abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60743605
die anti-acne middelen van loreal men expert... iemand ervaring daarmee?
  donderdag 25 juni 2009 @ 18:16:47 #77
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_70366501

Vanavond deze proberen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_117525389
Hallo,

Ik mag via de insiders de l'oreal men expert hydra energetic 24h energie testen.
Ik was het niet gewoon om een creme aan te brengen, maar de overschakeling gaat veel
vlotter en aangenamer dan verwacht en ik voel me daarvoor niet minder man, maar wel beter in mijn vel.
De verpakking geeft een mannelijke uitstraling met een handige dosering door het pompje.
De creme is zacht van structuur en trekt zeer snel in zonder kleverig te zijn.
Deze is ook aangenaam fris die dan weer zorgt voor een wakkere blik.
Een heerlijke geur zonder dat het stoort
Ik gebruik de creme 2 x per dag:
s'morgens om er weer fris en beschermend tegenaan te gaan en
s'avonds om mijn vermoeide huid te verzorgen van de zware werkdag.
Ik merk toch al dat mijn huid nu al niet meer zo droog is als ik gedaan heb met werken.
Ik ben zeer tevreden dat aan deze eerste campagne mag meedoen.
pi_117594196
Ik gebruik sinds kort de L'Oreal Men Expert Hydra Energetic en ben er bijzonder blij mee...
Het is een bijzonder goed product dat een onmiddellijk effect kent. Heb je wat te weinig geslapen of wil je er elke dag goed uit zien? Dit is een betaalbaar product dat meer dan een marketingverhaal brengt: het werkt!
Smeer egaal op je huid, gebruik je vingertoppen 'tippend' onder de ogen en je voelt het frisse product.
Bijzonder belangrijk voor me was dat dit geen vettig product was dat na een poos begint te jeuken; wel deze Hydra Energetic heeft een leuke textuur en komt helemaal niet plakkerig over.
Tenslotte kan je voor de prijs ook niet sukkelen!
pi_117595174
Ik heb "MEN EXPERT Stop Rimpels" een keer voor m'n verjaardag gekregen, en ik gebruik 't na 't scheren en geen flauw idee of 't iets doet maar ik vind 't fijn spul tegen het beetje trekkende gevoel na 't scheren (elektrisch)
Dit is een Signature....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')