ergens in oktoberquote:Op maandag 17 december 2007 08:03 schreef staticdata het volgende:
sinds wanneer ben jij eigenlijk MOD
Je hebt de dvd dus toch eerst maar ff afgekeken..quote:Op maandag 17 december 2007 02:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo nu ben ik er echt klaar mee. Nu slapen en om 8:00 nog een uurtje herhalen en dan om 10:00 ga ik voor de volle 100%
Daarna maar hopen dat ik niet op de massagestoel in slaap val.
Trusten
jaquote:Op maandag 17 december 2007 09:29 schreef ursel het volgende:
[..]
De nieuwe ijsmeis, dus pas maar op..
quote:Op maandag 17 december 2007 09:43 schreef Keltie het volgende:
Zo, goedemorgen! Hoe was jullie weekend? De mijne was wel goed te noemen:
Donderdagavond -> Van 19.15 tot 2.00 (ongeveer) kroeg.
Vrijdagavond -> Van 19.30 tot 3.00 (ongeveer) kroeg. Toen met het meissie in een warm huis thuis gekomen (heerlijk, electriciteit).
Zaterdagavond -> Geen voetbal, maar wel met het meissie bij vrienden gegeten en toen nog even in de kroeg.
Zondag -> Om 14.00 met het meissie naar Scheveningen gegaan, toen wat gegeten in Utreg en savonds met een maatje Joint & Schaken (ook heerlijk).
En ondertussen ben ik een week gestopt met roken, op die joint(s) na dan
EDIT:
Flinke TVP trouwens
Kreeg vrjidag of zaterdag te horen dat ik geen kaart had voor Club Brugge - RSC*quote:Op maandag 17 december 2007 09:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Wel naar scheveningen gaan en niet bij sinterklaas langs komen...
Ja hij is prachtigquote:Op maandag 17 december 2007 09:59 schreef jpjedi het volgende:
@Raffie: Ik hoop dat we de goede mascara hebben gekozen.
Dat moet dan de vrijdag stof geweest zijn..quote:Op maandag 17 december 2007 13:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kut examen!!!!
Het examen bestond uit 3 onderdelen en de eerste 2 gingen heel snel en makkelijk. Ik herkende de stof en kon eenvoudig antwoorden.
Echter het 3de deel was praktisch onbekende stof voor mij
Aan het einde kun je nog comments geven en daarna krijg je te horen of je het hebt gehaald, maar wat gebeurd er...
Die klote applicatie crasht gewoon![]()
Nu kan het wel eens 5-10 werkdagen duren voor ik te horen krijg of ik geslaagd ben
Ik vermoed overigens dat ik knetterhard ben gezakt, vanwege dat laatste onderdeel
Maar goed, ik kan altijd goed gegokt hebben
Overduidelijkquote:Op maandag 17 december 2007 13:28 schreef ursel het volgende:
Dat moet dan de vrijdag stof geweest zijn..
Gewoon opsturen, ik had ook geen bonnetje en dat ging prima, ik heb uiteindelijk een nieuwe gekregen. Gewoon bellen met MS en dan komt het gewoon goedquote:Op maandag 17 december 2007 13:25 schreef Sickert het volgende:
jalala! lalalalala!
ik heb een RROD met mn xdoos
great!
en heb m 2e hands overgekocht dus geen bon
iemand een kopie van zijn bonnetje voor moi?
Gewoon Microsoft bellenquote:Op maandag 17 december 2007 13:25 schreef Sickert het volgende:
jalala! lalalalala!
ik heb een RROD met mn xdoos
great!
en heb m 2e hands overgekocht dus geen bon
iemand een kopie van zijn bonnetje voor moi?
Ik heb die van Nintendo nog niet hoeven te bellen.quote:Op maandag 17 december 2007 13:39 schreef Sickert het volgende:
betere helpdesk heb ik iig nog nooit gehad.
quote:Op maandag 17 december 2007 13:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb die van Nintendo nog niet hoeven te bellen.
In dezelfde minuutquote:Op maandag 17 december 2007 13:40 schreef Morpheus2002 het volgende:Duurde nog lang voordat je deze opmerking plaatste
Ik ben 2 weken vrijquote:Op maandag 17 december 2007 13:41 schreef FJD het volgende:
[..]
In dezelfde minuut
Als je net zo snel werkt als ik reageer dan zouden we een stuk minder ambtenaren nodig hebben
Mooi manquote:Op maandag 17 december 2007 13:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben 2 weken vrij
Maar moet wel huiswerk doen, donderdag nog 1x naar school voor de kerstvakantie
Jij kunt bellen wat je wilt, zij zullen je niet meer helpen met je omgebouwde wiiquote:Op maandag 17 december 2007 13:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb die van Nintendo nog niet hoeven te bellen.
zal ik ook komenquote:Op maandag 17 december 2007 13:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Mooi manHeb je vrij genomen of is dit de std. kerst/oud&nieuw vrij?
Kunnen we nog wel een keertje een avondje Xdozen ofzo
Ik ben ook vrij![]()
Dan is het maar goed dat het een kwaliteitsproduct isquote:Op maandag 17 december 2007 13:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jij kunt bellen wat je wilt, zij zullen je niet meer helpen met je omgebouwde wii
quote:Op maandag 17 december 2007 13:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat het een kwaliteitsproduct is
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je bent 'm zo wel 4 à 6 weken kwijt, maar als je geluk hebt maar 3quote:Op maandag 17 december 2007 13:39 schreef Sickert het volgende:
bellende
word wel super geholpen zeg!
betere helpdesk heb ik iig nog nooit gehad.
2 a 3 werd er gezegd..quote:Op maandag 17 december 2007 13:58 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Je bent 'm zo wel 4 à 6 weken kwijt, maar als je geluk hebt maar 3
Niemand kan mij evenarenquote:Op maandag 17 december 2007 09:29 schreef ursel het volgende:
[..]
De nieuwe ijsmeis, dus pas maar op..
3 weken maximaal inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2007 14:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
2 a 3 werd er gezegd..
daar ga ik dan ook van uit
Die komt er ook nog wel eens, kan die mooi stofhappen naast me 360&Wiiquote:
Misschien gaat murp ook nog wel foto's posten..quote:
Da's beter jaquote:Op maandag 17 december 2007 14:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
2 a 3 werd er gezegd..
daar ga ik dan ook van uit
Halo 3 en synchroon lopende Guitar Hero 3 FTWquote:
Gezelligheid kent geen tijd,quote:Op maandag 17 december 2007 15:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Komen nu trouwens alle GAMmers hier slowchatten ofzo??
Synchroniteit had met Full HD schermen te maken en neits met de ps3 versie dacht ikquote:Op maandag 17 december 2007 15:15 schreef 3lmo het volgende:
[..]
[..]
Halo 3 en synchroon lopende Guitar Hero 3 FTW
Welke GAMers danquote:Op maandag 17 december 2007 15:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Misschien gaat murp ook nog wel foto's posten..
Komen nu trouwens alle GAMmers hier slowchatten ofzo??
voor beide is het een mooi excuus om een biertje op de afloop te drinkenquote:Op maandag 17 december 2007 15:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo nu ga ik me beoordelingsgesprek in, straks lekker pimpen/uithuilen*
doorhalen wat niet van toepassing is
Mensen die denken dat Jorrit een excuus nodig heeft om te drinkenquote:Op maandag 17 december 2007 15:57 schreef staticdata het volgende:
voor beide is het een mooi excuus om een biertje op de afloop te drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |