Misschien volgende keer je zinnen wat anders opbouwen? Nu begrijpt niemand er wat van.quote:Op maandag 17 december 2007 15:47 schreef Johnjohn het volgende:
Vriendin word al tijdje belaagd op dr werk.
Ik heb daar verder niets mee te maken,en vind dat zij moet doen wat zij denkt dat goed is.
Hij heeft me nu per ongeluk een berichtje op Hyves gestuurd.. yeah right.
Ik kan gewoon erg goed met die vriendin,en heb er eigenlijk niets met te maken.
Ben behoorlik over de pis.
Wat zou je doen ..
Oh ja , getrouwd..( natuurlijk niet gelukkig...) 2 kids etc etc.
Wat een idee..quote:Op maandag 17 december 2007 15:50 schreef nietzman het volgende:
Een handstand.
Kan goed wat?quote:Op maandag 17 december 2007 15:47 schreef Johnjohn het volgende:
Ik kan gewoon erg goed met die vriendin,.
WAT goed kunnen? Is dit ergens op de wereld een normale uitdrukking of is dit een spelletje waarbij we het zelf mogen invullen?quote:Op maandag 17 december 2007 15:53 schreef Johnjohn het volgende:
Hij kan het niet uitstaan dat we zo goed kunnen,
te azen?? nee, allesbehalvedat. Laat dit soort dingen waar ze horen,bij degene die ze aangaat.quote:Op maandag 17 december 2007 15:56 schreef Tarabass het volgende:
Als ze dat wilt moet ze zich maar eens lekker anaal laten nemen in het kopiekamertje. Knapt ze van op.
En wat ik zou doen, is niets. Of je moet denken dat je vriendinnetje fysiek en mentaal niet in staat is haar mannetje te staan. Maar denk eigenlijk meer dat jij zit te aasen, of heb ik dat verkeerd..
Ik moest lachenquote:Op maandag 17 december 2007 15:50 schreef nietzman het volgende:
Een handstand.
Maar jij hebt wel het bed gedeeld met haar maak ik hierop uit.quote:Op maandag 17 december 2007 15:58 schreef Johnjohn het volgende:
Ik ben 1 van haar beste vrienden,zij is mn beste vriendinnetje.
Hij is tot over zn oren verliefd,zij wil gewoon werken en dat hij zn sorus zelf uitzoekt.
Bemoei me er niet mee,onze vriendschap staat los van haar "liefdesleven"
duidelijk?
Dus zou je niets doen. Opgelost, slotje!quote:Op maandag 17 december 2007 15:59 schreef Johnjohn het volgende:
[..]
te azen?? nee, allesbehalvedat. Laat dit soort dingen waar ze horen,bij degene die ze aangaat.
Dit gaat mij niet aan .
quote:..And then stalk from office to office with an Armalite AR-10 carbine gas-powered semi-automatic weapon, pumping round after round into colleagues and co-workers.
En klaar ben je.quote:
We kunnen goed met elkaar opschieten?? Over de pis omdat ik er ook niets mee te maken wil hebben.Komt wel bij dat ik inderdaad niet zo een hoge pet heb van mannen die getrouwd zijn die zich zo gedragen.quote:Op maandag 17 december 2007 15:59 schreef Biancavia het volgende:
Iemand brengt een vriendin van jou in het nauw op haar werk. Waar werkt ze?
Jij hebt er niets mee te maken. Waarom open je dan dit topic?
Welke 'hij' heeft jou een bericht gestuurd via Hyves? En wat voor bericht?
Waarom ben je over de 'pis' (zeik?) als je er niets mee te maken hebt?
Wat bedoel je met 'doen'? Boodschappen, naar de wc gaan, iemand opbellen, een bericht sturen?
Wie is er ongelukkig getrouwd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |