abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_60462667
Er schijnt een overeenkomst te zijn tussen Aston Villa en Liverpool over de transfer van Garth Barry.Het transferbedrag zou £ 17,5m en Steve Finnan ( £ 1,5m) zijn

Vermoedelijk moeten wel Jermaine Pennant en Yossi Benayoun verkocht worden om het bedrag op tafel te kunnen leggen.Terwijl Liverpool ook nog de hoop heeft om Andriy Voronin, Alvaro Arbeloa en Xabi Alonso te verkopen

Enkele uren na het bericht dat er een overeenkomst was werd de deal afgeblazen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_60785199
Vanavond de wedstrijd in Luik met een toch zeer sterk liverpool aan de basis. Het is afwachten of Steven fit genoeg is om te beginnen anders zal Plessis zijn plek op het middenveld innemen. Ben benieuwd of er samenwerking tussen Keane en Torres zich vanavond al laat zien.
Reina, Dossena, Carragher , Agger, Arbeloa, Benayoun, Alonso, Plessis, Kuyt,Torres, Keane wordt de opstelling

Verder worden er zeer interessante namen genoemd om de linkerkant te versterken. Jakub Blaszczykowski van Dortmund, Michael Johnson van City maar belangrijker! Joe Cole van chelsea. Laatsgenoemde heeft een gesprek met de leiding van Chelsea om te kijken wat ze met hem willen anders wil hij richting te Reds verhuizen.

Ik zeg Rafa al het geld van Barry houden en kopen die Cole mede omdat Alonso in de gehele voorbereiding heeft laten zien dat hij weer terug is op het niveau toen we hem kochten. Agressief, creatief en pasend zeer goed
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_60791881
Joe Cole in een Liverpool shirt zou het meest weerzinwekkende zicht zijn op de Engelse velden sinds de overtreding van Taylor op Eduardo.

Weet je wie Liverpool wel mag hebben wmb? SWP
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_60792799
Joe Cole wilde toen hij bij WHU speelde graag richting liverpool komen, echter vond de toemalige coach van Liverpool Cole niet goed genoeg.

SWP wil ik graag hebben hoor, dan krijgen jullie Voronin om goals te maken
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_60793363
Dat zou destijds ook een stap voorwaarts zijn geweest. Nu een stap zijwaarts at best. Daarnaast is Cole volgens mij van huis uit Chelsea-supporter en dat zijn sowieso al niet heel veel voetballers.

Je moet wel erg graag van elkaar afwillen, wil je een speler aan een directe concurrent verkopen. Plus Cole is de enige buitenspeler bij Chelsea die gewoon het niveau aankan.

En Voronin? Ik vind die man er altijd een beetje eng uitzien, en dan niet op de goede manier
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_60794733
Heeft Cole niet gezeur met Abra en/of Scolari omtrent een aantal zaken. Ik mag aannemen dat er wel iets aan de hand is. Je wordt niet zomaar in verband gebracht

Nou dan heb je zijn vrouw nog niet gezien
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 augustus 2008 @ 20:17:35 #282
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_60804315
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:01 schreef stevengerrard het volgende:
Verder worden er zeer interessante namen genoemd om de linkerkant te versterken. Jakub Blaszczykowski van Dortmund, Michael Johnson van City maar belangrijker! Joe Cole van chelsea. Laatsgenoemde heeft een gesprek met de leiding van Chelsea om te kijken wat ze met hem willen anders wil hij richting te Reds verhuizen.

Ik zeg Rafa al het geld van Barry houden en kopen die Cole mede omdat Alonso in de gehele voorbereiding heeft laten zien dat hij weer terug is op het niveau toen we hem kochten. Agressief, creatief en pasend zeer goed
Het is een van de weinige CFC spelers die ik sympathiek vind - en imho een van de betere die ze hebben. Laat maar komen! En als dat voor het zelfde geld als voor Barry kan - helemaal OK! Alonso gewoon houden lijkt me ook een goede actie.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:22:40 #283
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_60804513
Joe Cole zou wel supervet zijn. Dat zijn we serieuze contenders voor de titel.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:51:54 #284
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60807943
halen die cole!!!

alleen vrees ik dan wel voor de positie van kuyt
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 23:05:13 #285
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60811427
0-0 teleurstellend
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60811499
zeer teleurstellend maar lfc stelt altijd teleur vroeg in het seizoen, wedstrijdritme . Als ze zaterdag er maar staan en niet gelijk punten verspelen.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 augustus 2008 @ 07:35:19 #287
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_60817428
Die 0-0 was nog dankzij geluk ook - het was niet best.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_60847623
Ik mag niet eens in mijn eigen tuin sporten!

Nu Steven Gerrard een enorm gymgebouw in zijn tuin laten bouwen heeft, hebben de buren het helemaal gehad met de Liverpool-ster.
Het twee verdiepingen tellende sportcomplex, dat zo'n 450.000 euro kostte, is zo groot dat er zelfs een aparte postcode moest aan te pas komen.
De buren uit Freshfield vinden het bouwsel echter vooral een gedrocht dat helemaal niet past in hun exclusieve wijk. "Ik kan niet begrijpen waarom iemand zo'n miskleun in zijn tuin wil bouwen", aldus buurtbewoonster Cecil Crossley. "Het is net alsof je een supermarkt bouwt in een schoonheidssalon."
Ondanks heel wat klachten kreeg de 'captain' van de Reds acht maanden geleden toch toestemming om te bouwen. Nu is het 'artistieke kunstwerk' bijna af.



Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2008 @ 22:55:10 #289
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_60888928
Gewonnen, maar daar was alles mee gezegd. Echt best slecht gespeeld ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 17 augustus 2008 @ 01:19:58 #290
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60891670
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 10:16 schreef stevengerrard het volgende:
Ik mag niet eens in mijn eigen tuin sporten!

Nu Steven Gerrard een enorm gymgebouw in zijn tuin laten bouwen heeft, hebben de buren het helemaal gehad met de Liverpool-ster.
Het twee verdiepingen tellende sportcomplex, dat zo'n 450.000 euro kostte, is zo groot dat er zelfs een aparte postcode moest aan te pas komen.
De buren uit Freshfield vinden het bouwsel echter vooral een gedrocht dat helemaal niet past in hun exclusieve wijk. "Ik kan niet begrijpen waarom iemand zo'n miskleun in zijn tuin wil bouwen", aldus buurtbewoonster Cecil Crossley. "Het is net alsof je een supermarkt bouwt in een schoonheidssalon."
Ondanks heel wat klachten kreeg de 'captain' van de Reds acht maanden geleden toch toestemming om te bouwen. Nu is het 'artistieke kunstwerk' bijna af.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
wat een gigantisch huis heb je steven! al lig je nu waars wel te slapen na die slechte wedstrijd
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60894265
Tja het was niet best maar toch 3 punten en dat is het belangrijkste op dit moment.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 augustus 2008 @ 12:26:48 #292
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_60897391
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 09:01 schreef stevengerrard het volgende:
Tja het was niet best maar toch 3 punten en dat is het belangrijkste op dit moment.
Absoluut. Ik ben overigsn nog niet echt onder de indruk van Keane - daar had beter een vleuegel speler voor gekocht kunnen worden. Alonso daarentegen was weer top. Die moet blijven! Alleen nu vleugel spelers!!! Nu moest Aurelio ingebracht worden voor die rol ...

Dosena vond ik best goed eigenlijk.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_60899057
Keane is een topper Doc en je mag zijn komst niet na 1 wedstrijd al beoordelen. Zijn cijfers en spel bij de Spurs moet toch genoeg voor je zijn . Mark my words, als Keane zijn draai begint te vinden dan mag hij met trots nummer 7 blijven dragen.

Alonso is super en snap ook niet waarom ze perce Barry willen. Vooral als je ook nog Lucas en Masch in die positie hebt lopen. Of hij moet Barry als links half gaan gebruiken maar dat mag ik toch niet hopen.

Laten ze nou maar gewoon een Downing kopen en Alonso houden en dan ben je op de linkerkant ook weer degelijker
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 augustus 2008 @ 14:03:40 #294
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_60899216
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 13:56 schreef stevengerrard het volgende:
Keane is een topper Doc en je mag zijn komst niet na 1 wedstrijd al beoordelen. Zijn cijfers en spel bij de Spurs moet toch genoeg voor je zijn . Mark my words, als Keane zijn draai begint te vinden dan mag hij met trots nummer 7 blijven dragen.

Alonso is super en snap ook niet waarom ze perce Barry willen. Vooral als je ook nog Lucas en Masch in die positie hebt lopen. Of hij moet Barry als links half gaan gebruiken maar dat mag ik toch niet hopen.

Laten ze nou maar gewoon een Downing kopen en Alonso houden en dan ben je op de linkerkant ook weer degelijker
In de voorbereiding was Keane ook niet overtuigend. Ik ben zelf ook nooit een Keane fan geweest. Ik denk dat ze voor dat geld echt beter een man op de vleugels gehaald hadden kunnen hebben. Ik heb ook het idee dat Torres beter speelt als enige spits (zie ook bij Spanje). Maar goed - we zien wel wie er gelijk krijgt.

Voor de rest zijn we het volledig eens
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_61004242
Barry is compleet van het plan verdwenen en nu heeft Benitez een bod van 10 milj gedaan op Riera om de linkerkant te versterken. Echter vragen ze 15 miljoen voor iemand die in het verleden uitkwam voor City. Als backup gaat Benitez een bod uitbrengen op Downing maar ik vraag me af hoeveel Boro voor hem wil hebben.

Verder komt Jorgensen van Kopenhagen ws Liverpool versterken. Een 18 jarige verdediger waarvan LFC er op dit moment gelukkig nog niet genoeg van rond heeft lopen!!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:35:39 #296
176521 Grulez
rasgroninger
pi_61004467
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:24 schreef stevengerrard het volgende:
Barry is compleet van het plan verdwenen en nu heeft Benitez een bod van 10 milj gedaan op Riera om de linkerkant te versterken. Echter vragen ze 15 miljoen voor iemand die in het verleden uitkwam voor City. Als backup gaat Benitez een bod uitbrengen op Downing maar ik vraag me af hoeveel Boro voor hem wil hebben.

Verder komt Jorgensen van Kopenhagen ws Liverpool versterken. Een 18 jarige verdediger waarvan LFC er op dit moment gelukkig nog niet genoeg van rond heeft lopen!!
Lijken me allemaal B-aankopen.
pi_61004616
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:24 schreef stevengerrard het volgende:
Barry is compleet van het plan verdwenen en nu heeft Benitez een bod van 10 milj gedaan op Riera om de linkerkant te versterken. Echter vragen ze 15 miljoen voor iemand die in het verleden uitkwam voor City. Als backup gaat Benitez een bod uitbrengen op Downing maar ik vraag me af hoeveel Boro voor hem wil hebben.

Verder komt Jorgensen van Kopenhagen ws Liverpool versterken. Een 18 jarige verdediger waarvan LFC er op dit moment gelukkig nog niet genoeg van rond heeft lopen!!
Het lijkt me heel sterk dat Boro Downing voor minder dan die 15 miljoen laat gaan. Al denk ik dat dat voor Liverpool alleen maar gunstig is, bij Engeland speelt hij als hij mee mag doen eigenlijk altijd verschrikkelijk slecht.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_61009816
Wie speelt er tegenwoordig wel goed in het Engels elftal
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_61031181
Morgen de 1e thuis wedstrijd van het seizoen en waarschijnlijk na 11 maanden de terugkomst van Agger in de defensie. Hopelijk houdt hij zijn vorm vast en met Skrtel als back up moet Reina zijn record qua Golden glowes kunnen verbeteren!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_61031347
Een nieuwe naam als gerucht. Feghouli van Grenoible wordt in verband gebracht met LFC.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')