke echt altijd aangepakt en gepest worden?
maar amanda lult niet echt lekker mee.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:48 schreef riri het volgende:
Lieke komt terug....en gaat de troep opruimen...Selene zit Lieke beneden helemaal zwart te praten tegen Brian en Amanda
Inmiddels weten we dus dat de 3 mannen naar de finale gaan, dus Lieke pesten past in het script zodat ze de eerstvolgende stemming weggestemt kan wordenquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:53 schreef diedirk het volgende:
Ze hebben Huub nu een vrijbrief gegeven lijkt het wel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:53 schreef neehe het volgende:
Als Huub zo blijft drinken dan stemt Jaap hem er zo uit, aan een dronken Huub heb je niks.
Dat is hij ook nog altijd, heel veel populairder dan z'n concurrentiequote:Op dinsdag 18 december 2007 01:54 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Tsja zolang Nowlivers duizenden sms-jes sturen voor Huub via websites denken ze daarachter echt dat ie populair is!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af en waarom weer iemand uit het kamp van Huub??
(helaas doet Huub hier zelf ook steeds aan mee)
Even vergeten dat Huub telaat zijn 24 uurs had ingetrokken? En gisteren in de tuin had staan pissen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ze hebben Huub nu een vrijbrief gegeven lijkt het wel.
Ze weten, dat hij fouten gaat maken als hij drank op heeft.
Als hij nu exit gaat door de drank ik het ook echt exit!!
Huub zuipt zichzelf de Kooi uit![]()
Misschien zorgt zij ervoor dat Lieke de tent uitstapt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:53 schreef diedirk het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is dit Luc Weegels zijn website ???
http://www.l-evation.nl/
Hare majesteit Selene trekt het zich heel persoonlijk aanquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:11 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet helemaal. Lieke wou een statement afgeven naar gastspelers. Dat had niks persoonlijks te maken met Selene.
Oké. Wilde het al uit gaan leggenquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nu is Selène van kamp Huupf?
Edit:Las het verkeerd![]()
Wel terecht, want echt boeiend materiaal is ze nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Misschien zorgt zij ervoor dat Lieke de tent uitstapt.
Ze was lief en aardig voor Lieke toen er nog kansen waren dat ze overliep naar B&A.
Nadat duidelijk was dat ze niet overliep liet Selene haar vallen.
en dus wordt Lieke afgezonderd en zal ze er nu door iedereen uitgestemd worden.
http://www.double-l-world.com/quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is dit Luc Weegels zijn website ???
http://www.l-evation.nl/
Bedankt, jammer genoeg geen gastenboekquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
[..]
http://www.double-l-world.com/
deze ook
De tv uitzendingen bewijzen het tegendeel. Zonder Lieke (en Huub) is er geen show meer. Tenzij je naar die nep-relatie van Brian en Amanda wilt kijken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:01 schreef tipsch het volgende:
Wel terecht, want echt boeiend materiaal is ze niet
quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Bedankt, jammer genoeg geen gastenboek
Moet je zijn hyves?quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Bedankt, jammer genoeg geen gastenboek
Wannabe Enimem in optima forma!quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
[..]
doe jij hebt is van de zenith, volgens mij. Van een optreden in oktober of zo
ze zat net te herhalen een paar keer "Lieke kiest voor principes boven vriendschap"quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:00 schreef riri het volgende:
[..]
Hare majesteit Selene trekt het zich heel persoonlijk aan
als iemand een bepaals gedrag van Selene niet pikt gaat ze zwelgen in haar triestheid...die heeft ze echt niet op een rijtje
Precies wat ik wilde zeggen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De tv uitzendingen bewijzen het tegendeel. Zonder Lieke (en Huub) is er geen show meer. Tenzij je naar die nep-relatie van Brian en Amanda wilt kijken.
Brian overtreft haar overigens als het gaat om de minst boeiende persoonlijkheid. TV uitzendingen heb ik al een tijd niet gezien.De laatste keer dat ik dat gezien heb was ik behoorlijk pissig door talloze versnipperingen en verdraaiingen. Zal moeilijk voor Lieke worden nu ze geen aangever meer heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De tv uitzendingen bewijzen het tegendeel. Zonder Lieke (en Huub) is er geen show meer. Tenzij je naar die nep-relatie van Brian en Amanda wilt kijken.
Nee. Zelfs DAT nog niet eensquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:08 schreef avonne het volgende:Nietes ! Amanda is een echte trol !!!!
Waar staan jouw streams op? Dat zie ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:10 schreef 64-Bitch het volgende:
Nou Selene rot dat hoofd van Luc van je navel af...kan je ook slaapie gaan doen!
Nee, maar bedankt voor het aanbod, heb zijn mobiel al via http://www.sidn.nlquote:
Lol, waar kan je anoniem sms-jes sturen? Want zo'n held ben ik niet natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, maar bedankt voor het aanbod, heb zijn mobiel al via http://www.sidn.nl
Net een paar SMS-jes gestuurd, ter aanmoediging zeg maar.
De site staat wel op zijn naam, geregistreerd enzo.quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
[..]
doe jij hebt is van de zenith, volgens mij. Van een optreden in oktober of zo
hoe kan je op Sidn.nl .com websites natrekken dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De site staat wel op zijn naam, geregistreerd enzo.
Ja...quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:53 schreef diedirk het volgende:
Dat gaat ook niet, alleen .nl websites kun je daar natrekken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:18 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
hoe kan je op Sidn.nl .com websites natrekken dan?
http://www.double-l-world.comquote:Op dinsdag 18 december 2007 02:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet, alleen .nl websites kun je daar natrekken.
Ga er vandoor, welterusten allen.
De boosheid van Selene kan ik me enigzins voorstellen, echter is er geen vergelijking te trekken met Huub, want hij is WEL een "speler".quote:Op dinsdag 18 december 2007 03:02 schreef eusjuh het volgende:
Selene is idd niet echt heel aardig over Lieke maar kan me er er wel iets bij voorstellen.Lieke was er echt niet meer geweest zonder Selene.De verklaring die Lieke haar gaf bij de ruzie was zeer onbevredigend en daar is Selene boos over.Ongeacht de intenties van Selene heeft ze Lieke wel door een zeer moeilijke periode heen getrokken en was Lieke's dankbaarheid ver te zoeken.Op Huub is lLeke boos omdat hij spel boven haar stelt maar datzelfde deed ze dus bij Selene!
Surequote:Op dinsdag 18 december 2007 03:02 schreef eusjuh het volgende:
Lieke was er echt niet meer geweest zonder Selene.
De tv uitzendingen bewijzen het tegendeel. Zonder Huub (en Lieke) is er geen show meer. Tenzij je naar die nep-relatie van Brian en Amanda wilt kijken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Daar heb helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:29 schreef marky het volgende:
[..]
De tv uitzendingen bewijzen het tegendeel. Zonder Huub (en Lieke) is er geen show meer. Tenzij je naar die nep-relatie van Brian en Amanda wilt kijken.
Zo begreep ik het ook. Plus dat Brian zijn oor was geklapt door zijn deejay-kwaliteiten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:01 schreef Clank het volgende:
Gisteravond heb ik de streams niet gevolgd, maar uit de COSsen begrijp ik dat Jaap tv heeft gemaakt, Huub een poging daartoe deed en Brian met een smoes op bed is gaan liggen omdat hij bagger scheet voor de reactie van Amanda en hij zijn imago als ideale partner verder nog moet opbouwen(??)
Dát is die smoes dan hèquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo begreep ik het ook. Plus dat Brian zijn oor was geklapt door zijn deejay-kwaliteiten.
En een goedemorgen allen.
Yep. Gebruik ik ook altijd als ik bang ben van een stel vrouwen.quote:
En ik maar denken dat jij een vrouw met ballen bent.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Gebruik ik ook altijd als ik bang ben van een stel vrouwen.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:26 schreef avonne het volgende:
zo irritant dat ze s morgens geen bewegende mensen laten zien.
alsof we geboeid zijn door slapende mensen
Lieke loopt ook boven rond. Jaap waarschijnlijk ook. Mensen genoeg dus, die met elkaar praten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar moeten ze die bewegende mensen vandaan halen? Of bedoelde je Palma en Olga? Daar heb je ze al..
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Lieke loopt ook boven rond. Jaap waarschijnlijk ook. Mensen genoeg dus, die met elkaar praten.
Ik erger me mateloos aan dat gastspeler gebeuren, net als die meiden van gisteravond, wat heeft dat nu voor nut, zelfs niet in een tv-uitzending dunkt mij..quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:36 schreef Kaleddis het volgende:
Brian en Amanda maken weer tv door in bed te blijven liggen![]()
Geen beweging in te krijgen![]()
Zelfde geld voor Selene en dubbele lul.
Dat is toch strikt verboden in het olliebollen akkoord?quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:33 schreef Lobasca het volgende:
Palma loopt al een oliebol te kanen.
En dat schelden van Zeurlène over Lieke, teringhoer en kutwijf, waar haalt ze het gore lef vandaan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik erger me mateloos aan dat gastspeler gebeuren, net als die meiden van gisteravond, wat heeft dat nu voor nut, zelfs niet in een tv-uitzending dunkt mij..
En alleen maar omdat ze graag Bekende Nederlander wil worden...quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat schelden van Zeurlène over Lieke, teringhoer en kutwijf, waar haalt ze de gore lef vandaan.
Verkondigde die Selene bij binnenkomst niet dat ze zich niet met het spel zou bemoeien? Nu deelt ze zelfs de lakens uit. Ken je plek en ga terug naar huis, gastspeler.quote:09:00 Nog in diepe slaap...
Er is op deze koude dinsdagochtend nog maar weinig beweging gesignaleerd in de Villa. En toch moet dit de welbekende stilte voor de storm zijn. Gisteren sprak Selène uit helemaal klaar met Lieke te zijn. Het liefst wil ze dat Amanda ook wat harder naar de Hilversumse optreedt. We zijn benieuwd of dit vandaag gaat gebeuren! En zou de gastspeelster ook Luc tegen Lieke in het harnas weten te jagen? Vooralsnog kunnen die twee het namelijk wél goed met elkaar vinden...
Toch kan ik me nog steeds niet voorstellen dat die bouwvakker bij TMF gaat werken. Misschien een screentest die ze vervolgens verknald en daarna terug in vergetelheid.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:43 schreef Lobasca het volgende:
Misschien, speculatie mijnerzijds, is dat ook wel de reden dat nada eruit is, die kon anders echt niet aan de bak bij TMF.
Eigenlijk zouden die gasten me niet moeten boeien maar ik erger me net als jij mateloos en hun inbreng is idd ninil.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:43 schreef Lobasca het volgende:
En alleen maar omdat ze graag Bekende Nederlander wil worden...
Ach, Selene zei wel meer bij haar entree. Zo zou ze niet achterbaks zijn...quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verkondigde die Selene bij binnenkomst niet dat ze zich niet met het spel zou bemoeien? Nu deelt ze zelfs de lakens uit. Ken je plek en ga terug naar huis, gastspeler.
Dat komt omdat ze haar eigen kracht weer heeft gevonden en nu zo sterk is en hélemaal klaar is met Huubquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:47 schreef beequeen het volgende:
Lieke zeurt weer over Huub bij Herma.
Ik kijk nooit naar die zender, maar ik hoop met je meequote:Op dinsdag 18 december 2007 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch kan ik me nog steeds niet voorstellen dat die bouwvakker bij TMF gaat werken. Misschien een screentest die ze vervolgens verknald en daarna terug in vergetelheid.
Oh ja, ze voelt zich 100 x top. Zal wel door de reiki komen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze haar eigen kracht weer heeft gevonden en nu zo sterk is en hélemaal klaar is met Huub
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:51 schreef Lobasca het volgende:
Lieke wordt wel eng dun..
Lukt niet ergquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:57 schreef Lobasca het volgende:
En Lulletje Luc loopt Huub weer op te stoken tegen Lieke...
van het Gooise matras voor C sterren.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:59 schreef Lobasca het volgende:
En Luc kende al die meiden van gisteravond al..Tis toch niet te geleuven?
Ja leukquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:02 schreef Lobasca het volgende:
Het wachten is op het filmpje waar één van die meiden Brian Brainless noemt.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:01 schreef 2live het volgende:
[..]
van het Gooise matras voor C sterren.
Ik haat haar niet, maar ik erger me wel aan het gezeur van haar tegen iedereen over Huub, dat hebben we nu wel gehad.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:02 schreef Verida het volgende:
Ik snap werkelijk niet waar die ontzettende haat tegen Lieke hier vandaan komt. Wat heeft ze nou helemaal gedaan? ze heeft ooit twee kettingen meegegeven aan haar moeder en zus, heeft wekenlang getreiter over zich heen gekregen zonder zich tot hetzelfde scheldniveau te verlagen, heeft van alles van Huub gepikt en hem daarna uiteindelijk gedumpt. Ze heeft (hoe durft ze volgens jullie) een aantal dagen rust aan Huub gevraagd om dingen op een rijtje te krijgen.
En vervolgens wordt er hier gejuichd als iemand over haar lult of zoals gisteren Zeurlene iets over Lieke zegt en zelfs zegt dat ze Lieke in haar gezicht had geslagen als ze niet in het spel zou zitten.
Ze heeft dan misschien een zeurstem, en misschien wel wat nare maniertjes in haar discussies, maar dat is toch niet genoeg om iemand zo te haten. Zorg er liever voor dat die Brian met zijn vrouwonvriendelijk gedrag aangepakt wordt of die Zeurlene of dubbele L.
Met alle liefde van de wereld ... maar hoe?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:02 schreef Verida het volgende:
. Zorg er liever voor dat die Brian met zijn vrouwonvriendelijk gedrag aangepakt wordt of die Zeurlene of dubbele L.
Welke meiden en waarover?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:03 schreef Varen het volgende:
Brian: de dames kregen vet ruzie gisteravond aan tafel
Ging over dat programma waar ze in hebben gezeten.quote:
Ze lult al maanden negatief over Huub achter zijn rug om. Daarbij had ze er zonder Huub allang niet meer geweest en heeft ze gezegd dat ze eigenlijk al maanden van hem baalt maar toch maar bij hem is gebleven. Verder verwijt ze Huub dat hij niet eerlijk tegen haar is geweest. Huub bevestigd dit ten overstaan van de hele groep maar Lieke geeft niet toe dat ook zij dingen gedaan heeft die niet kloppen en die zeker ook niet eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:02 schreef Verida het volgende:
Ik snap werkelijk niet waar die ontzettende haat tegen Lieke hier vandaan komt. Wat heeft ze nou helemaal gedaan? ze heeft ooit twee kettingen meegegeven aan haar moeder en zus, heeft wekenlang getreiter over zich heen gekregen zonder zich tot hetzelfde scheldniveau te verlagen, heeft van alles van Huub gepikt en hem daarna uiteindelijk gedumpt. Ze heeft (hoe durft ze volgens jullie) een aantal dagen rust aan Huub gevraagd om dingen op een rijtje te krijgen.
En vervolgens wordt er hier gejuichd als iemand over haar lult of zoals gisteren Zeurlene iets over Lieke zegt en zelfs zegt dat ze Lieke in haar gezicht had geslagen als ze niet in het spel zou zitten.
Ze heeft dan misschien een zeurstem, en misschien wel wat nare maniertjes in haar discussies, maar dat is toch niet genoeg om iemand zo te haten. Zorg er liever voor dat die Brian met zijn vrouwonvriendelijk gedrag aangepakt wordt of die Zeurlene of dubbele L.
PoekieWoekie is weer eens met haar verkeerde schrijfhand aan de dag begonnen.quote:09:34 Twee douches in de aanbieding!
"Komt u maar! We gaat er als eerste douchen? Ik heb twee douches in de aanbeiding! Zegt u het maar? Als u naar rechts kijkt... Ziet u links niets meer!", klinkt er toch iets minder vriendelijk dan voorheen door de slaapkamer. Huub lijkt geen zin te hebben in een confrontatie met Palma en springt meteen onder de douche. Is deze gedweeë brave houding voor voorbode voor wat we vandaag van je gaan zien, Huub?
Aha.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:10 schreef T-lex het volgende:
Ging over dat programma waar ze in hebben gezeten.
Eentje zat het af te kraken ofzo...en daar waren andere het weer niet mee eens.
Snapte er verder ook niks van eigenlijk.
Hou daar toch eens over op. Vertel jij alles aan je baas? Ze wilde graag iets achter de schermen gaan doen, en zag dit als kruiwagen, en haar gevoelens voor Huub waren echt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:11 schreef schatje het volgende:
Lieke: "Leugens vallen door de mand".
Dat moet zij nodig zeggen met d'r ware intenties om de villa in te gaan.
Juist waar jij het over hebt, dat ze zo goed is.. Oohw, lieke is zo goed, lieke scheld nooit, lieke doet dit nooit, lieke zus, lieke zo.. Al dat GEZEIK! Ze loopt echt met een zooi veren in haar reet, omdat ze alles zo netjes en goed doetquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:02 schreef Verida het volgende:
Ik hou er niet over op zolang ze valt over leugens. Het waren leugens die ze een paar maanden lang heeft volgehouden. Palma had gelijk en kreeg een lading shit over zich heen. Ze heeft nog geen eens het fatsoen kunnen opbrengen om sorry tegen Palma te zeggen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hou daar toch eens over op. Vertel jij alles aan je baas? Ze wilde graag iets achter de schermen gaan doen, en zag dit als kruiwagen, en haar gevoelens voor Huub waren echt.
En daar zet ik dus hele grote vraagtekens bij. Toen ze poets was zei ze nooit sex te willen in dat hok en op het eerste het beste personeelsfeestje ligt ze binnen een half uur met Huub te krikken. Dat vind ik op zijn minst nogal opmerkelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hou daar toch eens over op. Vertel jij alles aan je baas? Ze wilde graag iets achter de schermen gaan doen, en zag dit als kruiwagen, en haar gevoelens voor Huub waren echt.
Tuurlijk waren die echt zo echt dat de oooo toch zo nette Lieke zich binnen de kortste keren liet naaien onder het oog van de camera. Ze zag het gewoon als mogelijkheid om misschien een kijkje achter de schermen tekrijgen maar ze had natuurlijk ook kunnen proberen er een stageplaats te krijgen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is ook niet persoonlijk bedoeld, Schatje, maar dat nagatieve over Lieke komt me af en toe flink de strot uitquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hou er niet over op zolang ze valt over leugens. Het waren leugens die ze een paar maanden lang heeft volgehouden. Palma had gelijk en kreeg een lading shit over zich heen. Ze heeft nog geen eens het fatsoen kunnen opbrengen om sorry tegen Palma te zeggen.
Zeker als je in je achterhoofd houd dat toendertijd de onderhandelingen met Talpa om erin te komen als miljonair al gestart waren...quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Tuurlijk waren die echt zo echt dat de oooo toch zo nette Lieke zich binnen de kortste keren liet naaien onder het oog van de camera. Ze zag het gewoon als mogelijkheid om misschien een kijkje achter de schermen tekrijgen maar ze had natuurlijk ook kunnen proberen er een stageplaats te krijgen.
Waarschijnlijk kwam ze daar en is haar aangeboden om schoonmaakster te worden en als ze zou zorgen voor een verhaallijn dan kon ze wel eens een vaste plek in de show krijgen.
Ik denk dat haar gevoelens voor Huub gedurende de eerste maanden wel gegroeid zijn.. en echt geworden zijn. Maar haar akties tijdens het personeelsfeestje of die al op gevoel gebasseerd waren... ??quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Palma was in den beginne heel anders dan ze nu is...quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar zet ik dus hele grote vraagtekens bij. Toen ze poets was zei ze nooit sex te willen in dat hok en op het eerste het beste personeelsfeestje ligt ze binnen een half uur met Huub te krikken. Dat vind ik op zijn minst nogal opmerkelijk.
En daarbij de verhalen van José......nee Lieke klopt gewoon niet.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is ook niet persoonlijk bedoeld, Schatje, maar dat nagatieve over Lieke komt me af en toe flink de strot uit
Daar kan ik dus niet over oordelen. Ik ga af op het hier en nu, en Huub heeft haar de laatste tijd dus flink belogen en bedrogen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik denk dat haar gevoelens voor Huub gedurende de eerste maanden wel gegroeid zijn.. en echt geworden zijn. Maar haar akties tijdens het personeelsfeestje of die al op gevoel gebasseerd waren... ??
Daarmee toont Huub wat mij betreft weer aan dat hij staat voor zijn daden iets wat ik van Lieke of de andere in de kooi niet kan zeggen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:20 schreef avonne het volgende:
Zodra Luc negatief begint over Lieke, begint Huub tegen te sputteren.
(over De Leugen)
Luc "als ze al valt over zo iets kleins..."
Huub "nou, het was niet iets KLEINS... zeker niet"
(over Selene)
Luc "ze is zeker heel negatief"
Huub "nee, dat vind ik dan weer goed van haar."
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Palma was in den beginne heel anders dan ze nu is...
En volgens mij had ik ook nog geen internet toen Lieke in de villa kwam![]()
ik vond het toen eigenlijk heel raar dat huub zo achter lieke aan liep. Geil, ok, maar verliefd, nee, dat zag ik niet zo.quote:Maar wat ik tot nu toe gezien en gehoord heb, is Lieke in Huub getrapt
Mooi is dat ja, zijn bewondering voor Lieke is wel oprecht....daar waar Lieke elke gelegenheid aan grijpt om Huub zwart te maken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:20 schreef avonne het volgende:
Zodra Luc negatief begint over Lieke, begint Huub tegen te sputteren.
Ze heeft zelf al toegegeven dat ze Huub eigenlijk al een paar maanden niet pruimt maar toch bij hem is gebleven. Dat kan niet anders dan voor backup zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar kan ik dus niet over oordelen. Ik ga af op het hier en nu, en Huub heeft haar de laatste tijd dus flink belogen en bedrogen.
Ik ben het met je eens Avonne, Huub was naar mijn idee, op zoek naar iemand aan zijn zij, letterlijk en figuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:23 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij is Palma ook pas de laatste tijd een streamer, en is ze sinds die tijd meer een misthoorn met argumenten
[..]
ik vond het toen eigenlijk heel raar dat huub zo achter lieke aan liep. Geil, ok, maar verliefd, nee, dat zag ik niet zo.
Maar ja, er zijn wel meer verrassende stelletjes op de wereld.
hij is er wel een beetje laat mee.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:23 schreef marky het volgende:
[..]
Daarmee toont Huub wat mij betreft weer aan dat hij staat voor zijn daden iets wat ik van Lieke of de andere in de kooi niet kan zeggen.
Het is een show die draait om spelletjes spelen met mensen en dat moet je dan ook wel durven toegeven
Als we over back-up gaan beginnen weet ik nog wel een paar voorbeelden daar.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:26 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft zelf al toegegeven dat ze Huub eigenlijk al een paar maanden niet pruimt maar toch bij hem is gebleven. Dat kan niet anders dan voor backup zijn geweest.
Kan het niet voor emotionele steun zijn geweest? Kan het niet het resultaat zijn geweest van goeie en slechte dingen van je partner tegen elkaar afwegen? Kan het niet vertrouwen zijn geweest?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:26 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft zelf al toegegeven dat ze Huub eigenlijk al een paar maanden niet pruimt maar toch bij hem is gebleven. Dat kan niet anders dan voor backup zijn geweest.
Nou ruzie... Jaap zegt dat Huub in het begin met Lieke ging alleen om de verhaallijn. Huub valt daarover omdat het én/én was.. én hij was verliefd én het was een leuke verhaallijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:26 schreef avonne het volgende:
[..]
hij is er wel een beetje laat mee.
Ook Jaap en Luc hebben nu moeite met die omslag. (Jaap en Huub hebben nu ruzie)
ter aanvulling; Huub wordt boos omdat Jaap de oprechtheid van Huub zijn gevoelens in twijfel trok, als verhaallijn bracht.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:26 schreef avonne het volgende:
[..]
hij is er wel een beetje laat mee.
Ook Jaap en Luc hebben nu moeite met die omslag. (Jaap en Huub hebben nu ruzie)
Genoeg om zijn gebrek aan optredens te compenserenquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:29 schreef avonne het volgende:
Luc blijft vragen en zoeken naar negatieve dingen van Lieke.
Valt niet op hoor. Hij heeft blijkbaar niks beters om over te praten.
Hoeveel zou hij er voor vangen?
Dan moet ze niet met hem neuken dan moet ze niet zeggen dat ze verliefd op hem is. Dan moet ze zeker niet dat zodra ze de mogelijkheid kreeg niet aan andere gaan vertellen hoe slecht Huub voor haar is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Kan het niet voor emotionele steun zijn geweest? Kan het niet het resultaat zijn geweest van goeie en slechte dingen van je partner tegen elkaar afwegen? Kan het niet vertrouwen zijn geweest?
waar het hart van vol is...quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:34 schreef marky het volgende:
[..]
Dan moet ze niet met hem neuken dan moet ze niet zeggen dat ze verliefd op hem is. Dan moet ze zeker niet dat zodra ze de mogelijkheid kreeg niet aan andere gaan vertellen hoe slecht Huub voor haar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |