Ipv dat je meeloopt met al die gasten hier die net doen alsof ze het niet snappen, zou je ook je werk kunnen doen en al die onzinnige posts weghalen. Misschien dat de discussie dan nog wat wordt en doe je ook nog eens waarvoor je uiteindelijk moderator bent. Jullie zijn al veel te persoonlijk ipv objectief dus haal al die onzin eens weg, joh. Anders kun je net zo goed wegblijven..quote:Op maandag 17 december 2007 19:49 schreef Inekris het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag![]()
TS: wat dacht je van idd negeren. Jij hebt er niets mee te maken, jij wilt er niets mee te maken hebben, dan is het duidelijk toch. Wel je vriendin van (wijze) raad voorzien, bijvoorbeeld ga eens met het management praten, die kerel gaat, als wij jouw verhalen mogen geloven, ver over de schreef van wat op de werkvloer nog acceptabel is. Maar dat moet zij uiteindelijk zelf oplossen.
Dus moeten ze verwijderd worden. Ik hou me iig niet van de domme en doe net alsof ik het niet begrijp. TS wil gewoon neuqen, gezien zijn topics, en maakt zich daarom druk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
Nee, jouw reacties lopen over van zinnigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |