HOLD MEquote:Op maandag 17 december 2007 11:40 schreef sentiao. het volgende:
[..]
Een nieuw houw-elkaar-vast-we-gaan-eraan topic?!
Toch vreemd dat die met de beste telescopen niet te zien zijn... Of zouden ze planeten hebben bedacht? Of zouden oude Mayatekeningen wat al te vrij zijn geïnterpreteerd?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:50 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ze waren wel op de hoogte van veel meer planeten dan wij zijn
Maya's hebben meen ik wel eens met succes een trepanatie uitgevoerd. Een gat in de schedel dus. Het succes bestond eruit dat de 'patiënt' (wellicht is 'geofferde' een beter woord) bleef leven. De Maya's hadden geen enkel benul van hersenen en wat er gebeurt als je daaarin gaat zitten prutsen.quote:ook voerden zij succesvolle hersenoperaties uit
En dan word het weer uitgesteld naar 2024 ofzoquote:Op donderdag 20 december 2007 10:41 schreef CoolGuy het volgende:
Goed, ik zal maar weer eens mee gaan lurken dan. Ik vermoed dat het zoals gewoonlijk wel weer meevalt en dat we gewoon op een volgend tijdstip moeten wachten waarop 'het' gebeurd.
Nee eerder wel, 2012 al. Er was hier toch ooit zo'n survivaltopic wat je geregeld moest hebben in 2012? Hele verhalen, er was zelfs 1 iemand die heilig geloofde dat hij zijn vader moest overtuigen om een hoger gelegen stukje grond in Duitsland te kopen ofzo. Veel succes had ie niet maar hij dacht dat zijn pa in ik geloof 2009 wel zou bijdraaien als 'de 2e zon ook door de chemtrails niet meer verborgen zou kunnen worden' ofzoiets, en dan alsnog die grond zou kopen.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan word het weer uitgesteld naar 2024 ofzo
Owja dat ja, hehehe, dat verhaal heb ik ooit gehoord. Bizarre mensen lopen er eigenlijk rond he, niet te geleuvenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee eerder wel, 2012 al. Er was hier toch ooit zo'n survivaltopic wat je geregeld moest hebben in 2012? Hele verhalen, er was zelfs 1 iemand die heilig geloofde dat hij zijn vader moest overtuigen om een hoger gelegen stukje grond in Duitsland te kopen ofzo. Veel succes had ie niet maar hij dacht dat zijn pa in ik geloof 2009 wel zou bijdraaien als 'de 2e zon ook door de chemtrails niet meer verborgen zou kunnen worden' ofzoiets, en dan alsnog die grond zou kopen.
Ach, je moet maar een hobby hebben denk ik dan.
Ja, dat kwam ook door de zonnestand en de planeten en de lijnen. De volgende trailer komt ook pas over 10 jaar, als alle planeten weer op 1 lijn staan.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:09 schreef ConanTroutman het volgende:
ZOMG, en gisteren was er ook al een trailer van Duke Nukem Forever, de eindtijd is écht nabij!!
Dat is niet over 10 jaar.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, dat kwam ook door de zonnestand en de planeten en de lijnen. De volgende trailer komt ook pas over 10 jaar, als alle planeten weer op 1 lijn staan.
Dan haak ik toch echt af hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 10:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan word het weer uitgesteld naar 2024 ofzo
Who's gonna hold me thenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan haak ik toch echt af hoor [afbeelding].
Wat mij betreft hou ik gewoon deze calculator aan aangezien deze van Nasa afkomt en die wel enigszins verstand hebben van de planeten e.d. Grote kans dat iemand gewoon een animatie in elkaar heeft geflanst zodat het op 2012 er heel mooi uitziet. Wie weet. Het was iig niet deze calculator de vorige keer.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:43 schreef NED het volgende:
Iemand nog iets zinnigs te zeggen over waarom eerder bij die animatiedinges WEL op 2012 een rechte lijn te zien was en nu niet meer?!
Het lijkt net alsof ze gewoon de datum 5 jaar naar voren hebben geschoven, want ik weet 100% zeker dat ik (toen 2012 nog gewoon in 2012 was zegmaar) dat ik van die animaties heb gezien met 23-122012 die rechte lijn en in 2007 niets?!
Iemand?
Wie kan je beter vasthouden en geruststellen dan iemand die onbevreesd de wereld in kijkt.quote:
Dan is Nasa ons gewoon aan het fucken.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:58 schreef NED het volgende:
Die van Nasa heb ik de vorige keer ook gezien.
Althans, het leek erop of die van Nasa was![]()
Ik zou zoiets juist een Prachtig cadeau vindenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:00 schreef NED het volgende:
Nouja, hoe dan ook, ik hoop dat ALS er al iets gebeurd, dat dat dan pas op de 24ste is, zodat ik de 23ste nog mooi mn verjaardag kan vieren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |