Die van MUUS rookt ook.quote:Op maandag 17 december 2007 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die van jou bijvoorbeeld, daar staat een roker op!
Vies!
Het wachten is op de volgende kut-newbie die met veel bombarie in FB gaat huilebalken over 'die user met Hitler als avatar'quote:
Het is die snor hè.quote:Op maandag 17 december 2007 14:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het wachten is op de volgende kut-newbie die met veel bombarie in FB gaat huilebalken over 'die user met Hitler als avatar'.
Al jaren.quote:
Beste film van Chaplin wmb. Binnenkort weer eens kijken.quote:Op maandag 17 december 2007 14:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het wachten is op de volgende kut-newbie die met veel bombarie in FB gaat huilebalken over 'die user met Hitler als avatar'.
Prachtig toch... Hitler was zo'n fervent aanhanger van Chaplin dat hij zijn snorretje hier naar heeft gestyled!quote:Op maandag 17 december 2007 14:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Koel! Kerstdorpje hier is nog te kleinschalig om te fotograferen. Hopelijk volgend jaar iets meer, dan kan ik ook voorzichtig aan beginnen met fotootje plakken.quote:Op maandag 17 december 2007 14:08 schreef Joene het volgende:
Ojah Nooc, ik zal nog ff foto's maken van het kerstdorf am see
Die ander was veel geiler.quote:
fapfapfapquote:Op maandag 17 december 2007 14:19 schreef MUUS het volgende:
Plop.
Volgens mij waren dat jouw woorden.quote:Op maandag 17 december 2007 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Noem je MUUS nou vies?
Ik las Hitlerquote:Op maandag 17 december 2007 14:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik weet niet of MUUS vies is.quote:Op maandag 17 december 2007 14:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens mij waren dat jouw woorden.
Jij bent veel, maar geen kut-newbiequote:Op maandag 17 december 2007 14:05 schreef k_i_m het volgende:
Hee, is dat niet hitler?
Ik heb ook geen idee. Nog nooit ontmoet deze user.quote:Op maandag 17 december 2007 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet niet of MUUS vies is.
Die heeft zich inmiddels gemeld.quote:Op maandag 17 december 2007 14:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Jij bent veel, maar geen kut-newbie.
quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 14:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat jouw woorden.
JA HALLO!quote:Op maandag 17 december 2007 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet niet of MUUS vies is.
Nou okee, dan ben ik wel gewoon alleen kut vandaagquote:Op maandag 17 december 2007 14:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jij bent veel, maar geen kut-newbie.
Nee.quote:Op maandag 17 december 2007 14:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoi ik ben inmiddels ook wel een oldbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |