abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55356510
quote:
Op maandag 17 december 2007 19:49 schreef Inekris het volgende:

[..]

Gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag

TS: wat dacht je van idd negeren. Jij hebt er niets mee te maken, jij wilt er niets mee te maken hebben, dan is het duidelijk toch. Wel je vriendin van (wijze) raad voorzien, bijvoorbeeld ga eens met het management praten, die kerel gaat, als wij jouw verhalen mogen geloven, ver over de schreef van wat op de werkvloer nog acceptabel is. Maar dat moet zij uiteindelijk zelf oplossen.
Ipv dat je meeloopt met al die gasten hier die net doen alsof ze het niet snappen, zou je ook je werk kunnen doen en al die onzinnige posts weghalen. Misschien dat de discussie dan nog wat wordt en doe je ook nog eens waarvoor je uiteindelijk moderator bent. Jullie zijn al veel te persoonlijk ipv objectief dus haal al die onzin eens weg, joh. Anders kun je net zo goed wegblijven..

fijn hé, als het persoonlijk wordt
  dinsdag 18 december 2007 @ 11:45:14 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55357309
Nee, jouw reacties lopen over van zinnigheid .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55357481
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
Nee, jouw reacties lopen over van zinnigheid .
Dus moeten ze verwijderd worden. Ik hou me iig niet van de domme en doe net alsof ik het niet begrijp. TS wil gewoon neuqen, gezien zijn topics, en maakt zich daarom druk.
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:15:41 #54
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_55357881
Ik wil gewoon een samenvatting.
pi_55371305
Dit kan dicht, aangezien TS zijn OP niet verduidelijkt en wij hem niet zo kunnen helpen.
Ik zag dat je eerder een identiek topic hebt geopend: Hoe zit dat met mannen op de werkvloer.
Je kunt daar alsnog je verhaal verduidelijken. Dit gaat in ieder geval dicht. Succes
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')