quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]Van dat groepje wat de hele tijd voor ons stond ?
Dat jaquote:
Lekker setje iddquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat ja
Er komt een dooie muis uit mn speakersPuicke set in DD 117
Wat hij zegt!quote:Op maandag 17 december 2007 16:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
First Light, zeker dikke plaat.
Picsssssssssssssssss!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:43 schreef DreamAway het volgende:
jongens, bedankt voor t übertoffe, botertjegeile About Dance shirt, hij is netjesss!
Beter dan mensen die ik wil naar house shirts beloven en het niet gevenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:43 schreef DreamAway het volgende:
jongens, bedankt voor t übertoffe, botertjegeile About Dance shirt, hij is netjesss!
nu je het zegt!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Beter dan mensen die ik wil naar house shirts beloven en het niet geven
Het concept is inmiddels gejat door mensen die wel zo slim waren de naam "ik wil naar house" te registreren. De concurrent gaan we natuurlijk op die manier niet promotenquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:07 schreef DreamAway het volgende:
[..]
nu je het zegt!!!ben nog net niet verhuisd, dus kom maar op!
meen je dit?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Het concept is inmiddels gejat door mensen die wel zo slim waren de naam "ik wil naar house" te registreren.
Ja, dat meen ikquote:
wat een fuckers, nahja jullie logo was wel veel vetterquote:Op zondag 23 december 2007 11:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik
Eye4Dance heeft een aantal Ik wil naar house feesten staan: http://partyflock.nl/organization/1376:EYE4Dance.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |