Ik hoor wel een stem, maar niet wat er gezegd word.quote:Op maandag 17 december 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zou Brian bedoelen met ook?
Doet me denken aan de post van IkWeetNiets alleen kan ik op het filmpje niks ontdekken.
Ik heb dat stukje gezien bbij DWDD en als die dames dom spelen, dan verdienen ze een Oscar!quote:Op maandag 17 december 2007 14:09 schreef Disana het volgende:
Die 'babes' spelen dom, Amanda is dom.
Dan ben ik te optimistisch geweest. Soms geloof je gewoon niet dat iets echt bestaat.quote:Op maandag 17 december 2007 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje gezien bbij DWDD en als die dames dom spelen, dan verdienen ze een Oscar!
quote:Op maandag 17 december 2007 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij mist de wereld niets als die bank wordt opgetild en permanent in de vijver verdwijnt.
Dan moet ik toch nog een keer kijken, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 17 december 2007 14:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik hoor wel een stem, maar niet wat er gezegd word.
Nee joh, dat zou veel te moeilijk zijn. Voor elke break zeggen ze dat de kijkers kunnen bellen; geen idee hoe ze dit er later in gaan plakken.quote:
Heel vaag, waarvoor moeten mensen bellen dan?quote:Op maandag 17 december 2007 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou veel te moeilijk zijn. Voor elke break zeggen ze dat de kijkers kunnen bellen; geen idee hoe ze dit er later in gaan plakken.
Dan volgt er reclame denk ik.quote:Op maandag 17 december 2007 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou veel te moeilijk zijn. Voor elke break zeggen ze dat de kijkers kunnen bellen; geen idee hoe ze dit er later in gaan plakken.
Flauw, Rogier heeft het al zo moeilijkquote:Op maandag 17 december 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
OMG, nu moet Amanda in een voodoopop prikken die een ex moet voorstellen.
Gewoon..........bellen, bellen, bellenquote:Op maandag 17 december 2007 14:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heel vaag, waarvoor moeten mensen bellen dan?
En wat schreeuwen die mensen toch door die oortjes...
Over waar ze zelf zo'n babe kunnen bestellen?quote:Op maandag 17 december 2007 14:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heel vaag, waarvoor moeten mensen bellen dan?
En wat schreeuwen die mensen toch door die oortjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |