abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55383633
Mooi, de sports bar gevraagd of ze Ajax-Twente kunnen uitzenden volgende week.

Urby gewoon behouden. Desnoods voor de breedte.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55383694
Zouden bepaalde Ajax-spelers ook een ludiek kerstcadeautje gekregen hebben ?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 19 december 2007 @ 11:59:56 #283
52871 Blight
Supersized.
pi_55383779
quote:
Zo kreeg Timothee Atouba, die zich dit seizoen nogal eens had verslapen, een wekker cadeau.
Die kreeg ik ook dit jaar op m'n werk. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 19 december 2007 @ 12:29:42 #284
51286 w00h00
Digital man!
pi_55384389
quote:
Op woensdag 19 december 2007 11:50 schreef twi het volgende:
Jahoor, laten we maar weer een strik om Urby doen Dope dit, prutser zo... Dat was vorig seizoen precies hetzelfde met Maduro, en kijk nu eens hoe er gesmeekt en gebeden wordt dat Hedwiges blijft.

Laat al die jongens van die generatie nou gewoon lekker een paar jaar bij elkaar blijven. Je ziet aan Heitinga (en in mindere mate Maduro) dat spelers altijd sterk uit zo'n situatie terugkomen. Emanuelson zou prima de positie van Davids op zich kunnen nemen. Natuurlijk niet zo goed, maar goed genoeg.

We vergeten natuurlijk allemaal even dat Emanuelson nog steeds een middenvelder is, en geen verdediger. Hij zet zichzelf daar echt niet neer hoor...

Alsof Maxwell nooit steken liet vallen. Ook in die tijd stond Ajax bekend om een gapend gat aan de linkerkant van de verdediging.
Maduro heeft zijn klasse laten zien op het jeugd EK, waar hij er met kop en schouders boven uit stak.En ook bij Ajax heeft hij periodes gehad waar hij het erg goed heeft gedaan.

Urby is altijd al erg wisselvallig geweest, alleen met levensgevaarkelijke kap bewegingen heeft hij het publiek op de banken kunnen krijgen of met een goed uitgevoerde sliding, nadat hij z'n man gewoon had laten lopen.

Daarbij moet ik zeggen dat Urby nooit echt de kans heeft gehad als linker middenvelder, hopelijk kan hij mij nog van gedachten laten veranderen, maar een nieuwe stabiele linksback ipv Emanuelson, dat zou ik toch wel graag zien.

Met de nieuwe Maxwell bedoel ik eigenlijk een super talent dat we in Terborg hebben kunnen scouten en voor een paar pijnboompitten in Brazilie hebben kunnen ophalen.
  woensdag 19 december 2007 @ 12:35:11 #285
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55384531
Hoeveel denk jij dat Maxwell heeft gekost dan? Trabelsi, Maxwell, Chivu waren ook 'gewoon' allemaal spelers die tussen de 3,5 en 5 miljoen hebben gekost. Voor die tijd overigens ook gewoon zeer flinke bedragen. Daar kun je in elk geval een heleboel pijnboompitten voor kopen.

En Maduro die zijn klasse op het jeugd EK heeft getoond? Dat viel ook wel weer mee hoor. Of bedoel je die ene solo op het jeugd WK in Nederland?
pi_55384624
Ben benieuwd.. ik denk dat Maduro er vandoor gaat en dat volgende week dan bekend wordt dat er al een club is..
  woensdag 19 december 2007 @ 12:40:14 #287
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55384664
quote:
Op woensdag 19 december 2007 12:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ben benieuwd.. ik denk dat Maduro er vandoor gaat en dat volgende week dan bekend wordt dat er al een club is..
Dat zou me bevreemden, hij mag pas namelijk vanaf 1 januari gaan onderhandelen met nieuwe clubs.
pi_55384684
quote:
Op woensdag 19 december 2007 11:50 schreef twi het volgende:
Jahoor, laten we maar weer een strik om Urby doen Dope dit, prutser zo... Dat was vorig seizoen precies hetzelfde met Maduro, en kijk nu eens hoe er gesmeekt en gebeden wordt dat Hedwiges blijft.

Laat al die jongens van die generatie nou gewoon lekker een paar jaar bij elkaar blijven. Je ziet aan Heitinga (en in mindere mate Maduro) dat spelers altijd sterk uit zo'n situatie terugkomen. Emanuelson zou prima de positie van Davids op zich kunnen nemen. Natuurlijk niet zo goed, maar goed genoeg.

We vergeten natuurlijk allemaal even dat Emanuelson nog steeds een middenvelder is, en geen verdediger. Hij zet zichzelf daar echt niet neer hoor...

Alsof Maxwell nooit steken liet vallen. Ook in die tijd stond Ajax bekend om een gapend gat aan de linkerkant van de verdediging.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 19 december 2007 @ 12:42:12 #289
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55384724
urby mag best blijven, maar alleen als ze hem eens in zijn botte kop rammen dat ie zich op 1 positie moet focussen en niet als verdediger constant vleugelspits gaat spelen...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_55384730
quote:
Op woensdag 19 december 2007 12:40 schreef twi het volgende:

[..]

Dat zou me bevreemden, hij mag pas namelijk vanaf 1 januari gaan onderhandelen met nieuwe clubs.
Tsja.. dat ZOU officieel moeten ja
pi_55384864
quote:
"Ik ben gebeld, maar heb diegene doorverwezen naar Ajax. Uiteraard heb ik het daar wel met Urby over gehad. Ja, hij ziet een overgang in januari zeker zitten," zegt hij in de ochtendkrant.,
Hoeveel moet ie kosten dan? Miljoentje of 5?
  woensdag 19 december 2007 @ 13:03:27 #292
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55385337
quote:
Op woensdag 19 december 2007 12:42 schreef HeatWave het volgende:
urby mag best blijven, maar alleen als ze hem eens in zijn botte kop rammen dat ie zich op 1 positie moet focussen en niet als verdediger constant vleugelspits gaat spelen...
Dat ligt ook niet alleen aan hem, misschien dat ze hem de totale offensive vrijheid aan de flank moeten geven na terugkeer van Edgar Davids, misschien gaan we hem dan waarderen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55385440
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat ligt ook niet alleen aan hem, misschien dat ze hem de totale offensive vrijheid aan de flank moeten geven na terugkeer van Edgar Davids, misschien gaan we hem dan waarderen?
Nou ja.. waardeer hem sowieso wel.. alleen zoals al vaker gezegd komt hij het beste tot zijn recht met een ervaren LM voor hem..
pi_55385553
Urby moet weg vind ik

Hij heeft al 2.5 jaar niks laten zien.
pi_55385700
Eens met Twi, maar ik snap de sentimenten ook wel. Urby maakt al een tijd dezelfde fouten en hij lijkt er niet van te leren. Maar hij kan wel uitstekend voetballen.. et zit er in, maar waarom komt het er nu niet uit?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_55385800
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:14 schreef Cheiron het volgende:
Eens met Twi, maar ik snap de sentimenten ook wel. Urby maakt al een tijd dezelfde fouten en hij lijkt er niet van te leren. Maar hij kan wel uitstekend voetballen.. et zit er in, maar waarom komt het er nu niet uit?
Laten we eerst een linkback op de linksback zetten ipv een aanvallende speler, 1tje die niet steeds aanvalt en niet steeds lam achter de tegenstander aan loopt. Geen pingels veroorzaakt en niet door het centrum speelt.
pi_55386021
quote:
Koster: afwachten of Van der Wiel voor winterstop nog in actie komt

In de nieuwe editie van Voetbal International laat Ajax coach Adrie Koster weten dat het afwachten is of Gregory van der Wiel voor de winterstop nog in actie kan komen voor Ajax. Volgens Koster blijft hij klachten houden. 'Als hij straks bij de groep aansluit, zal hij eerst wat ritme moeten opdoen.
Mooi klote.. eerst zou het maar kort duren..
  woensdag 19 december 2007 @ 13:25:40 #298
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55386113
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:16 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Laten we eerst een linkback op de linksback zetten ipv een aanvallende speler, 1tje die niet steeds aanvalt en niet steeds lam achter de tegenstander aan loopt. Geen pingels veroorzaakt en niet door het centrum speelt.
Je kan Urby Emanuelson ook wel als linksback opstellen, maar dan moeten er verder duidelijke afspraken bestaan. Met Edrag Davids als linkshalf, heb je de ideale man om Urby's gaten te dichten (...) en op die manier is het gewoon één van de beste linksbacks die er zijn, vergelijkbaar met een Roberto Carlos qua rushes.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55386250
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je kan Urby Emanuelson ook wel als linksback opstellen, maar dan moeten er verder duidelijke afspraken bestaan. Met Edrag Davids als linkshalf, heb je de ideale man om Urby's gaten te dichten (...) en op die manier is het gewoon één van de beste linksbacks die er zijn, vergelijkbaar met een Roberto Carlos qua rushes.
Daarmee voorrkom je niet pingels en ballen door het midden.
pi_55386253
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Mooi klote.. eerst zou het maar kort duren..
Damn damn.

Flikker aub heel die medische staf eruit. Faalhazen.
pi_55386318
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:30 schreef Nashje het volgende:

[..]

Damn damn.

Flikker aub heel die medische staf eruit. Faalhazen.
precies, verbaast me echt niks dit
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')