quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:00 schreef PhysicsRules het volgende:[..]
Een beetje jammer, je reactie. De zwemtunnel is niet zomaar de naam van een ondergelopen tunnel, er lopen wel vaker tunnels onder. Er is maar één Zwemtunnel, en dat is de Souterrain in Den Haag.
Als ik vraag wat de Kanaaltunnel is, dan is het antwoord 'een tunnel onder een kanaal' ook niet voldoende. Het is dan wat mij betreft evident dat je in je antwoord aangeeft dat het de tunnel onder Het Kanaal is.
Ik ga nu lunchen, als jullie er verder over willen discussiëren, dan zonder mij.

Je zegt het zelf al, er is maar
één zwemtunnel. En wat was die? Een tramtunnel.
Vraag --> antwoord
De vergelijking met de Kanaaltunnel slaat natuurlijk nergens op. Want het antwoord zit daar al in de vraag. Hier echter niet, hoe de fuck kan ik weten dat een zwemtunnel een tramtunnel was als ik 5 jaar in coma heb gelegen bijvoorbeeld. Het had net zo goed een tunnel voor het afzwemmen kunnen zijn of een verkeerstunnel voor mijn part.
En dan is mijn reactie jammer?

Kijk je vraag eens na en check daarna mijn antwoorden nog eens. Dan mag je mij vertellen waar in die vraag ik geen voldoende antwoord op geef.
Voel je je niet aangevallen, ik wil slechts de discussie aan. Het punt maakt me geen moer uit.