omschrijving is voldoende.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:23 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, god, hoe heette die ook alweer...
Poging twee om te reagerenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:31 schreef Flitspaal het volgende:
De tramtunnel onder het Spui in Den Haag?
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:23 schreef BenjaminFranklin het volgende:
zwem, tram? Dus de zwemtunnel was een tramtunnel?
Dit is het enige waar ik op kan komen, maar een tram ondergronds heet toch een metro? Lijkt me raar, en zeker wanneer het in NL was. Heb er niets over gehoord of kan het me niet herinneren..
je vraagt 'wat' niet met 'waar' erbijquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:31 schreef Flitspaal het volgende:
De tramtunnel onder het Spui in Den Haag?
Waar in je vraag staat dat je de locatie vraagt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:45 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
De zwemtunnel is de tramtunnel onder het Spui in Den Haag. Waar staat dat in jou antwoorden?
Een beetje jammer, je reactie. De zwemtunnel is niet zomaar de naam van een ondergelopen tunnel, er lopen wel vaker tunnels onder. Er is maar één Zwemtunnel, en dat is de Souterrain in Den Haag.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:57 schreef BenjaminFranklin het volgende:
je laat jezelf een beetje kennen hier, als ik zeg dat er 92 klinknagels en 87414 liter beton is gebruikt bij de bouw, krijg ik dan het punt? Dat is toch ook nutteloze aanvulling?
Ik hoef het punt niet eens meer, het is een principekwestie.
Je zegt het zelf al, er is maar één zwemtunnel. En wat was die? Een tramtunnel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Een beetje jammer, je reactie. De zwemtunnel is niet zomaar de naam van een ondergelopen tunnel, er lopen wel vaker tunnels onder. Er is maar één Zwemtunnel, en dat is de Souterrain in Den Haag.
Als ik vraag wat de Kanaaltunnel is, dan is het antwoord 'een tunnel onder een kanaal' ook niet voldoende. Het is dan wat mij betreft evident dat je in je antwoord aangeeft dat het de tunnel onder Het Kanaal is.
Ik ga nu lunchen, als jullie er verder over willen discussiëren, dan zonder mij.
North Facequote:
Mobster273 +1quote:
Ik vind het antwoord van flitspaal ook beter, en vragensteller beslist.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:27 schreef BenjaminFranklin het volgende:
dus nu word er gewoon doorgegaan alsof onze neuzen bloeden? Ik weet dat er een discussietopic is, maar daar is geen reet te doen. Ik zou graag weten wat anderen ervan denken.
Sorry. Ik wil jullie pret niet bederven maar ik vind het gewoon vervelend dat ik hier als één of andere newbie word afgedaan.
Soms kan een oordeel van de vraagsteller in je nadeel werken, soms in je voordeel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:27 schreef BenjaminFranklin het volgende:
dus nu word er gewoon doorgegaan alsof onze neuzen bloeden? Ik weet dat er een discussietopic is, maar daar is geen reet te doen. Ik zou graag weten wat anderen ervan denken.
Sorry. Ik wil jullie pret niet bederven maar ik vind het gewoon vervelend dat ik hier als één of andere newbie word afgedaan.
Captain_Redbeard +1quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
joy division
Neleos +1quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:42 schreef Neleos het volgende:
Hij heeft zich opgehangen.
Ja, en nog meer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:49 schreef BenjaminFranklin het volgende:
psv en feyenoord?
Ajax, Feyenoord, PSV, Twente en AZquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:56 schreef BenjaminFranklin het volgende:
oeh en twente ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |