Ook wat matig dat goeie ideeën pas komen nadat je gezopen hebt... enfin, zweden gaat rockenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:53 schreef Tomaz het volgende:
Sets van Markzman & Hp22 recorded
Beetje flauw trouwens, ik in slaap vallen op de bank rond 4.30, word ik wakker om 10u zonder muziek! Weinig spectaculaire afterparty...
En ik heb de bestemming niet eens gedraaid!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:53 schreef Tomaz het volgende:
Sets van Markzman & Hp22 recorded
Beetje flauw trouwens, ik in slaap vallen op de bank rond 4.30, word ik wakker om 10u zonder muziek! Weinig spectaculaire afterparty...
Puick werk ouwe fakkelbrigadier!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:35 schreef m-kay het volgende:
Zo, de vlucht naar Zweden voor de heren MarkzMan_X, Tomaz, BraveBart en m-kay is geboekt!.
Wat hij zegt!! Feli ouwe gek!quote:
geen verkeerde remix trouwens van celwinquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:49 schreef m-kay het volgende:
Tijd voor wat spam!
A.s. zaterdag tussen 23.00 en 01.00: de mp3-tunes top-20 2007. Wederom de 20 beste trance en progressive platen verkozen door de mp3-tunes users. Niet missen dus!
Owja, je kan nog steeds meedoen aan de prijsvraag..
Je doelt op de promo van About:Dance neem ik aan ?!quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:36 schreef Xantra het volgende:
[..]
geen verkeerde remix trouwens van celwin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |