Die zullen er niet rouwig om zijnquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
De begrafenisondernemer anders ook.
Tsja, als ze het vanaf volgend jaar doen vind ik het niet erg hehequote:Op dinsdag 18 december 2007 17:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hebben ze bij de kakkies ook.
Dat lijkt mij een goede oplossing, zo is iedereen tevreden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze moeten het vooral doen
Dan kom ik dit seizoen niet meer in het stadion denk ik
Kom maar met namenquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:32 schreef Blight het volgende:
[..]
Mooi. En nu fatsoenlijk scouten, ook buiten de Eredivisie.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goede oplossing, zo is iedereen tevreden.
En nu nog de voor Ajax haalbare spelers die ook weten wat de nummer 10 plek bij Ajax inhoud.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:20 schreef Joe. het volgende:
Garay, Cahais, Renatio Augusto, Modric, Alan Kardec, Pablo Piatti, Ochoa, Ninis, Aaritalo, Alberman
Speelt er ook een FM hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:20 schreef Joe. het volgende:
Garay, Cahais, Renatio Augusto, Modric, Alan Kardec, Pablo Piatti, Ochoa, Ninis, Aaritalo, Alberman
Goed dat je het zegt want zo kwam het niet overquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:51 schreef Joe. het volgende:
Adu is niet haalbaar voor Ajax
Ik maakte een punt naar mensen die de hele godganze dag roepen om Modric en consorten.
Als ze dat doen moeten we gewoon de eredivisie boycotten. Ben benieuwd hoe ze het zonder de supporters en kijkers van Ajax/010 rooien als er geen inkomsten zijn van kaartverkoop/pay per view tv.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze moeten het vooral doen
Dan kom ik dit seizoen niet meer in het stadion denk ik
Dat wordt een leuk potje bluffen, aangezien ajax/feyenoord ook niet zonder inkomsten kunnen (sponsors zonder wedstrijden??).quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als ze dat doen moeten we gewoon de eredivisie boycotten. Ben benieuwd hoe ze het zonder de supporters en kijkers van Ajax/010 rooien als er geen inkomsten zijn van kaartverkoop/pay per view tv.
Dan ben je in FM zeker goed zegquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:20 schreef Joe. het volgende:
Van de sport frontpage.quote:De kans is groot dat Ismail Aissati zijn huidige contract bij PSV toch gaat verlengen. De middenvelder wordt gevolgd door Ajax, maar heeft met zijn huidige werkgever bijna een akkoord bereikt. De nieuwe overeenkomst zou hem ot 2013 aan de club uit Eindhoven verbinden.
"Uit een eerste gesprek met PSV is gebleken dat ze me heel graag willen houden. Dat is voor mij een belangrijk signaal. Het was dan ook een uitstekend gesprek," liet Aissati in een reactie weten. De jonge middenvelder heeft de hoop uitgesproken dat beide partijen er snel uit zullen komen. "Dat is prettig voor beide partijen. Ik heb zelf ook behoefte aan rust over dit thema."
Het is verrassend dat Aissati zijn oude contract mogelijk toch gaat verlegen. Nog niet zo lang geleden was de speler teleurgesteld, omdat hij nauwelijks aan spelen toekwam. "Dat was niet de afspraak", liet hij een aantal weken geleden weten.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:20 schreef Joe. het volgende:
lekker boeiend we hadden laatst ook nooit van Psv uit gewonnen en toen wonnen we met 1-5 al die onnozele feitjesquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:27 schreef Damzkieee het volgende:
PSV wordt straks echt nog kampioen door deze ongein, wat triest
Maar goed, scheelt de supporters wel weer een ritje naar het stadion, en de afgelopen jaren hebben jullie toch al niet te vaak gewonnen van PSV thuis
Onnozele feitjes?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:35 schreef BonJovi het volgende:
[..]
lekker boeiend we hadden laatst ook nooit van Psv uit gewonnen en toen wonnen we met 1-5 al die onnozele feitjes
quote:[update] Boulahrouz is voor een jaar verhuurd van Chelsea aan Sevilla. Voor een definitieve transfer zou Ajax moeten onderhandelen met Chelsea. Voor verhuur zou Ajax hem onder dezelfde voorwaarden kunnen overnemen als de Spanjaarden. Sevilla wil er namelijk niet op toeleggen voor de tweede seizoenshelft.
Volgens de officiële FIFA-regels mag een speler niet twee keer in een seizoen van club veranderen. Volgens AS is er echter een mogelijkheid om daar onderuit te komen.
En door de supporters ook niet, dan krijg je echt de grootste kaos van de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:07 schreef Peterchris het volgende:
Ga er maar wel van uit. Die 0-1 is geen reëel scenario. Zal nooit worden geaccepteerd door Ajax en haar achterban. Ik heb wel vertrouwen in een goede oplossing.
Dat is toch de achterbanquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
En door de supporters ook niet, dan krijg je echt de grootste kaos van de afgelopen jaren
de f-side word steeds moeilijkerquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
En door de supporters ook niet, dan krijg je echt de grootste kaos van de afgelopen jaren
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die reglementaire overwinningen slaan natuurlijk compleet nergens op.. er is hier sprake van een dergelijke overmacht.. Snap niet dat die regel uberhaupt aangehaald wordt iedere keer..quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:29 schreef Peterchris het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar idd, om dat geklooi te voorkomen komen de betrokken partijen echt wel met een fatsoenlijke oplossing.
reglementaire 1-0 is ook prima
Ohja ik let niet meer goed op door het poker, ik ben niet van de relschopperij, maar als het 0-1 word dan heb ik er schijt aanquote:
je bedoelt fey? denk niet dat AZ het erg vind als ze een 0-1 overwinning toegeschoven krijgenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:09 schreef HeatWave het volgende:
Dat kunnen ze nooit maken, Ajax en AZ kunnen hier niets aan doen lijkt me...
Gaat echt een enorme rel worden, is het nooit waard.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:09 schreef HeatWave het volgende:
Heel de knvb naar de tering. Dat is het wel waard opzich.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:09 schreef HeatWave het volgende:
Dan kom ik persoonlijk heel Zeist platbranden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:09 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2007 02:39 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dan kom ik persoonlijk heel Zeist platbranden.
Mogge.quote:'Emanuelson ziet overgang naar Spurs wel zitten'
Uitgegeven: 19 december 2007 07:58
Laatst gewijzigd: 19 december 2007 08:02
AMSTERDAM - Ajacied Urby Emanuelson wordt intensief gevolgd door Tottenham Hotspur, meldt De Telegraaf. De zaakwaarnemer van de linkerflankspeler zou gebeld zijn door de Engelse club.
"Ik ben gebeld, maar heb diegene doorverwezen naar Ajax. Uiteraard heb ik het daar wel met Urby over gehad. Ja, hij ziet een overgang in januari zeker zitten," zegt hij in de ochtendkrant.,
Emanuelson (21) werd eerder dit seizoen in verband gebracht met het Italiaanse AS Roma. De tienvoudig international, die nog een contract heeft tot 2011, kwam tot nu toe 73 keer in actie voor de club waar hij is opgeleid.
bron: nu.nl
Bron??quote:Op woensdag 19 december 2007 02:41 schreef PizzaSalami het volgende:
Gertjan Verbeek heeft laatst een aanbod gehad van Ajax, maar hij gaat er hoogst waarschijnlijk niet op in. Het is in ieder geval niet de reden waarom hij vertrekt daar.
Waarom ga je er dan toch serieus op in?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:35 schreef Freak187 het volgende:
Dit zijn altijd van die vage geruchten.
Is het al de 20ste dan?quote:
quote:Rommedahl is geen gefrustreerde bankzitter
Dennis Rommedahl kan bij Ajax voorlopig nog niet rekenen op een basisplaats. Toch maakte de flankspeler het afgelopen seizoen genoeg indruk om de titel ´Deens voetballer van het jaar´ te winnen.
In een interview met het AD vertelt hij onder meer over zijn rol als reserve. "Als ik jonger was geweest, zou ik het er veel moeilijker mee hebben", zegt de snelle rechtsbuiten. "Zou ik zijn gaan zeuren, op de deur van de trainer kloppen en hem steeds weer vragen ‘hoe kan dit nou?’."
"Maar ik ben ouder en slimmer geworden. Ik heb nu meer begrip voor tactische ingrepen van een trainer. Natuurlijk begin je liever in de basis, wie niet? Maar ik ben dus geen gefrustreerde bankzitter, ik kom nu met een frisse kop het veld op. Als ik maar speeltijd krijg."
Rommedahl laat weten erg blij te zijn met de Deense uitverkiezing. "Het zegt iets over mijn niveau. In het Deense elftal sprong ik er blijkbaar uit. Over het algemeen heb ik een goed jaar gehad. De jury waardeerde mijn transfer van Charlton Athletic naar Ajax, maar de meeste indruk heb ik gemaakt in het nationale elftal."
Toen Ajax kwam kende hij geen twijfel. "Ik had ook naar Griekenland, Frankrijk of Spanje gekund, maar dit voelde meteen goed. Ik kon terug naar Nederland en aan de slag bij de grootste club van het land. Dit is het niveau dat ik aan kan. Ik kwam die avond, toen alles rond was, thuis met een glimlach rond m’n lippen", aldus de 29-jarige Rommedahl.
19 om precies te zijn, maar het AD zal vast een bron hebbenquote:
Kakkerlakkenkrant.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
19 om precies te zijn, maar het AD zal vast een bron hebben.
Hoopte gisterenavond even dat hij tijdens het sportgala wereldkundig ging maken dat hij zou gaan bijtekenen.quote:
Urby Emanuelson mag van mij betreft gewoon blijven, we hebben de échte Urby nog lang niet gezien.quote:Urby,.
Vandaag dus, maar hoe het hier geschreven stond lijkt het er toch op dat hij weg gaat. Emanuelson dan ook nog weg in de winterstop en zelfs de spelers waar je het minder van zou verwachten dat ze weggaan gaan dan alsnog weg.quote:Maduro verschaft Ajax duidelijkheid
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 19 december om 08:58
Hedwiges Maduro geeft Ajax woensdag duidelijkheid over zijn toekomst, zo meldt het Algemeen Dagblad. De middenvelder kon vorige maand zijn aflopende contract verlengen, maar vroeg de clubleiding nog om enige bedenktijd.
Een jaar geleden waren de rollen nog omgedraaid. Maduro werd door de Amsterdamse club in de wachtkamer geplaatst omdat hij zogenaamd stilstond in zijn ontwikkeling. Leeftijdsgenoten als Jan Vertonghen, Johnny Heitinga of de inmiddels naar Liverpool vertrokken Ryan Babel kregen wel een nieuwe verbintenis voorgelegd.
“Het is wel belangrijk om genoeg tijd te nemen om een juiste keuze te maken”, liet de 22-jarige middenvelder deze maand nog ontvallen. “Ik wil graag het EK meemaken, dus dan moet je wel blijven spelen. De laatste jaren is het heel onrustig geweest. Ik wil in een situatie komen waarin rust is. Ook dit seizoen is er hier weer heel veel gebeurd. Dat wil ik echt niet meer.”
Vanaf 1 januari, zes maanden voor het aflopen van zijn verbintenis, kan Maduro gaan praten met geïnteresseerde clubs. “De supporters zouden er niet blij mee zijn als ik naar een andere Nederlandse club zou gaan en zelf zie ik dat ook niet zo snel gebeuren. Ik ben een Ajax-jongen. Dus dan hebben we het over het buitenland.”
Bron?quote:Op woensdag 19 december 2007 02:41 schreef PizzaSalami het volgende:
Gertjan Verbeek heeft laatst een aanbod gehad van Ajax, maar hij gaat er hoogst waarschijnlijk niet op in. Het is in ieder geval niet de reden waarom hij vertrekt daar.
Ja, zou de beste transfer sinds KJH zijn.quote:
Als je het zo leest denk ik niet. Waarom begint ie er over dat ie niet naar een andere Nederlandse club wil, wel naar het buitenland, als ie zou blijven?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:24 schreef F1Bas het volgende:
Maduro blijft wel.
Omdat dat de standaard "stel dit stel dat" journalistenvraag is.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Als je het zo leest denk ik niet. Waarom begint ie er over dat ie niet naar een andere Nederlandse club wil, wel naar het buitenland, als ie zou blijven?
Dan moet hij dus bij Ajax blijven, want als hij besluit te vertrekken speelt hij de tweede seizoenshelft niet.quote:"Ik wil graag het EK meemaken, dus dan moet je wel blijven spelen. De laatste jaren is het heel onrustig geweest. Ik wil in een situatie komen waarin rust is. Ook dit seizoen is er hier weer heel veel gebeurd. Dat wil ik echt niet meer."
Beter.quote:
Die laatste passage komt uit een veel ouder artikel. Laatst zei Maduro juist nog iets over het feit dat hij blij was dat er meer duidelijkheid zou komen bij Ajax.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je het zo leest denk ik niet. Waarom begint ie er over dat ie niet naar een andere Nederlandse club wil, wel naar het buitenland, als ie zou blijven?
Dat bedoel ik, hij geeft aan te willen spelen en bij Ajax is die kans een stuk groter.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan moet hij dus bij Ajax blijven, want als hij besluit te vertrekken speelt hij de tweede seizoenshelft niet.
Als je met de boot naar Engeland gaat kom je die beesten niet of nauwelijks tegen,quote:Op woensdag 19 december 2007 09:37 schreef Nashje het volgende:
Vind het wel lullig voor Urby. Die wordt gewoon opgepakt op het vliegveld. Drugshonden zijn tegenwoordig heel goed getraind.
Inderdaad ja, maar wel begrijpelijk dat hij geen zin heeft in een stapje omlaag.quote:
Klopt, hij zit liever wekelijks op de bank.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad ja, maar wel begrijpelijk dat hij geen zin heeft in een stapje omlaag.
Zou ook liever CL blijven spelen.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad ja, maar wel begrijpelijk dat hij geen zin heeft in een stapje omlaag.
Martin Feninquote:Op woensdag 19 december 2007 09:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, zou de beste transfer sinds KJH zijn.
Leuk dat een Siem de Jong daar ook bij zit.quote:Positief gesprek tussen spellers, technische staf en supportervertegenwoordigers
Maandagavond heeft er een periodiek gesprek plaatsgevonden tussen een afvaardiging van de spelersgroep, technische staf en supportervertegenwoordigers. Het gesprek vond plaats op De Toekomst voor de wedstrijd Jong Ajax - Jong Willem II.
De afvaardiging van de spelersgroep bestond uit Johnny Heitinga, Edgar Davids, Jan Vertonghen en Siem de Jong. Vanuit de technische staf waren Martin van Geel en Adrie Koster aanwezig. De AFCA Supportersclub en SVA zaten namens de supporters aan tafel.
In de gesprekken, die drie keer per seizoen plaatsvinden, worden recente ervaringen met elkaar gedeeld. Ervaringen vanuit de positie van de spelers richting de supporters en andersom van de supporters richting de spelers. Het doel van deze onderlinge gesprekken, is om de goede band tussen spelers en supporters vast te houden en waar nodig te verbeteren.
In het gesprek gaven de spelers aan tevreden te zijn met de support die ze de afgelopen weken krijgen. Ze geven aan dat steun van de eigen supporters enorm belangrijk is. Juist op momenten dat het team het moeilijk heeft in een wedstrijd, kan deze steun hun over het moeilijke punt heen brengen. Als voorbeeld werden de laatste wedstrijden van vorig seizoen aangehaald, waar het publiek massaal achter het team ging staan door onafgebroken te blijven zingen. Dit vonden ze helemaal geweldig. Ook Edgar Davids, die de goede tijden bij Ajax heeft meegemaakt en weet hoe de sfeer toen was, gaf aan dat het hem echt wat deed. De spelers hopen dan ook dat ze op deze steun mogen blijven rekenen.
Daarnaast is ook nog even stilgestaan bij de situatie van Jürgen Colin. De spelers zijn blij, dat hij ook - net als elke andere speler - de steun mag verwachten van de supporters. Ze spraken dan ook uit blij te zijn met het initiatief van de AFCA Supportersclub.
Tevens hebben de supportersvertegenwoordigers Adrie Koster en de spelers gevraagd om weer eens bij een blessure of schorsing op Zuid of Vak410 te komen staan. Dit wordt enorm gewaardeerd door supporters. Adrie Koster zal dit in het volgende overleg meenemen. Mocht het Supportershome op enig moment weer open gaan, dan blijft de afspraak staan dat spelers na een training periodiek een bezoek brengen. Ook gaan wij een activiteitenkalender overleggen, waarin wij aangeven bij welke activiteiten (denk aan F-side en Para Smit toernooi) wij graag spelers zien komen.
Al met al een positief gesprek. In de tweede competitiehelft volgt opnieuw een gesprek.
Uiteraard houden wij jullie op de hoogte.
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog wat leesvoer:
Vroeger was Ajax beter
quote:Er is gelukkig nog goed nieuws: net als Feyenoord zal Ajax de komende tien maanden geen Europese thuiswedstrijd verliezen.
Daar heb je wel gelijk in. Toen ie nog uitblonk was het een held, godenzoon en weet ik het. Nu is 't kut en mag ie gelijk oprotten van iedereen.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:50 schreef twi het volgende:
Jahoor, laten we maar weer een strik om Urby doenDope dit, prutser zo... Dat was vorig seizoen precies hetzelfde met Maduro, en kijk nu eens hoe er gesmeekt en gebeden wordt dat Hedwiges blijft.
Laat al die jongens van die generatie nou gewoon lekker een paar jaar bij elkaar blijven. Je ziet aan Heitinga (en in mindere mate Maduro) dat spelers altijd sterk uit zo'n situatie terugkomen. Emanuelson zou prima de positie van Davids op zich kunnen nemen. Natuurlijk niet zo goed, maar goed genoeg.
We vergeten natuurlijk allemaal even dat Emanuelson nog steeds een middenvelder is, en geen verdediger. Hij zet zichzelf daar echt niet neer hoor...
Alsof Maxwell nooit steken liet vallen. Ook in die tijd stond Ajax bekend om een gapend gat aan de linkerkant van de verdediging.
Die kreeg ik ook dit jaar op m'n werk.quote:Zo kreeg Timothee Atouba, die zich dit seizoen nogal eens had verslapen, een wekker cadeau.
Maduro heeft zijn klasse laten zien op het jeugd EK, waar hij er met kop en schouders boven uit stak.En ook bij Ajax heeft hij periodes gehad waar hij het erg goed heeft gedaan.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:50 schreef twi het volgende:
Jahoor, laten we maar weer een strik om Urby doenDope dit, prutser zo... Dat was vorig seizoen precies hetzelfde met Maduro, en kijk nu eens hoe er gesmeekt en gebeden wordt dat Hedwiges blijft.
Laat al die jongens van die generatie nou gewoon lekker een paar jaar bij elkaar blijven. Je ziet aan Heitinga (en in mindere mate Maduro) dat spelers altijd sterk uit zo'n situatie terugkomen. Emanuelson zou prima de positie van Davids op zich kunnen nemen. Natuurlijk niet zo goed, maar goed genoeg.
We vergeten natuurlijk allemaal even dat Emanuelson nog steeds een middenvelder is, en geen verdediger. Hij zet zichzelf daar echt niet neer hoor...
Alsof Maxwell nooit steken liet vallen. Ook in die tijd stond Ajax bekend om een gapend gat aan de linkerkant van de verdediging.
Dat zou me bevreemden, hij mag pas namelijk vanaf 1 januari gaan onderhandelen met nieuwe clubs.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ben benieuwd.. ik denk dat Maduro er vandoor gaat en dat volgende week dan bekend wordt dat er al een club is..
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:50 schreef twi het volgende:
Tsja.. dat ZOU officieel moeten jaquote:Op woensdag 19 december 2007 12:40 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zou me bevreemden, hij mag pas namelijk vanaf 1 januari gaan onderhandelen met nieuwe clubs.
Hoeveel moet ie kosten dan? Miljoentje of 5?quote:"Ik ben gebeld, maar heb diegene doorverwezen naar Ajax. Uiteraard heb ik het daar wel met Urby over gehad. Ja, hij ziet een overgang in januari zeker zitten," zegt hij in de ochtendkrant.,
Dat ligt ook niet alleen aan hem, misschien dat ze hem de totale offensive vrijheid aan de flank moeten geven na terugkeer van Edgar Davids, misschien gaan we hem dan waarderen?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:42 schreef HeatWave het volgende:
urby mag best blijven, maar alleen als ze hem eens in zijn botte kop rammen dat ie zich op 1 positie moet focussen en niet als verdediger constant vleugelspits gaat spelen...
Nou ja.. waardeer hem sowieso wel.. alleen zoals al vaker gezegd komt hij het beste tot zijn recht met een ervaren LM voor hem..quote:Op woensdag 19 december 2007 13:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat ligt ook niet alleen aan hem, misschien dat ze hem de totale offensive vrijheid aan de flank moeten geven na terugkeer van Edgar Davids, misschien gaan we hem dan waarderen?
Laten we eerst een linkback op de linksback zetten ipv een aanvallende speler, 1tje die niet steeds aanvalt en niet steeds lam achter de tegenstander aan loopt. Geen pingels veroorzaakt en niet door het centrum speelt.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:14 schreef Cheiron het volgende:
Eens met Twi, maar ik snap de sentimenten ook wel. Urby maakt al een tijd dezelfde fouten en hij lijkt er niet van te leren. Maar hij kan wel uitstekend voetballen.. et zit er in, maar waarom komt het er nu niet uit?
Mooi klote.. eerst zou het maar kort duren..quote:Koster: afwachten of Van der Wiel voor winterstop nog in actie komt
In de nieuwe editie van Voetbal International laat Ajax coach Adrie Koster weten dat het afwachten is of Gregory van der Wiel voor de winterstop nog in actie kan komen voor Ajax. Volgens Koster blijft hij klachten houden. 'Als hij straks bij de groep aansluit, zal hij eerst wat ritme moeten opdoen.
Je kan Urby Emanuelson ook wel als linksback opstellen, maar dan moeten er verder duidelijke afspraken bestaan. Met Edrag Davids als linkshalf, heb je de ideale man om Urby's gaten te dichten (...) en op die manier is het gewoon één van de beste linksbacks die er zijn, vergelijkbaar met een Roberto Carlos qua rushes.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Laten we eerst een linkback op de linksback zetten ipv een aanvallende speler, 1tje die niet steeds aanvalt en niet steeds lam achter de tegenstander aan loopt. Geen pingels veroorzaakt en niet door het centrum speelt.
Daarmee voorrkom je niet pingels en ballen door het midden.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je kan Urby Emanuelson ook wel als linksback opstellen, maar dan moeten er verder duidelijke afspraken bestaan. Met Edrag Davids als linkshalf, heb je de ideale man om Urby's gaten te dichten (...) en op die manier is het gewoon één van de beste linksbacks die er zijn, vergelijkbaar met een Roberto Carlos qua rushes.
Damn damn.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Mooi klote.. eerst zou het maar kort duren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |