Zoals ik al zei, NEE, daar heb ik het nu gewoon niet over.quote:Op maandag 17 december 2007 14:40 schreef Adelante het volgende:
dus.. wat wij met koeien en varkens doen, mogen zij niet met katten en honden doen omdat dat hier toevallig huisdieren zijn?
Origineel. Die had ik niet verwacht. Touché hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
Idioot wijf die het alleen zielig vindt voor honden en katten omdat ze toevallig "lief" zijn.
Origineel, want ik had er een welverdiende t in gezet.quote:Op maandag 17 december 2007 14:45 schreef Snien het volgende:
[..]
Origineel. Die had ik niet verwacht. Touché hoor.
Precies hetzelfde idee inderdaad. Het gaat me ook niet om de diersoort, maar de manier waarop beesten geslacht worden. Als ik net iets had gelezen over een land waar ze bij wijze van kalkoenen ernstig martelen alvorens ze te slachten, had ik daar een topic over geopend.quote:Op maandag 17 december 2007 14:46 schreef Adelante het volgende:
kalkoenen dan, die worden ook met een reden gemarteld: thanksgiving!
Dan moet je voortaan beter kijken.quote:Op maandag 17 december 2007 14:42 schreef Snien het volgende:
op dit moment val ik daarover.
JIJ viel.quote:
Neuhquote:Op maandag 17 december 2007 14:49 schreef ElizabethR het volgende:
Hebbie zelf een lief klein hondje Snien???
Ook niet.quote:Op maandag 17 december 2007 14:40 schreef Adelante het volgende:
dus.. wat wij met koeien en varkens doen, mogen zij niet met katten en honden doen omdat dat hier toevallig huisdieren zijn?
Kat smaakt naar konijn. Hond weet ik niet.quote:Op maandag 17 december 2007 14:43 schreef Lariekoek het volgende:
Smaken hond en kat naar kip?
nee, gewoon niet zo stom om een vaag, hergekauwd, overtrokken, hippie-achtig jank, topic te openenquote:
Koeien en varkens zijn ontzettend lievvvquote:Op maandag 17 december 2007 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig is dat voor varkens en koeien niet zo erg, die zijn niet zo lievvvvvvv.
Ja, opzich wel eigenlijk, maar ja, die verkopen ze niet in de dierenwinkel en ze zijn zo grootquote:Op maandag 17 december 2007 14:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Koeien en varkens zijn ontzettend lievvv
V.
hypocriete droeftoeterquote:
Waarschijnlijk niet, aangezien de FOK! website niet zo goed samengaat met blinden-geleidevoorlees-software.quote:
En jij vind het gewoon fijn om te bashen, toch?quote:Op maandag 17 december 2007 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, gewoon niet zo stom om een vaag, hergekauwd, overtrokken, hippie-achtig jank, topic te openen.
Vind je? Ik vind het serieus waar meer naar reerug smaken hoor. Hond smaakt een beetje als een goeie paardenbiefstuk trouwensquote:Op maandag 17 december 2007 14:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kat smaakt naar konijn. Hond weet ik niet.
Mwah, niet zomaar, er moet wel een goeie reden voor zijn natuurlijk...quote:Op maandag 17 december 2007 14:53 schreef Snien het volgende:
[..]
En jij vind het gewoon fijn om te bashen, toch?
Dus ik geef je elke keer een reden om me te bashen?quote:Op maandag 17 december 2007 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, niet zomaar, er moet wel een goeie reden voor zijn natuurlijk...
Konijntjes wel. En die smaken me lekkerquote:Op maandag 17 december 2007 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, opzich wel eigenlijk, maar ja, die verkopen ze niet in de dierenwinkel en ze zijn zo groot.
Jezus... Ben jij nu hypocriet?quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 14:54 schreef Snien het volgende:
[..]
Dus ik geef je elke keer een reden om me te bashen?My god.
Dat zou je ook aan het denken kunnen zetten over de kwaliteit van je topics. Maar goed, zelfreflectie is je ook al vreemd begrijp ik.quote:Op maandag 17 december 2007 14:55 schreef Snien het volgende:
Dit is trouwens wel een mijlpaal, dat er een topic van mij zo lang openblijft.
en ze pissen niet over al je meubels heen! ook een voordeel!quote:Op maandag 17 december 2007 14:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
Konijntjes wel. En die smaken me lekker
Ja, met knoflook!quote:Op maandag 17 december 2007 14:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
Konijntjes wel. En die smaken me lekker
Weet je wat nou zo fijn is?? Als je een lekkere caninebeef op zit te peuzelen, dan moet je voor een spiegel gaan zitten, dan lijkt het meer!!quote:Op maandag 17 december 2007 14:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
[..]
zelfreflectie is je ook al vreemd begrijp ik.
Ja, ontzettend vreemd en volkomen zinloos op een site als Fok!quote:Op maandag 17 december 2007 14:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dat zou je ook aan het denken kunnen zetten over de kwaliteit van je topics. Maar goed, zelfreflectie is je ook al vreemd begrijp ik.
Zolang je ze in hun kooi laat zitten niet nee. Maar als je ze los laat, nou reken maar dat ze alles onder zeiken en schijten.quote:Op maandag 17 december 2007 14:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
en ze pissen niet over al je meubels heen! ook een voordeel!
Q.E.D.quote:Op maandag 17 december 2007 14:58 schreef Snien het volgende:
[..]
Ja, ontzettend vreemd en volkomen zinloos op een site als Fok!
Momma's Shrimp and Tada Saladquote:Op maandag 17 december 2007 15:01 schreef Snien het volgende:
Tada dus.
Misschien wel, dat zou je aan de kroelknufhippies moeten vragen.quote:Op maandag 17 december 2007 15:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Momma's Shrimp and Tada Salad
Garnalen zijn niet knuffelbaar, dus het zal vast wel mogen van de kroel-knuf-hippies.
Kansloos... dat wel...quote:
Dat zou ik nou ook niet echt van mezelf zeggen nee. Maar toch bedankt dat je hebt geprobeerd een mening te vormenquote:
Ja en jij snapt de reden van dit topic dus ook niet.quote:Op maandag 17 december 2007 15:34 schreef hamkaastosti het volgende:
an sich hebben die chinezen dat helemaal niet slecht bekeken. Asielen zitten vol met honden en katten.
M'n moeder zei altijd "eerst opeten wat je nog hebt" en dat lijkt hier ook op te gaan. Eerst de asielen leegeten en dan weer koeien en varkens
quote:Op maandag 17 december 2007 14:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan moet je voortaan beter kijken.
Geeft niks, kan beuren, kusje op de blauwe plek en klaar.
quote:
nou en. als het vlees er malser van wordt hebben ze groot gelijk.quote:Op maandag 17 december 2007 15:36 schreef Snien het volgende:
[..]
Ja en jij snapt de reden van dit topic dus ook niet.
Nog 1 keer: Het gaat niet om de diersoort, het gaat om de manier waarop.
Bij dat halal is het dier gelijk bewusteloos.quote:Op maandag 17 december 2007 14:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ja, laten we 'ze' vooral vertellen hoe het wel moet: Ganzen geforceerd voederen, biggen onverdoofd castreren, varkens couperen, dagkuikens levend door de shredder en kreeften levend koken. En, om de vreedzame halal-mens tevreden te houden mag er ook nog eens ritueel geslacht worden. (Lees: onverdoofd lek snijden en leeg laten bloeden.)
Ja, dat is een stuk beter geregeld.
Die honden worden speciaal gefokt voor consumptie....quote:Op maandag 17 december 2007 15:34 schreef hamkaastosti het volgende:
an sich hebben die chinezen dat helemaal niet slecht bekeken. Asielen zitten vol met honden en katten.
M'n moeder zei altijd "eerst opeten wat je nog hebt" en dat lijkt hier ook op te gaan. Eerst de asielen leegeten en dan weer koeien en varkens
Rightquote:Op maandag 17 december 2007 15:44 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Bij dat halal is het dier gelijk bewusteloos.
Gok eens waarom we dat niet meer doen?quote:Deden wij dat ook maar nu, zoals in de jaren '50.
ik bedenk net een nieuw populair nederlands exportproductquote:Op maandag 17 december 2007 15:47 schreef Mejoon het volgende:
[..]
Die honden worden speciaal gefokt voor consumptie....
quote:
quote:In één beweging wordt de halsslagader doorgesneden die de hersenen van bloed voorziet. Door het plotse verlies van bloedtoevoer (bloeddruk) naar de hersenen verliest het dier zeer snel het bewustzijn.
Een pen door het hoofd jagen is efficienter.quote:Gok eens waarom we dat niet meer doen?
"quote:Op maandag 17 december 2007 15:30 schreef Snien het volgende:
[..]
Dat zou ik nou ook niet echt van mezelf zeggen nee. Maar toch bedankt dat je hebt geprobeerd een mening te vormenWelke sticker wil je?
quote:Op maandag 17 december 2007 16:28 schreef B1nulnul het volgende:
Eerst dacht ik dat dit topic een lemming was, maar toen ik dat je een vrouw was en dacht ik: vast een humorloze hippie. En welja.
Schattigquote:Op maandag 17 december 2007 16:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
"Tijd om te feesten! Snien sterft af voor de kerst!
"
Ik vind dit niet een leuke opmerking en vraag dan ook een ban aan voor n00cl30n!!!!11111111111quote:Op maandag 17 december 2007 16:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
"Tijd om te feesten! Snien sterft af voor de kerst!
"
Onwaarquote:Op maandag 17 december 2007 16:28 schreef B1nulnul het volgende:
Eerst dacht ik dat dit topic een lemming was, maar toen ik dat je een vrouw was en dacht ik: vast een humorloze hippie. En welja.
Een pen door het hoofd jagen zorgt voor een directe dood. Slagaders doorsnijden gaat snel, maar het is echt geen directe dood.quote:Op maandag 17 december 2007 16:21 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een pen door het hoofd jagen is efficienter.
Als je ze vaak genoeg slaat welquote:Op maandag 17 december 2007 14:43 schreef Lariekoek het volgende:
Smaken hond en kat naar kip?
quote:Op maandag 17 december 2007 16:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind dit niet een leuke opmerking en vraag dan ook een ban aan voor n00cl30n!!!!11111111111
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |