abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55419470
Wedstrijd 1:
DANILXL wint, want wat een prachtige sterren.Goed uitgebalanceerd ook. Mijn getipte overall winnaar van het tournooi.

Wedstrijd 2:
Fides wint.Vooral te danken aan de beste voorhoede die wij bij Ajax ooit hebben gehad.

Wedstrijd 3:
BliksemSchigt wint. Doorslaggevende factor: Maradona. Verder redelijk gelijkwaardige teams.

Wedstrijd 4:
-----

Wedstrijd 5:
Steven184 wint nipt. Doorslaggevende factoren: Baresi en Deyna.

Wedstrijd 6:
Colplay wint. Pele doet het hem.

Wedstrijd 7:
EgoTRON wint. Meer internationale klasbakken dan The Verve z'n team.

Wedstrijd 8:
Tarado wint. Spelers als Helström, Beckenbauer, Rijkaard en Socrates maken dit team voor mij de runner-up in het totaal plaatje.

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 20-12-2007 18:39:05 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_55419532
Het verrast me idd dat ik nog zoveel stemmen krijg, omdat Tarado inderdaad een ongelofelijk team heeft. Het gaat wel redelijk gelijk op heb ik het idee.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55419674
Dat ik verlies van het oude sterrenteam van tong had ik al verwacht. Ondanks dat niemand ooit iemand als Friedenreich heeft zien spelen en er een enorme onbalans in het team van hem zit, had ik wel verwacht dat men af zou gaan op alleen de namen van zijn spelers. Als team zie ik deze haantjes nog niet met elkaar functioneren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 december 2007 @ 16:57:44 #54
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55420209
1. DanilXL
2. Yeahinho
3. BS
4. Tong80
5. Raymania
6. beschouw
7. the verve
8. Tarado
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_55420333
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb jou gekozen
Helemaal top.
quote:
Op donderdag 20 december 2007 16:40 schreef golfer het volgende:
Dat ik verlies van het oude sterrenteam van tong had ik al verwacht. Ondanks dat niemand ooit iemand als Friedenreich heeft zien spelen en er een enorme onbalans in het team van hem zit, had ik wel verwacht dat men af zou gaan op alleen de namen van zijn spelers. Als team zie ik deze haantjes nog niet met elkaar functioneren.
Heb je helemaal gelijk in. Ik zie Tong dan ook niet het toernooi winnen vanwege die reden. Maar zijn middenveld is wel een teammiddenveld. Puskas, Laupdrup en Robson kunnen wel allemaal in een teamsamenspelen, net als Keegan. Mijn twijfels daar gaan toch uit naar Garrincha, die alleen voetbalt om te voetballen, Freidenreich en Brehme. Als jij Trabelsi niet had gehad en een betere centrale verdediger, niet dat ik daarmee Vasovic en Laseroms wil afbranden en slecht vind, maar had graag een echte wereldtopper daar erbij gezien. Dan grote kans dat het andersom was gelopen in mijn ogen.

Ik heb geprobeerd namelijk een balans te vinden in mijn team tussen leiders, werkpaarden etc. Een verdediging die zich puur met verdedigen bezighoudt en daar top in is, een middenveld waar elke speler elke facet van het spel beheerst en heel compleet is en voorin een afmaker puur sang. Dat was mijn uitgangsvisie vooraf en ik denk dat ik daarin ben geslaagd. Aan anderen om te oordelen. Als ik het beste team ooit in mijn ogen zou moeten samenstellen zou ik slechts 4 namen veranderen. Anderen zouden van dat team er misschien geeneen opstellen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 20 december 2007 @ 18:36:30 #56
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_55422343
quote:
Op donderdag 20 december 2007 16:32 schreef golfer het volgende:
Wedstrijd 7:
EgoTRON wint. Meer internationale klasbakken dan sjimz z'n team.
Wat heeft het team van sjimz er mee te maken?

Mijn stemmen:

1. DANILXL vs. sjimz
2. Fides vs. Yeahinho
3. BliksemSchigt vs. pfaf
4. tong80 vs. golfer
5. Steven184 vs. RayMania
6. Colplay vs. Beschouw
7. EgoTRON vs. The Verve
8. Tarado vs. EngCatjuh
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  Trouwste user 2022 donderdag 20 december 2007 @ 18:47:32 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_55422552
quote:
Op donderdag 20 december 2007 17:01 schreef Steven184 het volgende:

Heb je helemaal gelijk in. Ik zie Tong dan ook niet het toernooi winnen vanwege die reden. Maar zijn middenveld is wel een teammiddenveld. Puskas, Laupdrup en Robson kunnen wel allemaal in een teamsamenspelen, net als Keegan. Mijn twijfels daar gaan toch uit naar Garrincha, die alleen voetbalt om te voetballen, Freidenreich en Brehme. Als jij Trabelsi niet had gehad en een betere centrale verdediger, niet dat ik daarmee Vasovic en Laseroms wil afbranden en slecht vind, maar had graag een echte wereldtopper daar erbij gezien. Dan grote kans dat het andersom was gelopen in mijn ogen.
Dat ik veel goeie spelers heb lijkt wel tegen me te worden gebruikt. Met mijn verdediging is niks mis lijkt me. Mijn middenveld is ook in balans. Robson was een complete speler die voor de andere twee het vuile werk opknapt. Laudrup bedient de aanvallers en Puskas zorgt voor de broodnodige doelpunten.
Dat je Garrincha een showvoetballer noemt is al helemaal belachelijk. Hij won 2-WK's en werd gekozen tot beste speler van het WK-62. Verder speelde ie met Pele samen 30 interlands waarvan ze er niet één verloren. Friedenreich werd gekozen tot beste speler van de eerste helft van de vorige eeuw en had als bijnaam 'The King of Football' Keegan was niet alleen een sterke kopper technicus en doelpuntenmaker maar stond ook bekend om zijn harde werken voor het team. En werd daarom 2 keer speler van het jaar in europa.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 20 december 2007 @ 19:07:47 #58
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55422957
quote:
Op donderdag 20 december 2007 18:36 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Wat heeft het team van sjimz er mee te maken?

Mijn stemmen:

1. DANILXL vs. sjimz
2. Fides vs. Yeahinho
3. BliksemSchigt vs. pfaf
4. tong80 vs. golfer
5. Steven184 vs. RayMania
6. Colplay vs. Beschouw
7. EgoTRON vs. The Verve
8. Tarado vs. EngCatjuh
ga je nog een redenering geven ofnie?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55423613
quote:
Op donderdag 20 december 2007 18:47 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat ik veel goeie spelers heb lijkt wel tegen me te worden gebruikt. Met mijn verdediging is niks mis lijkt me. Mijn middenveld is ook in balans. Robson was een complete speler die voor de andere twee het vuile werk opknapt. Laudrup bedient de aanvallers en Puskas zorgt voor de broodnodige doelpunten.
Dat je Garrincha een showvoetballer noemt is al helemaal belachelijk. Hij won 2-WK's en werd gekozen tot beste speler van het WK-62. Verder speelde ie met Pele samen 30 interlands waarvan ze er niet één verloren. Friedenreich werd gekozen tot beste speler van de eerste helft van de vorige eeuw en had als bijnaam 'The King of Football' Keegan was niet alleen een sterke kopper technicus en doelpuntenmaker maar stond ook bekend om zijn harde werken voor het team. En werd daarom 2 keer speler van het jaar in europa.

Zoals ik al zei, heb ik geen enkele bedenkingen bij je verdediging. Alleen op de plaats van Brehme had je een betere speler neer kunnen zetten, gegeven het moment dat je de linksback koos. Ik weet dat je het daar niet eens mee ben, aangezien jij Brehme een toplinksback vindt. En daar is niks mis mee.
Over je middenveld heb ik niks negatiefs gezegd, evenmin over Keegan. Garrincha is een fantastische voetballer en heeft inderdaad veel gewonnen. Maar het is geen winnaar qua mentaliteit. Garrincha wilde amusement, voetbalde op zijn intuitie en ging niet vol voor de winst. Garrincha voetbalde om het voetballen en als hij verloor dan zat hij daar niet heel erg mee, zolang hij maar lekker gebald had. Maar het is en blijft een briljante voetballer, daar zal ik nooit aan twijfelen. Friedenreich speelde in een heel ander tijdperk, geen enkele vergelijking met het voetbal dat na de tweede wereldoorlog werd gespeeld. Daarom vind ik het moeilijk vergelijken. Van deze man zijn er totaal 15 sec. beeldmateriaal en verdomd weinig wedstrijdverslagen. Moeilijk een objectief beeld te maken, zeker omdat toen systemen heel anders waren en korfbaluitslagen normaal.

Maar Golfer heeft gewoon een punt. Hoe doen de haantjes het als ze bij elkaar op het veld worden gedropt?
  Trouwste user 2022 donderdag 20 december 2007 @ 19:51:02 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_55423833
quote:
Op donderdag 20 december 2007 19:40 schreef Steven184 het volgende:

Maar Golfer heeft gewoon een punt. Hoe doen de haantjes het als ze bij elkaar op het veld worden gedropt?
Golfert zeikt. Het zijn juist geen haantjes. Laudrup ging op zijn ouwe dag nog naar Ajax omdat ie het zo'n mooie club vindt. Dat is wat anders dan voor het geld in Koeweit gaan spelen. Keegan maakte zich altijd ondergeschikt aan het teambelang. En Garrincha was een indivudualist maar altijd op weg naar het resultaat. Ik heb zijn WK-beelden verslonden. Als ie vrijstond paste ie, als ie niet hoefde te passeren deed ie het niet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55423902
En je hebt Happel en Friedenreich natuurlijk ook zien spelen?
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 20 december 2007 @ 19:58:20 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_55424009
golfer
--------------------Cudicini-----------------

Trabelsi Mislukt buiten Ajax-------Vasovic----Laseroms Technisch beperkte voorstopper ------Krol

---Gerrard Typische clubspeler --------Masopust-------Djorkaeff Mid-Mid op Links

----Greaves Spits op rechts --------Suker--------Rensenbrink

Trouwste user 2022 donderdag 20 december 2007 @ 20:00:12 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_55424043
quote:
Op donderdag 20 december 2007 19:54 schreef golfer het volgende:
En je hebt Happel en Friedenreich natuurlijk ook zien spelen?
9 van de 10 Amerikanen vinden Babe Ruth de beste baseball speler ooit. Speelde in dezelfde tijd als Friedenreich.

donderdag 20 december 2007 @ 20:07:22 #64
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_55424198
quote:
Op donderdag 20 december 2007 19:51 schreef tong80 het volgende:
En Garrincha was een indivudualist maar altijd op weg naar het resultaat. Ik heb zijn WK-beelden verslonden. Als ie vrijstond paste ie, als ie niet hoefde te passeren deed ie het niet.

Onzin natuurlijk. Garrincha vond zelfs dat men het voetbal veel te serieus nam. Een passage uit het boek Futebol van Alex Bellos:

"Garrincha was de speler, zei toneelschrijver Nelson Rodrigues, die de supporters lachen leerde. Zijn clowneske gedrag op het veld wordt misschien het best geïllustreerd door de keer dat hij, met een leeg doel voor zich, liever bleef dribbelen. Garrincha passeerde drie spelers, en klopte toen de doelman. Maar in plaats van te scoren wachtte hij tot er een verdediger was teruggerend. Garrincha maakte een zwenkende beweging met zijn lichaam en de verdediger moest zich aan de doelpaal vastklampen om niet te vallen. Toen liep hij het doel binnen met de bal. Hij wipte hem op, nam hem onder zijn arm en kuierde ermee terug naar de middenstip."

Neemt niet weg dat Garrincha beter was dan Pelé...
  Trouwste user 2022 donderdag 20 december 2007 @ 20:20:58 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_55424567
The_Verve dat had ie heus niet gedaan in een WK-finale

donderdag 20 december 2007 @ 20:41:20 #66
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_55425089
Om mijn post ietwat kracht bij te zetten had ik maar even weggelaten dat dit gebeurde in een vriendschappelijke wedstrijd (laatste oefenduel voor het WK van '58) met Fiorentina.

Het was echter wel Garrincha ten voeten uit.
  Trouwste user 2022 donderdag 20 december 2007 @ 20:45:57 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_55425219
Ik had al zo'n idee. Heb het boek maar kende de passage niet meer

pi_55433540
Als je toch wakker bent, kan je best even stemmen Tong.

DANIXL, RayMania, pfaf en Sjimz zijn de andere 'tweede ronde-spelers' die nog niet gestemd hebben.

Dus nog redelijk wat 'buitenstaanders' die interesse tonen .

[ Bericht 30% gewijzigd door BliksemSchigt op 21-12-2007 04:44:14 ]
  vrijdag 21 december 2007 @ 20:30:19 #69
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55449168
ik ga morgen stemmen, ik voel me nu niet lekker en ik heb net mn tentamens gehad
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 december 2007 @ 20:35:51 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_55449278
1 DANILXL
2 Fides
3 Bliksemschicht
5 RayMania
6 Colplay
7 EgoTRON
8 EngCatjuh

pi_55449621
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 20:35 schreef tong80 het volgende:

6 Colplay

Trouwste user 2022 vrijdag 21 december 2007 @ 21:00:21 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_55449724
Sorry Gento Pele en Matthews deden het hem

zaterdag 22 december 2007 @ 01:29:03 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_55456614
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 20:35 schreef tong80 het volgende:
1 DANILXL
2 Fides
3 Bliksemschicht
5 RayMania
6 Colplay
7 EgoTRON
8 EngCatjuh

Mooie toelichting en motivatie.
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 december 2007 @ 02:34:49 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_55457563
Ja het kost evem tijd maar dan heb je ook iets. Alles is al gezegd

pi_55459324
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 02:34 schreef tong80 het volgende:
Ja het kost evem tijd maar dan heb je ook iets. Alles is al gezegd

Ik wil wel een uitleg waarom je mij niet gekozen hebt hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')