Shit MUUS, waar gaat dit naartoe zeg....quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:24 schreef MUUS het volgende:
Dan sta je ineens zo helemaal alleen met. Getrouwde Man
. in de lift.
De spanning is om te snijden, niet stiekem gluren vanuit je ooghoeken, maar gewoon bruut naar elkaar staren.
Hij grijnst, ik grijns.
Zelfs de stilte is opwindend....
5 seconden stil....
10 seconden stil...
Hij zo van: "Als we ooit nog ergens willen komen, moet jij wel ff op het knopje drukken."
Ik zo van: "Oh ja."
Whehehehehe..
Ik weet net zoveel als de rest. 0,0 reactie gekregen op mails enzo. Beetje vaag allemaal.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:47 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Krea, hoe zit het nu.. Hoorde berichten dat je wel weer mocht meedoen, daarna weer niet meer....
Hoe zit dat nu?
Ze vond het niet zo leuk dat ik haar in elke post vertelde hoe ik erover dacht. Gek wel op zich.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:32 schreef ElizabethR het volgende:
Gestalked? Mien?? Wilde ze wat van je of was het om haar frustraties te uiten over je ongetwijfeld onverbloemde reacties op haar??
Ow dat! Tja, negatieve reacties kan ze niet echt handelen geloof ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze vond het niet zo leuk dat ik haar in elke post vertelde hoe ik erover dacht. Gek wel op zich.
Ja, daar kan je veel sneller op scannen dan op usernamequote:Op dinsdag 18 december 2007 10:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Echt waar? Alleen door die avatar? Grappig!!
O ja, met ctrl-F hé??quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, daar kan je veel sneller op scannen dan op username.
Dat snapte ik wel hoor k_i_m.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik scroll altijd in een razend tempo door ongelezen topics heen en als ik geen plaatje herken dan lees ik het niet eens.
Neequote:Op dinsdag 18 december 2007 10:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel hoor k_i_m.
Ik ben een beetje melig door een fantastische lachbui vanmorgen.
Ik herken mezelf nu ook niet meer. Ik baal er echt van dat ik mijn plaatje kwijt benquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:53 schreef Kreator het volgende:
...als ik mijn avatar verander, kan ik mijn eigen posts niet meer vinden.
Misschien is dat wel echt zo.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:02 schreef MUUS het volgende:
Wat heeft Mien met haar haar gedaan joh.
Alsof het door ratten is aangevreten..
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:41 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben wel trots op deze foto, afgelopen zondag gemaakt, tegen het einde van de dag. De sfeer was echt Ierig, vind ik dan. Wat vinden jullie??
[ afbeelding ]
Ow leuk!! We hebben nog één slaapkamer vrij met Kerstmisquote:
Chlamydia en Herpes kunnen je ogen in ieder geval aantasten. Dat verklaart het niet kunnen lezen van de openingstijdenquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Met dit weer? Die moet echt een hiv/aids/platjes/herpes cocktailtje hebben gescoord.
Die eerdere link die je gaf was amusanter. Bij deze heb ik gewoon een teiltje nodig.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:41 schreef ElizabethR het volgende:
O-oh, ik kan er niks aan doen, maar ik ben weer helemaal into the soap. Wat een vermaak, dat log!!
Ze heeft het kindje Jezus gebaard geloof ik![]()
Dan jaag ik hem wel weer weg met wat cartoonsquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:54 schreef k_i_m het volgende:
Pas maar op, voor je het weet woont de here Jezus in je hart!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |