quote:Kaarten Ajax-PSV blijven geldig
Ajax meldt dat de toegangsbewijzen voor de topper Ajax-PSV gewoon geldig blijven voor de dag waarop de wedstrijd wordt ingehaald. De wedstrijd was al uitverkocht. Binnen twee weken moet volgens de regels de nieuwe datum zijn vastgesteld. Het duel moet formeel binnen acht weken worden gespeeld. Adrie Koster zinspeelde gisteren op woensdag 30 januari als optie.
http://nl.youtube.com/watch?v=5uQuy5P0Unkquote:Op maandag 17 december 2007 16:29 schreef TerroRobbie het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=V6MNdpJJ9qI
Teringquote:Op maandag 17 december 2007 19:03 schreef Chadi het volgende:
heheheh heb net een reis naar Glasgow -Celtic gewonnen geheel verzorgd VIPMet overnachting
relax manquote:Op maandag 17 december 2007 19:03 schreef Chadi het volgende:
heheheh heb net een reis naar Glasgow -Celtic gewonnen geheel verzorgd VIPMet overnachting
Klinkt goed! Waar heb je dat gewonnen?quote:Op maandag 17 december 2007 19:03 schreef Chadi het volgende:
Hmm, weet nog niet wat ik er van moet vinden hoor..quote:Op maandag 17 december 2007 18:36 schreef Jasza het volgende:
Voortaan liveduels om 14.00, 16.00 en 18.00 op Zondag,
12.30
18.00 mooie tijd, eerst lekker een middagje stad en dan voetbal
Werd door HP aangeboden aan mijn werkgeverquote:Op maandag 17 december 2007 19:17 schreef Fetai het volgende:
[..]
Klinkt goed! Waar heb je dat gewonnen?
Ja ik was echtquote:
Hehehe ik dacht in het begin ook dat ik in de zeik genomen werd omdat ik er zo graag heen wilde en iemand anders al die reis had gewonnen.. maar ja die had geen paspoort bij zich of Nr ervan en het moest vandaag voor half12 ingediend worden bij HPquote:
Heb jij een baan danquote:Op maandag 17 december 2007 19:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja ik was echt![]()
![]()
![]()
[..]
Hehehe ik dacht in het begin ook dat ik in de zeik genomen werd omdat ik er zo graag heen wilde en iemand anders al die reis had gewonnen.. maar ja die had geen paspoort bij zich of Nr ervan en het moest vandaag voor half12 ingediend worden bij HP
Dus 2 januari ga ik daar gewoon uit mijn dak
Kan je trouwens uit de VIP ruimte daar naar benee lopen.. wil niet tussen de stropdassen hangen
Liever 18.00 dan 12.30 hoorquote:Op maandag 17 december 2007 19:21 schreef BonJovi het volgende:
18:00 is een kut tijd, waarom proberen ze altijd zoveel te veranderen. Veel veranderingen zijn kut.
Vette shit!quote:Op maandag 17 december 2007 19:03 schreef Chadi het volgende:
Deel je die lampie bij Celtic ook meteen mee dat we PSV gisteren alle hoeken van het veld hebben laten zien?quote:Op maandag 17 december 2007 19:03 schreef Chadi het volgende:
Delorge, Colin & Urzaiz ookquote:Op maandag 17 december 2007 20:37 schreef Wooldoor het volgende:
Hansson komt zwaar tekort voor Ajax.
Ik vind het maar klote tijd voorral dat 20:45 en 18:00 er zijn ook mensen die van ver komen hequote:Op maandag 17 december 2007 19:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Liever 18.00 dan 12.30 hoor
Avond is de sfeer vaak ook wat beter dan overdag op zondag![]()
Hoe zou dat komen?quote:Op maandag 17 december 2007 19:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Liever 18.00 dan 12.30 hoor
Avond is de sfeer vaak ook wat beter dan overdag op zondag![]()
Kunnen we dat scoutingsapparaat van jullie niet overnemen? Of kunnen jullie onze satellietclub worden?quote:Op maandag 17 december 2007 21:22 schreef MaxPower het volgende:
Bradley wordt genoemd als opvolger van Sneijder.
Nee.quote:Op maandag 17 december 2007 21:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kunnen we dat scoutingsapparaat van jullie niet overnemen? Of kunnen jullie onze satellietclub worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |