waar?quote:
oooowquote:
jazekerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
foto's van mevrouw Friesinger al gezien??
en dat voor een sportvrouw/schaatster, die hebben normaal weinig voor de deur hangen, meer spieren etc...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:11 schreef Roycoooooo het volgende:
whehe heb ze ook gezien.. Beste jetsers, de tering!
Haha idd, die ene sportster ook.. Die Griekse geloof ik, zwemster, net een kerel qua lichaamquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat voor een sportvrouw/schaatster, die hebben normaal weinig voor de deur hangen, meer spieren etc...
jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haha idd, die ene sportster ook.. Die Griekse geloof ik, zwemster, net een kerel qua lichaam
Denk wel meerdere mannelijke persoonlijkhedenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja![]()
daarom was ik ook aangenaam verrast door Anni
mooiquote:
maar heb je nou ook wat met haar dan, dat is de vraag!!quote:Op maandag 14 januari 2008 19:15 schreef Rumille het volgende:
Helaas.
Ben relatiebreker trouwens. Meisje heeft het uitgemaakt omdat ze mij leuker vond.
Peter doet het goed bij de meiden![]()
.
succesquote:Op maandag 14 januari 2008 20:37 schreef Rumille het volgende:
Zie haar morgen
Ze ziet er leuk uit, is ook aardig, dus ik zie wel wat er van komt.
Kerl, playertje hoor!!quote:Op maandag 14 januari 2008 19:15 schreef Rumille het volgende:
Helaas.
Ben relatiebreker trouwens. Meisje heeft het uitgemaakt omdat ze mij leuker vond.
Peter doet het goed bij de meiden![]()
.
goeiendagquote:
Hoeveel dames heb je al gehad dan??quote:
Laatste week of hele leven?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoeveel dames heb je al gehad dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |