Ik had gewoon blind de zooi uit Popo's OP link gekopieerdquote:Op maandag 17 december 2007 03:19 schreef Guard het volgende:
Beetje oude openingspost P_P, die is van vorig jaar
Houd het maar voor gezien, de omstandigen in NY lenen zich niet echt voor een geweldige pot, en de Giants en 'Skins zijn toch al niet mijn favoriete teams...
Zijn er trouwens nog andere teams die nog nooit een TD uit een kickoff return hebben gescoord?quote:Op maandag 17 december 2007 11:09 schreef kidkash19 het volgende:
jawel!!!
de eerste KO return OOIT van de BuccaneersBeste verjaardagscadeau ooit!!
Ik dacht het niet nee. Anders zou het ook niet zo'n issue zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 17:11 schreef Trancelocator het volgende:
Zijn er trouwens nog andere teams die nog nooit een TD uit een kickoff return hebben gescoord?
Volgens mij niet, dan zouden ze er wel melding van gemaakt hebben:quote:Op maandag 17 december 2007 17:11 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zijn er trouwens nog andere teams die nog nooit een TD uit een kickoff return hebben gescoord?
Bronquote:Spurlock's return now makes the Philadelphia Eagles the holders of the current longest drought without a touchdown on kickoff returns. The Eagles have gone 119 straight games without scoring on a kickoff return, dating to Brian Mitchell's 94-yarder on the opening kickoff of a 21-7 win against Arizona on Nov. 4, 2001.
En Jeremy Shockey heeft een gebroken been.Out for the year.....quote:A league source tells us that there is growing animosity in the Bengals locker room toward receivers Chad Johnson and T.J. Houshmandzadeh.
Per the source, both are yelling "all the time" at quarterback Carson Palmer, but coach Marvin Lewis doesn't say or do anything about it. Players are also upset that the two receivers are trying to "run the team."
The situation reminds us of the latter days of the Denny Green era in Minnesota, where receivers Cris Carter and Randy Moss were berating quarterback Daunte Culpepper and operating under a separate set of rules.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |