O ik snap het, ging over gisteravondquote:Op maandag 17 december 2007 10:33 schreef Varen het volgende:
[..]
Volgens mij was Jaap op dat moment niet in het kantoor
Ik herinner mij nog dat Huub ooit in een discussie met Natasia ooit eens iets over haar kinderen had gezegd. Natasia kwam daar later verhaal over halen bij Huub die met Syl en Bart in het kantoor zat. Huub gaf haar antwoord dat ze het accepteerde. Toen ze eenmaal weg was vertelde huub dat hij niet eens wist waat Natasia het over had en hij ook niet wist hoe en wat hij het nu precies verteld had. Duidelijk dat huub daar gewoon show maakt en ook gewoon lang niet altijd weet wat hij heeft gezegd en gedaan heeft. Hij komt alleen altijd wel uit voor zijn spel en staat voor zijn daden en dat doet verder helemaal niemand in de kooi.quote:Op maandag 17 december 2007 10:30 schreef riri het volgende:
Achter stuurt zaken maar hoe ver gaat de bewoner voor geld om daarin mee te gaan?
Dat is dus wat je als streamer gaat zien.......dat is wat dit programm ook bewijst....heel ver dus....al is de leugen nog zo snel de warheid achterhaald hem wel
Maar zoals Huub...ga geen mooie praatjes verkopen dat je zo eerlijk bent in dit programma...dat ben je dus helemaal niet
quote:Op maandag 17 december 2007 10:34 schreef Varen het volgende:
[..]
O ik snap het, ging over gisteravond
En vervolgens ging Lieke afluisteren.quote:mensen dit is allemaal script
lieke kreeg via de plasma text
(de kamer lichte extra op door het licht van de plasma)
Die heeft ze inderdaad nog niet gehadquote:Op maandag 17 december 2007 10:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Nog even en Lieke gaat ook haar beklaag bij Ivar doen.
Jij schrijft, ik denk.quote:Op maandag 17 december 2007 10:39 schreef schatje het volgende:
Een anorexia kerstman.
Precies jaquote:Op maandag 17 december 2007 10:40 schreef kit2u het volgende:
wat is dat voor een afgestorven tak?
Misschien kan Jaap nog iets van 'm lerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |