waar?quote:
oooowquote:
jazekerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
foto's van mevrouw Friesinger al gezien??
en dat voor een sportvrouw/schaatster, die hebben normaal weinig voor de deur hangen, meer spieren etc...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:11 schreef Roycoooooo het volgende:
whehe heb ze ook gezien.. Beste jetsers, de tering!
Haha idd, die ene sportster ook.. Die Griekse geloof ik, zwemster, net een kerel qua lichaamquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat voor een sportvrouw/schaatster, die hebben normaal weinig voor de deur hangen, meer spieren etc...
jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haha idd, die ene sportster ook.. Die Griekse geloof ik, zwemster, net een kerel qua lichaam
Denk wel meerdere mannelijke persoonlijkhedenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja![]()
daarom was ik ook aangenaam verrast door Anni
mooiquote:
maar heb je nou ook wat met haar dan, dat is de vraag!!quote:Op maandag 14 januari 2008 19:15 schreef Rumille het volgende:
Helaas.
Ben relatiebreker trouwens. Meisje heeft het uitgemaakt omdat ze mij leuker vond.
Peter doet het goed bij de meiden![]()
.
succesquote:Op maandag 14 januari 2008 20:37 schreef Rumille het volgende:
Zie haar morgen
Ze ziet er leuk uit, is ook aardig, dus ik zie wel wat er van komt.
Kerl, playertje hoor!!quote:Op maandag 14 januari 2008 19:15 schreef Rumille het volgende:
Helaas.
Ben relatiebreker trouwens. Meisje heeft het uitgemaakt omdat ze mij leuker vond.
Peter doet het goed bij de meiden![]()
.
goeiendagquote:
Hoeveel dames heb je al gehad dan??quote:
Laatste week of hele leven?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoeveel dames heb je al gehad dan??
laatste weekquote:
tis wat met die kleine meisjesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:19 schreef Rumille het volgende:
Al lang
Was beetje hoer bleek opeens. 'Verliefd' op 3 andere jongens.
echte player oniequote:
zoeken op "webcamgirl" ??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:00 schreef Rumille het volgende:
Neuh.
Goed zoeken en je vindt haar wel.
dies illegaalquote:
BANquote:
Hele leven.. 15 jaarquote:
Goeie grap mén! Je moet cliniclown wordenquote:
ik heb nu al meelijquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeie grap mén! Je moet cliniclown worden
ik bedoelde eigelijk de kinderenquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met de clown jah, die gePWND wordt door de zieke kindertjes
zeg dat danquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik bedoelde eigelijk de kinderen
zeg ik tochquote:
Wat zeggie?quote:
bassie en adriaanquote:
B2! Mén, ken je klassiekers!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bassie en adriaan
hoe heet die gek ook al weer?
sorryquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
B2! Mén, ken je klassiekers!!
ken jij m wel dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:18 schreef Rumille het volgende:
Matig jonge, matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |