Die zullen er niet rouwig om zijnquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
De begrafenisondernemer anders ook.
Tsja, als ze het vanaf volgend jaar doen vind ik het niet erg hehequote:Op dinsdag 18 december 2007 17:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hebben ze bij de kakkies ook.
Dat lijkt mij een goede oplossing, zo is iedereen tevreden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze moeten het vooral doen
Dan kom ik dit seizoen niet meer in het stadion denk ik
Kom maar met namenquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:32 schreef Blight het volgende:
[..]
Mooi. En nu fatsoenlijk scouten, ook buiten de Eredivisie.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goede oplossing, zo is iedereen tevreden.
En nu nog de voor Ajax haalbare spelers die ook weten wat de nummer 10 plek bij Ajax inhoud.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:20 schreef Joe. het volgende:
Garay, Cahais, Renatio Augusto, Modric, Alan Kardec, Pablo Piatti, Ochoa, Ninis, Aaritalo, Alberman
Speelt er ook een FM hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:20 schreef Joe. het volgende:
Garay, Cahais, Renatio Augusto, Modric, Alan Kardec, Pablo Piatti, Ochoa, Ninis, Aaritalo, Alberman
Goed dat je het zegt want zo kwam het niet overquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:51 schreef Joe. het volgende:
Adu is niet haalbaar voor Ajax
Ik maakte een punt naar mensen die de hele godganze dag roepen om Modric en consorten.
Als ze dat doen moeten we gewoon de eredivisie boycotten. Ben benieuwd hoe ze het zonder de supporters en kijkers van Ajax/010 rooien als er geen inkomsten zijn van kaartverkoop/pay per view tv.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze moeten het vooral doen
Dan kom ik dit seizoen niet meer in het stadion denk ik
Dat wordt een leuk potje bluffen, aangezien ajax/feyenoord ook niet zonder inkomsten kunnen (sponsors zonder wedstrijden??).quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als ze dat doen moeten we gewoon de eredivisie boycotten. Ben benieuwd hoe ze het zonder de supporters en kijkers van Ajax/010 rooien als er geen inkomsten zijn van kaartverkoop/pay per view tv.
Dan ben je in FM zeker goed zegquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:20 schreef Joe. het volgende:
Van de sport frontpage.quote:De kans is groot dat Ismail Aissati zijn huidige contract bij PSV toch gaat verlengen. De middenvelder wordt gevolgd door Ajax, maar heeft met zijn huidige werkgever bijna een akkoord bereikt. De nieuwe overeenkomst zou hem ot 2013 aan de club uit Eindhoven verbinden.
"Uit een eerste gesprek met PSV is gebleken dat ze me heel graag willen houden. Dat is voor mij een belangrijk signaal. Het was dan ook een uitstekend gesprek," liet Aissati in een reactie weten. De jonge middenvelder heeft de hoop uitgesproken dat beide partijen er snel uit zullen komen. "Dat is prettig voor beide partijen. Ik heb zelf ook behoefte aan rust over dit thema."
Het is verrassend dat Aissati zijn oude contract mogelijk toch gaat verlegen. Nog niet zo lang geleden was de speler teleurgesteld, omdat hij nauwelijks aan spelen toekwam. "Dat was niet de afspraak", liet hij een aantal weken geleden weten.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:20 schreef Joe. het volgende:
lekker boeiend we hadden laatst ook nooit van Psv uit gewonnen en toen wonnen we met 1-5 al die onnozele feitjesquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:27 schreef Damzkieee het volgende:
PSV wordt straks echt nog kampioen door deze ongein, wat triest
Maar goed, scheelt de supporters wel weer een ritje naar het stadion, en de afgelopen jaren hebben jullie toch al niet te vaak gewonnen van PSV thuis
Onnozele feitjes?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:35 schreef BonJovi het volgende:
[..]
lekker boeiend we hadden laatst ook nooit van Psv uit gewonnen en toen wonnen we met 1-5 al die onnozele feitjes
quote:[update] Boulahrouz is voor een jaar verhuurd van Chelsea aan Sevilla. Voor een definitieve transfer zou Ajax moeten onderhandelen met Chelsea. Voor verhuur zou Ajax hem onder dezelfde voorwaarden kunnen overnemen als de Spanjaarden. Sevilla wil er namelijk niet op toeleggen voor de tweede seizoenshelft.
Volgens de officiële FIFA-regels mag een speler niet twee keer in een seizoen van club veranderen. Volgens AS is er echter een mogelijkheid om daar onderuit te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |