Nou het was niet om ze terug te pakken hoor.. maar als je een krant te weinig hebt gekregen moet je toch een keuze makenquote:Op maandag 17 december 2007 21:24 schreef TeChNo2 het volgende:
Jaja had je ze mooi terug gepakt he !Boefje
![]()
Wat zullen ze een rotweek gehad hebben !
Wow 7 euro, nee ik snap wel dat je dat niet een keer per jaar kan missenquote:Op dinsdag 18 december 2007 07:58 schreef Revenge2005 het volgende:
geeft ze allemaal een euro - dan zit je op 6- 7 euro
Waarom? Ontslagen word je heus niet, want ze zitten te springen om krantenjongens (10 jaar geleden iig wel, toen ik het deed). En geld kreeg je toch al niet van die kerel, dus dan haal ik er meer genoegen uit als hij met een teringbui naar z'n werk gaat omdat hij z'n dagelijkse ritueel niet heeft kunnen doen. Don't bite the hand that feeds youquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:45 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Daarmee naai je alleen jezelluf.
Een hele euro?quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb tenminste wel een euro in het busje van het diabetesfonds gedaan. Daar doen ze er nog wat nuttigs mee ipv die folderjongens die er toch maar troep voor gaan kopen.
1. Nooit geleerd dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
Een hele euro?
Het is wellicht nog triester dat je het doneren van wel één hele euro bij een collectant de moeite waard vindt om hier in je verdediging te posten
1. Doe het goed of doe het niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1. Nooit geleerd dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken?
2. Ik ben een student met een beperkt budget. Ze mogen blij zijn dat ik überhaupt wat geef.
Alle beetjes helpenquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
1. Doe het goed of doe het niet.
Nee zo iemand ben ik zeker niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen.
Jij bent zeker ook zo iemand die zegt dat leerdragende vegetariers hypocriet zijn.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die mensen stoer reageren hier van: had hem dan wat gegeven vieze straathoerMaar zelf hebben ze nog nooit de deur open gedaan
Ja opeens nu doen ze hun best.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:44 schreef Viking84 het volgende:
Hier ook zoiets, dus het ventje komt hier nog wel.
Jij begrijpt niet wat ik zeg. Tuurlijk is alles wat je geeft meegenomen, maar kom hier alsjeblieft niet melden dat je een hele euro gegeven hebt aan een goed doel om aan te tonen dat je toch niet zo gierig bent als dat je overkomtquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1. Nooit geleerd dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken?
2. Ik ben een student met een beperkt budget. Ze mogen blij zijn dat ik überhaupt wat geef [afbeelding].
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:00 schreef Repeat het volgende:
Jij begrijpt niet wat ik zeg. Tuurlijk is alles wat je geeft meegenomen, maar kom hier alsjeblieft niet melden dat je een hele euro gegeven hebt aan een goed doel om aan te tonen dat je toch niet zo gierig bent als dat je overkomt_!
Spreek voor jezelf..quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die mensen stoer reageren hier van: had hem dan wat gegeven vieze straathoerMaar zelf hebben ze nog nooit de deur open gedaan
Och, je hebt een medestander gevonden en begint gelijk met hielen likken. Snap ik ook wel hoor na die -tig negatieve reacties die je hebt gekregen op je gierigheid.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Exact.
Of ze wonen nog thuis, zodat hun mama de deur open doet en dan zeggen ze dat ze zelf geld hebben gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |