Is dat niet dat Amerikaanse(?) kind dat als eerste een perfect 10 haalde bij turnen op de brug/stok/whateverquote:
Dat hebben ze toch nog nooit gedaan? Of is het nu heel extreem.quote:Op maandag 17 december 2007 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben verdrietig, op mijn werk begrijpen ze me niet.
Ja, het is heel extreem. Afgelopen woensdag deed ik door toeval het allermooiste wat ik ooit heb mogen doen. Op het hoogtepunt daarvan werd mij door een volstrekt onlogische en onbegrijpelijke beslissing van hogerhand het werken onmogelijk gemaakt. Ik ben er nog steeds verdrietig over en nu vraag me af of ik m'n volgende contract wel moet gaan ondertekenen. Komt nog eens bij dat een collega van mij alle complimenten heeft gekregen voor mijn prestatiequote:Op maandag 17 december 2007 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch nog nooit gedaan? Of is het nu heel extreem.
Dus je was al bezig bent van de opdracht afgehaald en je collega heeft afgemaakt waar jij mee bezig was en de complimenten gekregen?? Jeetje... ik kan niet voor je beslissen maar dit is toch wel een kutstreek van je baas hoor. Ik zou het denk ik niet doen, als ik met zulke mensen moest werken. Je moet toch ook een beetje plezier hebben in je werk(omgeving).quote:Op maandag 17 december 2007 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het is heel extreem. Afgelopen woensdag deed ik door toeval het allermooiste wat ik ooit heb mogen doen. Op het hoogtepunt daarvan werd mij door een volstrekt onlogische en onbegrijpelijke beslissing van hogerhand het werken onmogelijk gemaakt. Ik ben er nog steeds verdrietig over en nu vraag me af of ik m'n volgende contract wel moet gaan ondertekenen. Komt nog eens bij dat een collega van mij alle complimenten heeft gekregen voor mijn prestatie
Niet helemaal. Door die beslissing was ik geheel en al uit 't veld geslagen en heb een collega gevraagd m'n werkzaamheden over te nemen. Een andere aanwezige collega van wie de "baasjes" graag willen denken dat-ie heel goed is, heeft de complimenten gekregen.quote:Op maandag 17 december 2007 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dus je was al bezig bent van de opdracht afgehaald en je collega heeft afgemaakt waar jij mee bezig was en de complimenten gekregen??
je weet dat ik stop met Fok! als je je mond niet kan houden?quote:ben nu wel heel nieuwsgierig wat dat allermooiste wat je ooit mocht doen, is.... je mag me pm-en![]()
Jeetje.... ik kan me voorstellen dat je daar verdrietig van bent.quote:Op maandag 17 december 2007 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet helemaal. Door die beslissing was ik geheel en al uit 't veld geslagen en heb een collega gevraagd m'n werkzaamheden over te nemen. Een andere aanwezige collega van wie de "baasjes" graag willen denken dat-ie heel goed is, heeft de complimenten gekregen.
[..]
ik hou mijn mond natuurlijk! Promis!quote:je weet dat ik stop met Fok! als je je mond niet kan houden?
thnx!!quote:Op maandag 17 december 2007 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
You got mail!
Matig, Diaan. Ik loop ook tegen ene hoop dingen aan in mijn werk die ik een beetje beu ben.quote:Op maandag 17 december 2007 08:49 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Gellius, hoe is het vanmorgen met je humeur??
Dank je Tong. Het komt wel goed. Als meezit - en waarom zou het niet meeziten - wordt het zelfs beter.quote:
Beetje vroeg. Heb jij je toetje al op?quote:Op maandag 17 december 2007 18:54 schreef Gellius het volgende:
Zal ik een portje nemen?
Vroeg? Nee, 't is juist laat voor een portje.quote:Op maandag 17 december 2007 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beetje vroeg. Heb jij je toetje al op?
Nu goed, maar wat moet met zo'n Habsburgse kwibus?quote:Op maandag 17 december 2007 18:58 schreef wyccie het volgende:
Scarlett wel. Melanie niet.
Geen idee. Rhett in vermomming?quote:Op maandag 17 december 2007 18:59 schreef Gellius het volgende:
Nu goed, maar wat moet met zo'n Habsburgse kwibus?
Ja hij speelde niet achter de schermenquote:
Vrouwen bevruchtquote:Op maandag 17 december 2007 19:23 schreef Gellius het volgende:
Wat heb je trouwens gedaan, al die stroomloze dagen, Tong?
Ha, die had ik dus goed!quote:Op maandag 17 december 2007 20:32 schreef fotoloog het volgende:
Olivia de Havilland?
Dat is goed.quote:Op maandag 17 december 2007 22:44 schreef fotoloog het volgende:
Amy Lynn Lee
Zangeres van Evanescence
Wat is dat toch met die werkgevers van tegenwoordig... goede krachten worden niet meer gewaardeerd of naar geluisterd. Wel zo fijn dat er vandaag een voorzichtig luisterend oor wasquote:Op maandag 17 december 2007 18:10 schreef Gellius het volgende:
[..]
Matig, Diaan. Ik loop ook tegen ene hoop dingen aan in mijn werk die ik een beetje beu ben.. D'r wordt meer gevraagd dan ik kan geven. En dan moet je heel veel gesprekken voeren om het allemaal weer op de rails te krijgen. Maar komaan, er was vandaag een voorzichtig luisterend oor.
En absoluut, in euro's?quote:Op maandag 17 december 2007 23:18 schreef peaceman het volgende:
het was te weinig en nu ietsje meer
Dat moet betekenen dat ze me geen goeie kracht vindenquote:Op maandag 17 december 2007 23:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
goede krachten worden niet naar geluisterd. Wel zo fijn dat er vandaag een voorzichtig luisterend oor was
quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:18 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat moet betekenen dat ze me geen goeie kracht vinden!
Ow die is zo liefquote:
Wat opmerkzaam van jou!quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ow die is zo lief![]()
Trouwens Tokay, je mag vandaag een extra kerstplaatje posten, gisteren was er geen.
Dûh. Dat komt omdat het bijna Kerst is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:04 schreef Z het volgende:
Ik zie sterretjes.
Oef!quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat opmerkzaam van jou!
[ afbeelding ]
Ze is al wel bekend hoor, deze van oorsprong Italiaanse maar sinds haar vijfde in Frankrijk woonachtige dame.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:12 schreef Gellius het volgende:
Een beetje tč, lijkt het wel. Je haalt zo een vinger open aan die jukbeenderen.
Ik ken haar niet.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:52 schreef Z het volgende:
Ah, is het het nieuwe smatje van Nicolas Paul Stéphane Sárközy de Nagy-Bocsa?
quote:Dinsdag 18 december 2007 - PARIJS - Zangeres en voormalig topmodel Carla Bruni (39) wordt genoemd als de nieuwe vriendin van president Nicolas Sarkozy (52) van Frankrijk. Sarkozy heeft nooit een geheim gemaakt van zijn voorliefde voor glamour en showbiz.
Een tiental fotografen legde het prille geluk van het tweetal afgelopen zaterdag vast tijdens een bezoek aan Disneyland bij Parijs. Volgens de Franse media ging het niet om stiekeme paparazzifoto's: de president en de zangeres poseerden voor de camera's. Vorige week werden Sarkozy (52) en Bruni ook al gezien in de tuinen van het paleis bij Versailles.
De entourage van Sarkozy wenste echter geen commentaar te geven op de ontluikende liefde, maar Carla Bruni zou die volgens een bevriende journalist van het weekblad L'Express hebben toegegeven. Sarkozy kondigde in oktober aan te gaan scheiden van zijn tweede vrouw Cécilia, die eveneens model was.
Ook Carla Bruni, die haar eigen liedjes schrijft, heeft een bewogen privéleven achter de rug. Zo bedroog ze ooit de uitgever met wie ze samenwoonde door een relatie te beginnen met diens zoon. Tevens zou ze relaties hebben gehad met miljonair Donald Trump, gitarist Eric Clapton, acteur Kevin Costner en zanger Mick Jagger. Toen Sarkozy's huwelijk met Cécilia voor het eerst moeilijke tijden doormaakte, kondigde hij aan voortaan zijn privéleven beter te beschermen. Zodra het weer beter ging tussen Cécilia en hem, gaf hij fotografen echter uitgebreid de kans het hervonden geluk te vereeuwigen.
Het uitje naar het drukst bezochte pretpark van Europa zaterdag duidt er op dat hij nog steeds weinig moeite doet zijn nieuwe geluk voor zichzelf te houden.
Carla Bruni heeft net als Sarkozy - zijn vader is geboren Hongaar - buitenlandse wortels. Zij werd geboren in Italië en kwam op haar vijfde naar Frankrijk.
Na een succesvolle carričre als topmodel richt ze zich sinds tien jaar op de muziek, waarin ze onder meer samenwerkte met de bekende zanger Julien Clerc.
Hee die ken ik. Ze was model, nu zingt ze en acteert af en toe. Ik had haar niet herkend met die spleetogen.quote:
Ik zie liever mijn kerstflikkerplaatjes, dan zo'n ordinaire FOK!banner met een simpele halfblote trien die wellustig aan een kerstbal likt, wyccie.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:58 schreef wyccie het volgende:
Die kerstbanners van Fok zijn nog wel te doen, maar die stomme flikkerlichtjes in jouw plaatjes niet, Tokay.
Hehe, ik heb gelukkig nog geen kerstballikster gezien.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:11 schreef Tokay het volgende:
Ik zie liever mijn kerstflikkerplaatjes, dan zo'n ordinaire FOK!banner met een simpele halfblote trien die wellustig aan een kerstbal likt, wyccie. [ afbeelding ]
Ga je gang, ik kom mijn klacht er wel neerleggen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:28 schreef Gellius het volgende:
Zal ik er een topic over openen?
Fok heeft nķg minder smaak.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:32 schreef Tokay het volgende:
En dan zeggen jullie dat ík geen smaak heb...
Dank je, wyccie.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:33 schreef wyccie het volgende:
Fok heeft nķg minder smaak.
Ach je kent me, hč. Nooit te beroerd om anderen een hart onder de riem te steken.quote:
Het nadeel van de text-only is dat je de PI's niet ziet. En ik kan niet leven zonder PI's. Voor de rest is het een prima layout.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:30 schreef Z het volgende:
Ik heb foksilver, en overweeg de text-only.
quote:'Sarkozy heeft Carla Bruni ten huwelijk gevraagd'
UTRECHT/TURIJN - 18-12-2007 - De Franse president Nicolas Sarkozy heeft het voormalige Italiaanse supermodel Carla Bruni ten huwelijk gevraagd. Dat heeft de Italiaanse krant La Stampa dinsdag gemeld op gezag van de moeder van de nieuwe vlam van 'Sarko'.
'Ik ben erg gelukkig voor mijn dochter, het maakt mij erg gelukkig haar zo stralend en verliefd te zien', aldus Marisa Tedeschi Bruni volgens het Turijnse dagblad. De eerder dit jaar gescheiden Sarkozy en Bruni waren afgelopen weekeinde samen gespot tijdens een bezoek aan Eurodisney bij Parijs.
Š Tiscali/ANP
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik zie liever mijn kerstflikkerplaatjes, dan zo'n ordinaire FOK!banner met een simpele halfblote trien die wellustig aan een kerstbal likt, wyccie. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben wel een goede kracht, want naar mij wordt niet geluisterd.
Moah, niet zo. Ik heb gister een hele vervelende dag gehad. Ik moet vandaag een beetje dimmen van mezelf anders worden er andere mensen de dupe van mijn kwaadheid. Ik overweeg het initiatief te nemen tot het creëren van een informele afdeling binnen de organisatie. Dan moeten "ze" wel luisteren.quote:
Hmmm dat is niet fijn...quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moah, niet zo. Ik heb gister een hele vervelende dag gehad. Ik moet vandaag een beetje dimmen van mezelf anders worden er andere mensen de dupe van mijn kwaadheid. Ik overweeg het initiatief te nemen tot het creëren van een informele afdeling binnen de organisatie. Dan moeten "ze" wel luisteren.
Ja de voormalige VVV-bonnen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:48 schreef Gellius het volgende:
IRISbonnen?
Tot diep in de nacht.quote:
Wat zijn Iris-bonnen? Kun je daarmee je ogen laten laseren?quote:Ik heb vanmiddag mn kerstpakket opgehaald, heb nog niet gekeken, maar weet wel dat we in ieder geval ook voor ¤ 150,= aan IRIS-bonnen krijgen.
Gelukkig is bijna niet helemaal.quote:Trouwens.. ik ben vanmiddag bijna aangereden door een vrachtwagen en nee niet mijn schuld, maar gelukkig kon ik hem ontwijken....
Jeuj! Mie Ketelkamp en Het Cocktail Trio.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:29 schreef fotoloog het volgende:
Mieke Telkamp featuring het cocktailtrio
Mijn inziens heeft Mieke Telkamp niets waar je zelf vrolijk van wordt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:59 schreef Tokay het volgende:
Mieke Telkamp heeft trouwens een heerlijk klaterende lach, zo een waar je zelf vrolijk van wordt.
Erger bestaat niet. Zulke mensen moeten worden uitgeroeidquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:59 schreef Tokay het volgende:
Mieke Telkamp heeft trouwens een heerlijk klaterende lach, zo een waar je zelf vrolijk van wordt.
Nee, jíj trekt volle zalen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:00 schreef peaceman het volgende:
Mijn inziens heeft Mieke Telkamp niets waar je zelf vrolijk van wordt.
Oh sod off.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:10 schreef tong80 het volgende:
Erger bestaat niet. Zulke mensen moeten worden uitgeroeid
Dat is een jij-bak!quote:
Oh sod off.quote:
Slecht humeur? Luister even naar de lach van Mieke... ik heb me laten vertellen dat je daar vrolijk van wordt..quote:
Daar word ik wél vrolijk van, ja.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:06 schreef peaceman het volgende:
Slecht humeur? Luister even naar de lach van Mieke... ik heb me laten vertellen dat je daar vrolijk van wordt..
Trusten Tokayquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Daar word ik wél vrolijk van, ja.![]()
Nou, nu ga ik toch echt slapen, hoor. Toedeloe.
Nee sod offquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:07 schreef Tokay het volgende:
Da's trouwens Mark Huizinga.
Nu alweer?? Pff ik moet nog een hele dag werken, maar het is heeeeel rustig...quote:
Veel vitamine C nemen.... en misschien wil een hotcoldrex ook wel helpen. Dat is vitamine C met paracetamol.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:10 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij begin ik nu dan toch echt ziek te worden. Behoorlijk kut, want dat is drie dagen te vroeg.![]()
Kan ik er nu nog iets aan doen zodat ik in ieder geval morgen weer helder ben?
Ik kan je helaas niet helpen met deze judojongen...quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:03 schreef tong80 het volgende:
Nee ik ben de nieuwe voetbalmods aan het ontgroenen
De VanderGeestjes zijn niet bepaald lichtgewichten.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:51 schreef Z het volgende:
Is die judo-er een "van der Geest" Tong?
Er is weer "volk"quote:Op donderdag 20 december 2007 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De VanderGeestjes zijn niet bepaald lichtgewichten.
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 december 2007 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wie die blauwe judoka is
Dat heb je goed gedachtquote:Op donderdag 20 december 2007 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Een radio-dj, denk ik.
Ik luister alleen in de auto naar de radio en die doet het niet meer sinds ik erachter ben dat m'n kachel het doet als ik een flinke klap onder de rechterkant van het dashboard geefquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik luister alleen in de auto naar de radio en die doet het niet meer sinds ik erachter ben dat m'n kachel het doet als ik een flinke klap onder de rechterkant van het dashboard geef
Ja dat klopt....quote:Op donderdag 20 december 2007 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zal dan wel in dat glazen hok zitten, dat gaat geheel en al aan mij voorbij.
Doei Diaan
Kerstreces. Wat een kutwoordquote:Op donderdag 20 december 2007 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ja Tong het valt niet mee he? Iedereen hier is al met kerstreces....
Er zit te veel haar opquote:Op donderdag 20 december 2007 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat vind je er kut aan dan? Ik vind trouwens reces zoiezo een dom woord.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:31 schreef Z het volgende:
Nee, is het een Radio 3 DJ?
quote:
Met wie wil je slowchatten??quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:49 schreef peaceman het volgende:
Soms verlang je gewoon naar een slowchat topic...
Nu wel ja.... dat is waar.quote:
Dat is inmiddels brunchen geworden hoor, Tong.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:02 schreef tong80 het volgende:
Ja tot 6 uur vanavond op bed gelegen omdat ik er om 6 uur in ging.
Verder koffie gezet. Ontbijten moet ik nog
terecht trouwensquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:29 schreef peaceman het volgende:
Noem jij mij een dummie?
"allemaal" doorgewinterde plaatjesraders hier... alhoewel er nu een groot deel zoek is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:28 schreef qonmann het volgende:
Barbara ja,
ah voor dummies is het hier allang niet meer
Nancy Kerrigan en Tonya Harding waren de toonaangevende kunstrijdsters in de Verenigde Staten in de jaren negentig. Daar eindigde hun overeenkomst. Kerrigan was van goeden huize, keurig opge- voed, zorgenvrij, een meisje dat schaatste op melodieën als het Zwanenmeer. Tonya Harding was van de straat, kind uit een gebroken gezin, ze verdiende haar geld met de verkoop van groenten op de markt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:05 schreef peaceman het volgende:
Is het die Haring ofzo?
quote:
Ah je zusje is hier ookquote:
Daar moet natuurlijk een mooi plaatje bij:quote:Op zondag 23 december 2007 22:27 schreef peaceman het volgende:
Voor ik het vergeet wil ik iedereen van RJPvD even een fijne kerst toewensen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is goed.. om Gerard Ekdom te qouten: "Sjapoooooo, sjapooooooooo! "quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |