Die kreeg ik ook dit jaar op m'n werk.quote:Zo kreeg Timothee Atouba, die zich dit seizoen nogal eens had verslapen, een wekker cadeau.
Maduro heeft zijn klasse laten zien op het jeugd EK, waar hij er met kop en schouders boven uit stak.En ook bij Ajax heeft hij periodes gehad waar hij het erg goed heeft gedaan.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:50 schreef twi het volgende:
Jahoor, laten we maar weer een strik om Urby doenDope dit, prutser zo... Dat was vorig seizoen precies hetzelfde met Maduro, en kijk nu eens hoe er gesmeekt en gebeden wordt dat Hedwiges blijft.
Laat al die jongens van die generatie nou gewoon lekker een paar jaar bij elkaar blijven. Je ziet aan Heitinga (en in mindere mate Maduro) dat spelers altijd sterk uit zo'n situatie terugkomen. Emanuelson zou prima de positie van Davids op zich kunnen nemen. Natuurlijk niet zo goed, maar goed genoeg.
We vergeten natuurlijk allemaal even dat Emanuelson nog steeds een middenvelder is, en geen verdediger. Hij zet zichzelf daar echt niet neer hoor...
Alsof Maxwell nooit steken liet vallen. Ook in die tijd stond Ajax bekend om een gapend gat aan de linkerkant van de verdediging.
Dat zou me bevreemden, hij mag pas namelijk vanaf 1 januari gaan onderhandelen met nieuwe clubs.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ben benieuwd.. ik denk dat Maduro er vandoor gaat en dat volgende week dan bekend wordt dat er al een club is..
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:50 schreef twi het volgende:
Jahoor, laten we maar weer een strik om Urby doenDope dit, prutser zo... Dat was vorig seizoen precies hetzelfde met Maduro, en kijk nu eens hoe er gesmeekt en gebeden wordt dat Hedwiges blijft.
Laat al die jongens van die generatie nou gewoon lekker een paar jaar bij elkaar blijven. Je ziet aan Heitinga (en in mindere mate Maduro) dat spelers altijd sterk uit zo'n situatie terugkomen. Emanuelson zou prima de positie van Davids op zich kunnen nemen. Natuurlijk niet zo goed, maar goed genoeg.
We vergeten natuurlijk allemaal even dat Emanuelson nog steeds een middenvelder is, en geen verdediger. Hij zet zichzelf daar echt niet neer hoor...
Alsof Maxwell nooit steken liet vallen. Ook in die tijd stond Ajax bekend om een gapend gat aan de linkerkant van de verdediging.
Tsja.. dat ZOU officieel moeten jaquote:Op woensdag 19 december 2007 12:40 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zou me bevreemden, hij mag pas namelijk vanaf 1 januari gaan onderhandelen met nieuwe clubs.
Hoeveel moet ie kosten dan? Miljoentje of 5?quote:"Ik ben gebeld, maar heb diegene doorverwezen naar Ajax. Uiteraard heb ik het daar wel met Urby over gehad. Ja, hij ziet een overgang in januari zeker zitten," zegt hij in de ochtendkrant.,
Dat ligt ook niet alleen aan hem, misschien dat ze hem de totale offensive vrijheid aan de flank moeten geven na terugkeer van Edgar Davids, misschien gaan we hem dan waarderen?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:42 schreef HeatWave het volgende:
urby mag best blijven, maar alleen als ze hem eens in zijn botte kop rammen dat ie zich op 1 positie moet focussen en niet als verdediger constant vleugelspits gaat spelen...
Nou ja.. waardeer hem sowieso wel.. alleen zoals al vaker gezegd komt hij het beste tot zijn recht met een ervaren LM voor hem..quote:Op woensdag 19 december 2007 13:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat ligt ook niet alleen aan hem, misschien dat ze hem de totale offensive vrijheid aan de flank moeten geven na terugkeer van Edgar Davids, misschien gaan we hem dan waarderen?
Laten we eerst een linkback op de linksback zetten ipv een aanvallende speler, 1tje die niet steeds aanvalt en niet steeds lam achter de tegenstander aan loopt. Geen pingels veroorzaakt en niet door het centrum speelt.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:14 schreef Cheiron het volgende:
Eens met Twi, maar ik snap de sentimenten ook wel. Urby maakt al een tijd dezelfde fouten en hij lijkt er niet van te leren. Maar hij kan wel uitstekend voetballen.. et zit er in, maar waarom komt het er nu niet uit?
Mooi klote.. eerst zou het maar kort duren..quote:Koster: afwachten of Van der Wiel voor winterstop nog in actie komt
In de nieuwe editie van Voetbal International laat Ajax coach Adrie Koster weten dat het afwachten is of Gregory van der Wiel voor de winterstop nog in actie kan komen voor Ajax. Volgens Koster blijft hij klachten houden. 'Als hij straks bij de groep aansluit, zal hij eerst wat ritme moeten opdoen.
Je kan Urby Emanuelson ook wel als linksback opstellen, maar dan moeten er verder duidelijke afspraken bestaan. Met Edrag Davids als linkshalf, heb je de ideale man om Urby's gaten te dichten (...) en op die manier is het gewoon één van de beste linksbacks die er zijn, vergelijkbaar met een Roberto Carlos qua rushes.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Laten we eerst een linkback op de linksback zetten ipv een aanvallende speler, 1tje die niet steeds aanvalt en niet steeds lam achter de tegenstander aan loopt. Geen pingels veroorzaakt en niet door het centrum speelt.
Daarmee voorrkom je niet pingels en ballen door het midden.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je kan Urby Emanuelson ook wel als linksback opstellen, maar dan moeten er verder duidelijke afspraken bestaan. Met Edrag Davids als linkshalf, heb je de ideale man om Urby's gaten te dichten (...) en op die manier is het gewoon één van de beste linksbacks die er zijn, vergelijkbaar met een Roberto Carlos qua rushes.
Damn damn.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Mooi klote.. eerst zou het maar kort duren..
precies, verbaast me echt niks ditquote:Op woensdag 19 december 2007 13:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Damn damn.![]()
![]()
Flikker aub heel die medische staf eruit. Faalhazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |