Denk een voorrangsuitkaart bij twee wedstrijden en een gewone bij één wedstrijd.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoe groot is trouwens de kans dat je volgend jaar een EU-voorrangsuitkaart krijg als je 1 van de 2 Europese uitwedstrijden hebt bezocht dit jaar?
Je kan het altijd proberen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Boulahrouz komt echt niet jongens... No friggin' way.
Het waren er niet veel dit jaar. Hopen dat het volgend jaar wat langer duurt onze Europese campagne.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk een voorrangsuitkaart bij twee wedstrijden en een gewone bij één wedstrijd.
Ik vind dat ze iedereen die een EU kaart had hem nog een jaar moeten geven, stelletje lijersquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk een voorrangsuitkaart bij twee wedstrijden en een gewone bij één wedstrijd.
Denk niet dat iemand zich daar interesseert wat jij vindt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik vind dat ze iedereen die een EU kaart had hem nog een jaar moeten geven, stelletje lijers
Mja das waarquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand zich daar interesseert wat jij vindt.
Maar goed, op zich maakt het niet uit. Of je nou gewone SCC hebt en 350 man heeft voorrang- of normale EU-uitkaart of dat je weer een normale EU-uitkaart hebt, net als 1.500 anderen. Evenveel kans!
Tsja, je zou eerst wel gaan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik vind dat ze iedereen die een EU kaart had hem nog een jaar moeten geven, stelletje lijers
Hoe dan? Je moet toch ooit beginnen met het bezoeken van uitwedstrijdenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Zo is het beleid met de uitkaarthouders ook crap.. wij hebben dit jaar voor elke wedstrijd meteen bij de Ticketbox gestaan, maar toch was het steeds uitverkocht.. Deel die dingen dan ook niet massaal uit op vrije aanvraag..
In 2007 iedere keer nog geluk gehad, van mij mag de Ticketbox blijven bestaan!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Zo is het beleid met de uitkaarthouders ook crap.. wij hebben dit jaar voor elke wedstrijd meteen bij de Ticketbox gestaan, maar toch was het steeds uitverkocht.. Deel die dingen dan ook niet massaal uit op vrije aanvraag..
Natuurlijk! Graag zelfs.. maar hoe wil je dat doen als je meteen op minuut 1 van de verkoop al te horen krijgt.. keer op keer, dat het uitverkocht is..quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hoe dan? Je moet toch ooit beginnen met het bezoeken van uitwedstrijden
Een keer bij een andere ticketbox proberen. Vaak staat er zo'n sufkut achter die het aparaat niet snapt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Natuurlijk! Graag zelfs.. maar hoe wil je dat doen als je meteen op minuut 1 van de verkoop al te horen krijgt.. keer op keer, dat het uitverkocht is..
Dat is bij Europese uitkaarten het geval, een normale (nationale) uitkaart kan iedere SCC-houder aanvragen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hoe dan? Je moet toch ooit beginnen met het bezoeken van uitwedstrijden
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een keer bij een andere ticketbox proberen. Vaak staat er zo'n sufkut achter die het aparaat niet snapt.
Denk het wel, maar waarom zou je het terug willen hebben?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
Zouden jullie geld terug krijgen van de SCC als de wedstrijd tegen PSV écht niet doorgaat (niet dat ik dat geloof, maar toch)?
Omdat geld schaars is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Denk het wel, maar waarom zou je het terug willen hebben?
Toen je aan het begin van het seizoen een seizoenskaart aan schafte wist je wat het ging kosten.quote:
Jij wilt dus zelf geld geven aan andere terwijl je er niks voor terug krijgt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Toen je aan het begin van het seizoen een seizoenskaart aan schafte wist je wat het ging kosten.
Waarom zou je dan 15 euro terug willen hebben omdat een wedstrijd niet door gaat? Laat dat geld lekker bij de club. Kunnen ze betere dingen mee doen dan jou.
Dat is ook het geval als Ajax wel voetbaltquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Jij wilt dus zelf geld geven aan andere terwijl je er niks voor terug krijgt?
Feyenoord mag die 15 euro van mij lekker houden. Al die administratieve rompslomp...quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij wilt dus zelf geld geven aan andere terwijl je er niks voor terug krijgt?
FCDB olé olé?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is ook het geval als Ajax wel voetbalt![]()
Ach, die wedstrijd gaat toch wel door. Maar goed, mocht hij niet doorgaan, verwacht ik ook wel geld terug.quote:Maargoed je doet nou net alsof je je halve bankaccount zomaar aan een wildvreemde geeft, terwijl het gaat om een paar tientjes die je toch al betaald heb die je bij je club laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |