Een keuken met heel veel streamlocks om de verwarring alleen maar groter te maken. Alles wat hier voorbijkomt zijn aannames, geen feiten.quote:Op maandag 17 december 2007 12:43 schreef Lobasca het volgende:
Ik blijf het verdacht vinden, dat we vannacht een kijkje in de keuken mochten nemen.
Dat vind ik onzin... Huub heeft ook meerdere keren gevraagd... Wil je er dan nu echt mee stoppen? Elke keer waren het weer leuke draaiopmerkingen e.d.. Je hebt gelijk dat Huub door wou met de relatie, maar Lieke is ook daarin niet heel duidelijk geweest!quote:Op maandag 17 december 2007 12:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, Lieke heeft al maanden geleden aangegeven dat ze wilde stoppen met die relatie. Maar dat was voor ego Huub een nederlaag die hij niet kon verkroppen en hij haalde haar keer op keer over om toch vooral door te gaan. Toen het echt niet meer werkte kon hij snel zeggen dat hij stopte, zodat niet hij die nederlaag zou hoeven te dragen maar het naar Lieke toe kon schuiven. Ook dat heeft hij na het beëindigen meerdere malen benadrukt. Hij, het haantje, was gestopt met de relatie, Lieke niet.
Feit is en blijft dat Huub heeft gelogen tegen Lieke, dat hij haar geintmideerd, gemanupuleert heeft+ dat hij gisteren nog even tussen de bedrijven zei dat hij blij was dat ze een kut had.quote:Op maandag 17 december 2007 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een keuken met heel veel streamlocks om de verwarring alleen maar groter te maken. Alles wat hier voorbijkomt zijn aannames, geen feiten.
I know, ik was erbijquote:Op maandag 17 december 2007 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een keuken met heel veel streamlocks om de verwarring alleen maar groter te maken. Alles wat hier voorbijkomt zijn aannames, geen feiten.
En wie zegt dat "achter"eerlijk is???quote:Op maandag 17 december 2007 12:51 schreef diedirk het volgende:
Het allerhypocrietste is nog dit:
Huub heeft Lieke maandenlang onder de dekens verteld en gedreigd dat al zijn "negatieve" aktie's richting Lieke van achter/ FEBO/ de redactie moesten en als hij dat niet zou doen er voor haar een toneelhaak zou dreigen.
Ze moest hier echter absoluut over zwijgen, hem vertrouwen en er NOOIT over mogen vragen, Lieke vind het opeens zo raar en wel erg ongeloofwaardig worden allemaal, checkt een en ander bij de redactie en daar zijn ze stom verbaasd.
Ze hebben dat nooit tegen Huub gezegd of opdracht gegeven.
En nu komt het hypocriete van huub: Hij is nu boos op haar omdat hij haar niet vertrouwd zou hebben en toch navraag bij de buren is gaan doen......
Hoe krom moet het wordenLieke had dus hem moeten vertrowuen nuiks zeggen want anders zou zijn leugen uitkomen.
En dat allemaal om populair bij de kijker over te komen.
Ik was Huub fan en vind nog steeds dat hij het programma maakt maar dit zijn wel erg lage streken tegenover iemand van wie je zegt dat je houd
Ik zou zeggen, kijk de filmpjes nog eens terug. Ik ben overtuigd van het feit dat het hokje een heel smerig spelletje speelt, niet alleen met Huub maar ook met Lieke. De grootste leugens zitten achter, wie het spelletje mee wil spelen doet dat, Lieke snapt dat niet en Huub kan haar dat niet duidelijk maken.quote:Op maandag 17 december 2007 12:49 schreef maril het volgende:
[..]
Feit is en blijft dat Huub heeft gelogen tegen Lieke, dat hij haar geintmideerd, gemanupuleert heeft+ dat hij gisteren nog even tussen de bedrijven zei dat hij blij was dat ze een kut had.
Ik snap het allemaal niet meer...quote:Op maandag 17 december 2007 12:53 schreef blomst het volgende:
[..]
En wie zegt dat "achter"eerlijk is???
niemand, dat is de reden van Bart zijn vertrek.quote:Op maandag 17 december 2007 12:53 schreef blomst het volgende:
[..]
En wie zegt dat "achter"eerlijk is???
Typisch een vrouw met echte principes waar ze naar leeftquote:Op maandag 17 december 2007 12:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan had ze moeten stoppen,maar dat wilde mevrouw niet.Want ze wilde ook wippen.Nou ik zou nooit wippen met iemand die me steeds voor alles uitmaakt.
Ik hoef geen verdaraaide filmpjes te zien ik heb het vanacht live mogen aanhoren en ook al was het verwarend di werd wel gezegd.quote:Op maandag 17 december 2007 12:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk de filmpjes nog eens terug. Ik ben overtuigd van het feit dat het hokje een heel smerig spelletje speelt, niet alleen met Huub maar ook met Lieke. De grootste leugens zitten achter, wie het spelletje mee wil spelen doet dat, Lieke snapt dat niet en Huub kan haar dat niet duidelijk maken.
Maar ik hou er over op, genoeg gespeculeerd hier, niemand weet er het fijne van.
quote:Op maandag 17 december 2007 12:58 schreef maril het volgende:
[..]
Ik hoef geen verdaraaide filmpjes te zien ik heb het vanacht live mogen aanhoren en ook al was het verwarend di werd wel gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |