abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 december 2007 @ 15:48:24 #176
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55363269
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 14:59 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat is bij Europese uitkaarten het geval, een normale (nationale) uitkaart kan iedere SCC-houder aanvragen.
Jullie begrijpen me verkeerd. CSI zegt van ; dat ze die uitkaarten niet zomaar moeten uitdelen. Dat vind ik onzin want zoals ik al zei :
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 14:48 schreef Sethje het volgende:
Je moet toch ooit beginnen met het bezoeken van uitwedstrijden
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 14:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:

Natuurlijk! Graag zelfs.. maar hoe wil je dat doen als je meteen op minuut 1 van de verkoop al te horen krijgt.. keer op keer, dat het uitverkocht is..
Wedstrijden als Nac,vitesse,heerenveen,roda uit zijn redelijk "makkelijk" te bezoeken...je moet er iets voor over hebben om je uitkaart te behouden en niet alleen de toppers willen gaan.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 18 december 2007 @ 16:00:07 #177
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_55363550
Er moet gewoon een tussenkaartje komen, vanaf 6 uitwedstrijden.

Dan kunnen de beginners fijn hun eerste seizoen naar Vitesse, Heerenveen, Roda JC, NAC, FC Groningen en PSV voordat ze dat jaar daarop naar Utrecht of Feyenoord 'mogen'. En hebben de mensen die wel veel bezoeken maar niet alles meer kans op een kaartje dan alleen de utrecht-uitgangers.
Gourmetten of steengrillen?
pi_55363555
Wanneer krijg je een uitkaart en mag je hem houden? En een voorang kaart?
pi_55363615
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 14:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Een keer bij een andere ticketbox proberen. Vaak staat er zo'n sufkut achter die het aparaat niet snapt.
Hebben nu al 4 verschillende geprobeerd..
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 15:48 schreef Sethje het volgende:

[..]

Jullie begrijpen me verkeerd. CSI zegt van ; dat ze die uitkaarten niet zomaar moeten uitdelen. Dat vind ik onzin want zoals ik al zei :
[..]

[..]

Wedstrijden als Nac,vitesse,heerenveen,roda uit zijn redelijk "makkelijk" te bezoeken...je moet er iets voor over hebben om je uitkaart te behouden en niet alleen de toppers willen gaan.
Iets ervoor over hebben? Ik vind elke keer op de minuut van begin verkoop bij een ticketbox staan toch wel "er iets voor over hebben"..

Magoed.. we blijven proberen
  dinsdag 18 december 2007 @ 16:11:26 #180
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55363759
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:

Iets ervoor over hebben? Ik vind elke keer op de minuut van begin verkoop bij een ticketbox staan toch wel "er iets voor over hebben"..

Magoed.. we blijven proberen
nee dat vind ik niet, want dan heb jij het alleen geprobeerd met Utrecht, Az , Feyenoord en Graafschap ofzo?

Willem II was niet uitverkocht, werd nog een oproep gedaan op verschillende sites om het team te steunen. Dan had jij je uitkaartje veilig gesteld...Het is een eitje om je uitkaart veilig te stellen want de hierboven genoemde uitwedstrijden kun je echt makkelijk een kaartje voor krijgen en dan hoef je niet eens om 10.00 bij de ticketbox te staan.

Als je er voor kiest dat dat soort wedstrijden niet "leuk" genoeg zijn, even goede vrienden maar dan heb je dus pech, ik pleit dan ook voor de door Silenus genoemde oplossing.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
  dinsdag 18 december 2007 @ 16:13:14 #181
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_55363817
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Altijd al gedacht dat jij er ook eentje wilde
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 18 december 2007 @ 16:15:00 #182
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55363858
quote:
Een uitkaart kun je gewoon aanvragen. Dan moet je ff fototje laten maken bij de Arena en heb je een uitkaart mogelijkheid op je scc. Om hem te behouden moet je minstens 1 uitwedstrijd bezoeken, doe je dit niet word je uitkaart niet automatisch verlengd en moet je hem opnieuw aanvragen.

Aan het einde van het seizoen word bekeken hoeveel uitwedstrijden je moet hebben bezocht om een voorranguitkaart te halen. Meestal ligt dit rond de 15 uitwedstrijden. Het aantal voorrangsuitkaarthouders mag nooit groter zijn dan het kleinste uitvak in de eredivisie zodat de voorranguitkaarthouders in principe in staat zijn om iedere (uit)wedstrijd te bezoeken.
Mijn party reviews
pi_55363859
quote:
Heb je die van jou nog niet binnen ajacied?
  dinsdag 18 december 2007 @ 16:15:59 #184
52871 Blight
Supersized.
pi_55363888
TerroRob, wie kent hem niet? TerroRob, TerroRob is een echte Ajacied.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55363980
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:11 schreef Sethje het volgende:

[..]

nee dat vind ik niet, want dan heb jij het alleen geprobeerd met Utrecht, Az , Feyenoord en Graafschap ofzo?

Willem II was niet uitverkocht, werd nog een oproep gedaan op verschillende sites om het team te steunen. Dan had jij je uitkaartje veilig gesteld...Het is een eitje om je uitkaart veilig te stellen want de hierboven genoemde uitwedstrijden kun je echt makkelijk een kaartje voor krijgen en dan hoef je niet eens om 10.00 bij de ticketbox te staan.

Als je er voor kiest dat dat soort wedstrijden niet "leuk" genoeg zijn, even goede vrienden maar dan heb je dus pech, ik pleit dan ook voor de door Silenus genoemde oplossing.
Luister ff vriend.. ga jij ff lekker ergens anders generaliseren.. Ik heb het geprobeerd voor elke uitwedstrijd tot nu toe behalve Willem II omdat ik toen niet kon EN omdat ik het belachelijk duur vond aangezien ik zelf maar 20 min rijden van Tilburg woon..

Suggestief zijn kan iedereen.. en jij doet erg je best
  dinsdag 18 december 2007 @ 16:25:34 #186
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55364157
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Luister ff vriend.. ga jij ff lekker ergens anders generaliseren.. Ik heb het geprobeerd voor elke uitwedstrijd tot nu toe behalve Willem II omdat ik toen niet kon EN omdat ik het belachelijk duur vond aangezien ik zelf maar 20 min rijden van Tilburg woon..

Suggestief zijn kan iedereen.. en jij doet erg je best [ afbeelding ]
Misschien ben je de buurman van Seth wel.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55364178
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:15 schreef Sethje het volgende:

[..]

Een uitkaart kun je gewoon aanvragen. Dan moet je ff fototje laten maken bij de Arena en heb je een uitkaart mogelijkheid op je scc. Om hem te behouden moet je minstens 1 uitwedstrijd bezoeken, doe je dit niet word je uitkaart niet automatisch verlengd en moet je hem opnieuw aanvragen.

Aan het einde van het seizoen word bekeken hoeveel uitwedstrijden je moet hebben bezocht om een voorranguitkaart te halen. Meestal ligt dit rond de 15 uitwedstrijden. Het aantal voorrangsuitkaarthouders mag nooit groter zijn dan het kleinste uitvak in de eredivisie zodat de voorranguitkaarthouders in principe in staat zijn om iedere (uit)wedstrijd te bezoeken.
Ik hoorde dat Europese wedstrijden hier niet voor meetellen. En als dat echt zo is vind ik dat je reinste kolder.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55364187
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Misschien ben je de buurman van Seth wel. [afbeelding]
Wat een feest moet dat zijn

Nee maare.. ik vind het gewoon jammer.. want mocht het serieus dus niet lukken om naar een wedstrijd te gaan dan kan ik dus voor volgend jaar fluiten naar mijn Uitkaart..

Magoed.. zoals ik al zei.. Excelsior is niet gelukt.. VVV is the next target!
  dinsdag 18 december 2007 @ 16:33:18 #189
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_55364349
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Wat een feest moet dat zijn

Nee maare.. ik vind het gewoon jammer.. want mocht het serieus dus niet lukken om naar een wedstrijd te gaan dan kan ik dus voor volgend jaar fluiten naar mijn Uitkaart..

Magoed.. zoals ik al zei.. Excelsior is niet gelukt.. VVV is the next target!
Gaat je met een trage TB-snol ook niet lukken. PSV, Heerenveen en Roda lukken zéker, maak je maar geen zorgen.
  dinsdag 18 december 2007 @ 16:40:43 #190
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55364562
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Suggestief zijn kan iedereen.. en jij doet erg je best [ afbeelding ]
Ja maar je moet niet die onmogelijke wedstrijden proberen...utrecht,Fey, az,excelsior zijn gewoon haast onmogelijk omdat 8000 uitkaarthouders dan een kaartje willen waar er maar een kleine 1000 beschikbaar zijn. Excelsior is vaak met alleen de voorrangkaarten al uitverkocht. Je moet gewoon naar roda,nac,psv,vitesse,heerenveen... altijd ruim de tijd om je kaartje te halen.
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:26 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ik hoorde dat Europese wedstrijden hier niet voor meetellen. En als dat echt zo is vind ik dat je reinste kolder.
Europese en nationale uitkaart staat totaal los van elkaar.
Mijn party reviews
pi_55364799
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:40 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ja maar je moet niet die onmogelijke wedstrijden proberen...utrecht,Fey, az,excelsior zijn gewoon haast onmogelijk omdat 8000 uitkaarthouders dan een kaartje willen waar er maar een kleine 1000 beschikbaar zijn. Excelsior is vaak met alleen de voorrangkaarten al uitverkocht. Je moet gewoon naar roda,nac,psv,vitesse,heerenveen... altijd ruim de tijd om je kaartje te halen.
[..]

Europese en nationale uitkaart staat totaal los van elkaar.
Volgens mij behoud je je nationale uitkaart wel als je alleen een Europese uitwedstrijd bezoekt. Ten minste, dat denk ik op te maken uit de wazige uitleg van ajax.nl. . Maar hij was toch ook sowieso 3 jaar geldig? Ok, nu weet ik het echt niet meer. Denk dat ik komend jaar maar even een nationale uitwedstrijd moet plannen.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 18 december 2007 @ 16:52:44 #192
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55364902
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:48 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Volgens mij behoud je je nationale uitkaart wel als je alleen een Europese uitwedstrijd bezoekt. Ten minste, dat denk ik op te maken uit de wazige uitleg van ajax.nl. . Maar hij was toch ook sowieso 3 jaar geldig? Ok, nu weet ik het echt niet meer. Denk dat ik komend jaar maar even een nationale uitwedstrijd moet plannen.
Je foto is 3 jaar geldig. Dan moet je een nieuwe laten maken.
Mijn party reviews
pi_55365119
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:52 schreef Sethje het volgende:

[..]

Je foto is 3 jaar geldig. Dan moet je een nieuwe laten maken.
Je hebt helemaal gelijk, dat was het. 3 jaar lang die lelijke kutfoto.
  dinsdag 18 december 2007 @ 17:32:46 #194
52871 Blight
Supersized.
pi_55365948
quote:
Aissati hoopt snel nieuw contract bij PSV te tekenen
18 december 2007

Ismail Aissati blijft PSV waarschijnlijk toch trouw. De middenvelder, die in de belangstelling staat van Ajax, is het met de Eindhovense clubleiding bijna eens geworden over een nieuw contract, dat hem tot medio 2013 aan de club verbindt.

"Uit een eerste gesprek met PSV is gebleken dat ze me heel graag willen houden. Dat is voor mij een belangrijk signaal. Het was dan ook een uitstekend gesprek", zegt de pas 19-jarige middenvelder in het Eindhovens Dagblad.

Aissati hoopt dat de laatste plooien snel gladgestreken kunnen worden. "Dat is prettig voor beide partijen. Ik heb zelf ook behoefte aan rust over dit thema."

Dat Aissati zijn tot medio 2009 lopende contract wil verlengen, is verrassend. Eerder uitte hij nog zijn teleurstelling over het feit dat hij dit seizoen amper aan spelen toekomen. "Dat was niet de afspraak", mopperde hij enkele weken geleden nog.
Mooi. En nu fatsoenlijk scouten, ook buiten de Eredivisie.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55366167
quote:
Kans op reglementaire nederlaag groter

dinsdag 18 december, door fritske, holland, 16:38u, www.ajaxfanz.nl
De KNVB vreest dat beide topduels die dit weekend werden afgelast, zullen worden genoteerd als een 0-1 eindstand voor de bezoekers. Dit zou inhouden dat AZ met 0-1 van Feyenoord zou winnen en PSV met dezelfde cijfers, Ajax zou verslaan.

De enige manier waarop de KNVB deze reglementaire uitslagen nog kan veranderen, is de duels binnen acht weken af te werken. Maar in verband met de Europese avonturen van PSV en AZ, en de naderende korte winterstop, lijkt dit onmogelijk te zijn."En dat zou vreselijk zijn voor het aanzien en de geloofwaardigheid van ons voetbal," aldus Henk Kesler.

Beide duels werden afgelopen weekend afgelast in verband met te weinig politie-eenheden. Deze waren aan het staken voor een betere CAO. De burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam konden de veiligheid niet garanderen en dus besloot de KNVB om beide duels af te lassen. Eerst werd er gedacht aan 30 januari, maar volgens de regels mogen er doordeweeks geen risicowedstrijden worden afgewerkt.

De duels af laten werken op 27 januari en die duels doorschuiven naar 30 januari zou ook geen optie zijn, meent Kesler."Dat zou te grote consequenties hebben voor bijvoorbeeld Vitesse, dat die dag een risicowedstrijd speelt tegen Ajax. Groningen, Nijmegen of Arnhem mogen niet de zwarte piet krijgen."
Ze moeten het vooral doen

Dan kom ik dit seizoen niet meer in het stadion denk ik
pi_55366222
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:00 schreef Silenus het volgende:
Er moet gewoon een tussenkaartje komen, vanaf 6 uitwedstrijden.

Dan kunnen de beginners fijn hun eerste seizoen naar Vitesse, Heerenveen, Roda JC, NAC, FC Groningen en PSV voordat ze dat jaar daarop naar Utrecht of Feyenoord 'mogen'. En hebben de mensen die wel veel bezoeken maar niet alles meer kans op een kaartje dan alleen de utrecht-uitgangers.
Dat is wel een beetje nakkie stylo he

Dat ik voor 010 uit wel een kaartje kreeg kan niet zeggen dat ik het de wedstrijden daarvoor niet probeerde, tuurlijk de mensen die langer gaan worden misschien genaait omdat ik als nieuweling een kaartje krijg, maargoed dat systeem van jou kan je simpelweg niet invoeren.
  dinsdag 18 december 2007 @ 17:44:59 #197
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_55366289
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:40 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ze moeten het vooral doen

Dan kom ik dit seizoen niet meer in het stadion denk ik
Als dat echt zou gebeuren, heeft de politie straks alleen maar meer te doen.
pi_55366349
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:44 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ja en de KNVB zit niet meer rustig, dan breekt de hell dus echt totaal los.
pi_55366358
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:44 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

De begrafenisondernemer anders ook.
  dinsdag 18 december 2007 @ 17:49:14 #200
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_55366394
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:42 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje nakkie stylo he

Dat ik voor 010 uit wel een kaartje kreeg kan niet zeggen dat ik het de wedstrijden daarvoor niet probeerde, tuurlijk de mensen die langer gaan worden misschien genaait omdat ik als nieuweling een kaartje krijg, maargoed dat systeem van jou kan je simpelweg niet invoeren.
Tuurlijk wel, hebben ze bij de kakkies ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')