pm sent.quote:Op maandag 17 december 2007 19:31 schreef Alfisti het volgende:
Iemand interesse in Need For Speed Pro street? Uurtje gespeelt maar tis niet mij ding zeg maar
Ruilen tegen euro's graag
ik heb pgr 4 evt liggen... waar wil je hem voor ruilen... alleen Viva Pinata?quote:Op woensdag 26 december 2007 17:38 schreef mug89 het volgende:
Nog mensen die PGR4 al voor een zacht prijsje willen verpatsen? heb viva pinata te ruil (met bijbetaling natuurlijk) maar ik denk niet dat die genre de PGR4 bezitter interesseert (mij namelijk niet, maar kreeg m erbij).
ruilen tegen forza?quote:Op donderdag 27 december 2007 10:31 schreef MK6 het volgende:
Ik heb hier Saints row liggen, nieuw in folie. Mag weg voor een goed bod, of een leuke shooter/ race game!
Waar woon je?quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:08 schreef the_jasper het volgende:
forza 2 te koop/ruil
Ik heb alleen viva pinata te ruil inderdaad..de rest van mn spellen wil ik houden (heb mn xbox pas 1 maand)quote:Op donderdag 27 december 2007 11:53 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb pgr 4 evt liggen... waar wil je hem voor ruilen... alleen Viva Pinata?
Die heb ik al namelijk![]()
Evt wel tegen andere (goede) game te ruil
in groningenquote:
Wil hem liever ruilenquote:Op donderdag 27 december 2007 18:30 schreef mug89 het volgende:
[..]
Ik heb alleen viva pinata te ruil inderdaad..de rest van mn spellen wil ik houden (heb mn xbox pas 1 maand)
maar viva pinata kreeg ik erbij en totaal niet mijn spel
maar ik wil m ook wel alleen kopen, als jij een leuke prijs noemt
Kan alleen kopenquote:Op donderdag 27 december 2007 18:33 schreef the_jasper het volgende:
in groningen
maar via de post is niet zo duur
heb je wat leuks te ruilen of wil je em kopen?
pm anders maar ff
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:01 schreef mug89 het volgende:
[..]
in dat geval wil ik je dolgraag met 2x viva pinata opschepen
oeh vegas, hoeveel incl?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:37 schreef Trigalti het volgende:
Ik heb hier nog liggen:
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas
Forza Motorsport 2
Succes in ieder geval!quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:48 schreef mug89 het volgende:
[..]
Hahaha.. niet? gek zeg ;-)
Ik zoek gewoon lekker verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |