de vrouwen zijn die natte smeer flikkers ook al zat, ik las vandaag dat de echte man weer helemaal in isquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gebruik ik ook niet. Ik scheer mijn harses gewoon met een scheermes. Met water zonder scheerschuim. Dit heeft niets met rescpect te maken. Ik maak me gewoon zorgen over de hedentendaagse man. Ze zitten onder de plak en smeren zalfjes op hun harses. Think about it.
Dat klopt. Mijn nieuwe vriendin van 23 is het ook spuugzat. Ze is wel dominant maar haat smeerflikkers.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
de vrouwen zijn die natte smeer flikkers ook al zat, ik las vandaag dat de echte man weer helemaal in is
De hedendaagse man herkent vooruitgang... ;-) Scheerschuim heeft een functie: het laat je scheermes net wat makkelijker over je huid gaan. Vind ik wel prettig.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gebruik ik ook niet. Ik scheer mijn harses gewoon met een scheermes. Met water zonder scheerschuim. Dit heeft niets met respect te maken. Ik maak me gewoon zorgen over de hedentendaagse man. Ze zitten onder de plak en smeren zalfjes op hun harses. Think about it.
dus het is net glijmiddel voor rectale penetratiequote:Op dinsdag 18 december 2007 01:11 schreef grif het volgende:
[..]
De hedendaagse man herkent vooruitgang... ;-) Scheerschuim heeft een functie: het laat je scheermes net wat makkelijker over je huid gaan. Vind ik wel prettig.
Glijmiddel heeft ook een functie. Heb ik ook niet nodig.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:11 schreef grif het volgende:
[..]
De hedendaagse man herkent vooruitgang... ;-) Scheerschuim heeft een functie: het laat je scheermes net wat makkelijker over je huid gaan. Vind ik wel prettig.
Verstandige beslissing knul!quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:31 schreef grif het volgende:
Laat ik maar de verstandigste zijn... fijne avond jullie twee!
Nee hoor,een forum is hetzelfde als een gesprek aangaan binnen een groep,en dat is het enige wat ik doe.quote:Op maandag 17 december 2007 14:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Enige frustraties dborhem? Gooi ze eruit! Ze schijnen slecht voor de huid te zijn.
knap dat je op kan maken dat ik het uit een tijdschrijft hebtquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:39 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik wou dat ik zo'n simpele belevingswereld had waarin ik conclusies kon trekken over iemands mannelijkheid uit het feit dat diegene een creme gebruikt (god forbid zeg). Ik kan op die manier ook zo wat conclusies trekken uit de stortvloed aan homofobe uitspraken in dit topic. Of over hoe zo'n nerd je wel niet moet zijn om op een forum te gaan patsen dat je scheert met alleen water en je een vriendin van 23 hebt, wil je nu een medaille ofzo?![]()
Oh en uit een tijdschrift moeten halen waar de hedendaagse vrouw wel en niet aan toe is straalt iig lekker veel zelfvertrouwen en mannelijkheid uit.
Oh nee dan is het goed.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
knap dat je op kan maken dat ik het uit een tijdschrijft hebt_! stond nml gewoon in de krant
ik zeg alleen dat ik het las, wat ik ermee doe zeg ik nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:49 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Oh nee dan is het goed.
Dat was het punt ook, het is bullshit om compleet conclusies over iemand te gaan trekken gebasseerd op zoiets onbenulligs.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat ik het las, wat ik ermee doe zeg ik niet
maar als jij denkt daaruit conclusies te kunnen te trekken dan ben je hypocriet en doe je precies hetzelfde waarvan je mij beschuldigd
tuuk dat was je puntquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:57 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Dat was het punt ook, het is bullshit om compleet conclusies over iemand te gaan trekken gebasseerd op zoiets onbenulligs.
Geef nou maar gewoon toe dat je je bek ook insmeert met die kankerzooi, kankerknuppel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:39 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik wou dat ik zo'n simpele belevingswereld had waarin ik conclusies kon trekken over iemands mannelijkheid uit het feit dat diegene een creme gebruikt (god forbid zeg). Ik kan op die manier ook zo wat conclusies trekken uit de stortvloed aan homofobe uitspraken in dit topic. Of over hoe zo'n nerd je wel niet moet zijn om op een forum te gaan patsen dat je scheert met alleen water en je een vriendin van 23 hebt, wil je nu een medaille ofzo?![]()
Oh en uit een tijdschrift moeten halen waar de hedendaagse vrouw wel en niet aan toe is straalt iig lekker veel zelfvertrouwen en mannelijkheid uit.
Okay dus jij kan over anderen wel voorbarige conclusies trekken, maar als iemand dat over jou doet klopt er natuurlijk direct niks van, zo werkt het, weet ik dat ook weer.quote:
ik kan ook wel aan alles een andere draai geven als ik er uit wordt geluld maar dat doe ik niet, jij wel, dat is het verschilquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:04 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Okay dus jij kan over anderen wel voorbarige conclusies trekken, maar als iemand dat over jou doet klopt er natuurlijk direct niks van, zo werkt het, weet ik dat ook weer.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je je bek ook insmeert met die kankerzooi, kankerknuppel.
omgomgomg en nu? Ga je me nu een homo noemen?quote:Op maandag 17 december 2007 16:55 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik ben zelf wel tevreden over Pure & Mat. Ervaringen heb je verder niet zo veel aan lijkt me, gewoon zelf proberen, dan merk je vanzelf of 't voor jou werkt toch? Het kost vrijwel niks, dus om de prijs hoef je 't niet te laten.
lees het topic en trek je conclusiequote:Op dinsdag 18 december 2007 11:06 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
[..]
omgomgomg en nu? Ga je me nu een homo noemen?
dus tochquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:15 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Okay, ik zal snel m'n familie gaan inlichten van dit schokkende nieuws
Voor iemand die uit 1974 komt vertoon je wel absurd kinderlijk gedrag.. jij komt er wel, vriend..quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:45 schreef Armageddon het volgende:
En dat noemt zichzelf T3rr0r.
Haha! Kijk mij T3rr0r zijn met mijn zalfjes! mhuhahaha!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |