als dader, yup, daar zijn wij goed in. wat wil je weten?quote:Op maandag 17 december 2007 23:09 schreef Croupouque het volgende:
Wij noemen dat in medische termen ook wel "vrouw".
al met al lijkt me dit een labiel persoon, onzeker zonder eigen mening,. de manipulator is dominant en kraakt zo een mens af tot nul. geen goede combinatie dus.quote:Op maandag 17 december 2007 23:16 schreef sloopkogel het volgende:
Ik bedoel.....
Als die persoon een innige band met iemand krijgt dat ze al gauw haar meningen, trekjes, uitspraken, enz. aan gaat nemen. Zij gaat dat ook doen.
Alleen dus bij mensen die ze vertrouwd of een innige band mee heeft.
eh gaat dit over jezelf ofzo?quote:Op maandag 17 december 2007 23:18 schreef sloopkogel het volgende:
Die, als ze de juiste persoon treft die hem/haar eventjes gelovig maakt.
Terwijl ze er eerst niks van moest weten.Hij /zij was een atheist.....zoiets.....
Een psychopaat?quote:Op maandag 17 december 2007 23:26 schreef sloopkogel het volgende:
Nee man....het gaat niet over mezelf....
Ik stel dit als voorbeeld.....
Hoe wordt een snel geestelijk manipulatief iemand genoemd....
een 24\7 FOKker.quote:Op maandag 17 december 2007 23:26 schreef sloopkogel het volgende:
Nee man....het gaat niet over mezelf....
Ik stel dit als voorbeeld.....
Hoe wordt een snel geestelijk manipulatief iemand genoemd....
quote:Op maandag 17 december 2007 23:09 schreef Croupouque het volgende:
Wij noemen dat in medische termen ook wel "vrouw".
Hitler is een voorbeeld ja.quote:Op maandag 17 december 2007 23:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Een psychopaat?
Een charismatisch persoon?
Hitler?
lees de vrouwenbladen , hoe trieste verhalen daar instaan. ik ben voor een honkbalknuppel in huis. maar wat je zecht, t sluipt er stiekem in, en dan denken de meeste mensen dat je geen kant uit kunt, die is er wel, zoek hulp bij mensen die je vertrouwd of op internet.quote:Op maandag 17 december 2007 23:40 schreef sloopkogel het volgende:
Maar ik bedoel meer persoon op persoon.....
Dat is niet manipulatief, maar labiel. Wat je beschrijft is overigens ook iets wat veel vrouwen doen..quote:Op maandag 17 december 2007 23:16 schreef sloopkogel het volgende:
Ik bedoel.....
Als die persoon een innige band met iemand krijgt dat ze al gauw haar meningen, trekjes, uitspraken, enz. aan gaat nemen. Zij gaat dat ook doen.
Alleen dus bij mensen die ze vertrouwd of een innige band mee heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |