Klootzak! Ik wil ze ook hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:25 schreef FredvZ het volgende:
Vanmiddag (±17u00) ophalen?
Lekker subtiel........quote:
en je komt misschien ook niet binnenkort of een keertje in de buurt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, sorry maar ik heb weinig zin om even naar schoonhoven op en neer te rijden.
Nee, ik kom nooit in die richting eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:35 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
en je komt misschien ook niet binnenkort of een keertje in de buurt?
Ja dat heb ik hier ook eens gehad met een gratis monitor. Die heb ik uiteindelijk in de kliko geflikkerdquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:44 schreef Cynix ® het volgende:
Nog een hele klus om van gratis spul af te komen.
In stukken zagen en versturen is misschien een optie?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:44 schreef Cynix ® het volgende:
Nog een hele klus om van gratis spul af te komen.
je hebt doordeweeks geen auto, zeg je, rij er dan op een zaterdag ff heen, ze zijn GRATIS, dus de moeite waard, voor jou om te doen, niet voor de aanbieder, heen en weer rijden dus.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:35 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
en je komt misschien ook niet binnenkort of een keertje in de buurt?
ehm zou optie zijn maar moet ook op de zaterdag werken tot de 3de week januari dus of TS moet ze bewaren voor me (heel veel plek nemen ze ook niet in) of hij flikkert ze binnenkort in de kliko zo te horenquote:Op woensdag 19 december 2007 08:49 schreef milagro het volgende:
[..]
je hebt doordeweeks geen auto, zeg je, rij er dan op een zaterdag ff heen, ze zijn GRATIS, dus de moeite waard, voor jou om te doen, niet voor de aanbieder, heen en weer rijden dus.
Ik ben zo druk bezig met een kinderkamer timmeren dat ik de fik er nog niet in heb kunnen zetten Cynix!quote:Op zondag 30 december 2007 10:37 schreef Cynix ® het volgende:
En?
Een paar mooie branduren aan overgehouden, Swets?
E.T. is thuis, dus lijkt me geen probleemquote:Op zondag 30 december 2007 22:10 schreef bibi het volgende:
Auto *check*
Tijd om op te halen *check*
Kent de weg naar Capelle *check*
Kan altijd boekenplanken gebruiken *check*
Wanneer kan ik ze komen halen?
Geen probleem. PM even voor de tijd enzoquote:Op zondag 30 december 2007 22:31 schreef bibi het volgende:
Ik had al donderdag gepland staan om naar Capelle te komen, is ze dan thuis?
Aan wie bibi? Ik heb niets van je in mijn inbox?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:00 schreef bibi het volgende:
Ik kon die donderdag dus niet, ik heb een pm gestuurd om een nieuwe afspraak te maken en daar heb ik helaas niets op terug gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |