abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55414817
quote:
Op donderdag 20 december 2007 13:17 schreef ilsepielse het volgende:

[..]

Ik heb ook flink mijn best moeten doen. Maar zodra Doortje er was, was hij er net zo gek van als ik Het scheelde wel dat ze gelijk naar 'm toe kwam, haha.
zijn vorige vriendin nam gewoon katten, en dat was ook zo'n tiep dat een kat ging voeren wanneer die wat lang om en rond hun huis leek te zwerven, en dan langzaam aan woonde de kat daar gewoon

zoiets zou ik nooit doen, je moet een dier gezamelijk in huis nemen en niet opdringen. Hij wil het gewoon echt niet, hij vind onze leren bank en onze wandelende leren bank (lees Rottweiler) belangrijker maar persoonlijk denk ik dat onze hond er wel mee om zou kunnen gaan.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_55414899
Re heeft er juist helemaal geen problemen mee, ik denk dat Ziggy het alleen niet zo leuk zou vinden
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 20 december 2007 @ 23:26:10 #83
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55430196
Ik moest lachen om dit topic: Katten en poesjes humor #6 »

Wilde het jullie niet onthouden.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 21 december 2007 @ 20:05:06 #84
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55448616
Oh ik moet toch even zeggen dat ze sooo adorable zijn
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 22 december 2007 @ 09:06:56 #85
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55458553
Hoe is het met mijn kinders Saffron? Vliegen ze al door je hele huis of valt het nog wel mee?

Prachtige foto's van Lotje trouwens als kitten, heel leuk om te zien!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_55460503
Hoi Sanne,

Met je kinders is alles goed hoor Ze kunnen inderdaad vrij druk zijn ja, maar gelukkig niet door het hele huis ze hebben nog niet echt geprobeerd om over de hekjes heen te springen naar het keukendeel. Wat ze de laatste tijd echt heel leuk vinden is dat speeltje met zo'n gele bal in een blauwe plastic cilinder. Dan zit de een aan de ene kant de bal te slaan met z'n poot en de ander aan de andere kant. Dat vinden ze echt helemaal leuk Daarnaast hebben ze het lekkerste plekje van de krabpaal met z'n tweetjes ingenomen tot teleurstelling van Sam die daar normaalgesproken vaak ligt. Bij deze een serie foto's van die twee in de "mand" van Sam (en niet allemaal op 1 dag genomen hahaha):

zaterdag 22 december 2007 @ 12:11:32 #87
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55460540
Geweldige foto's!!!

Ik vind ze nu weer wat meer op elkaar gaan lijken.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 december 2007 @ 12:15:53 #88
862 Arcee
Look closer
pi_55460621
quote:
Op woensdag 19 december 2007 00:52 schreef Saffron het volgende:
Deze foto's zijn van Lotje toen ze ongeveer net zo oud was als dat AC en DC nu zijn

[ afbeelding ]
OMG.
quote:
Wat een leukjes.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 22 december 2007 @ 12:34:19 #89
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55460925

die is lief he?
daar wil je gewoon de hele dag naar kijken.
pi_55461158
*aait beeldscherm*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')