Dutchgoonerquote:Manchester United - CHelsea
Kruisje: 1
UItslag: 2-1
tijdvak(twee tijdvakken): 31-45,61-75,
Doelpuntenmakers(twee namen): Ronaldo, Drogba
Gele kaarten(twee namen): Scholes, Essien
Kortom we have a winner.quote:Manchester United - CHelsea
Kruisje: 1
UItslag:2-1
tijdvak(twee tijdvakken):31-45, 76-einde wdstrijd
Doelpuntenmakers(twee namen):Drogba. Ronaldo
Gele kaarten(twee namen):Carvalho, Scholes
Een hoop eer en een hoop roemquote:
Dit concept vind ik ook erg leuk. Van mij mag het doorgaan (bij deze graag weer met PSV).quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef borisz het volgende:
EVALUATIE CL TOTO.
Wat vindt men van deze toto? Door dat het met een knock-out principe werkt is het een originele toto ten opzichte van de andere toto’s. Alleen zorgen dat 32 deelnemers actief een toto invullen is erg veel gebleken
Kortom ik zou gewoon door willen gaan met het concept zoals het er nu ligt. Wat zijn jullie opmerkingen/aanmerkingen/klachten/hemel prijzingen? Laat het maar horen hier in dit topic
Doorgaan zoals nu graag.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef borisz het volgende:
EVALUATIE CL TOTO.
Wat vindt men van deze toto? Door dat het met een knock-out principe werkt is het een originele toto ten opzichte van de andere toto’s. Alleen zorgen dat 32 deelnemers actief een toto invullen is erg veel gebleken
Kortom ik zou gewoon door willen gaan met het concept zoals het er nu ligt. Wat zijn jullie opmerkingen/aanmerkingen/klachten/hemel prijzingen? Laat het maar horen hier in dit topic
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mocht er een plaats vrij zijn doe ik volgend seizoen graag mee.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mocht er een plaats vrij zijn doe ik volgend seizoen graag mee.
??quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:49 schreef dndiek het volgende:
Mag ik Zenit alvast claimen voor volgend seizoen?
Niet meer dan logischquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:13 schreef borisz het volgende:
- stevengerrard als winnaar van vorig seizoen Liverpool krijgt.
Ik heb het even aangepast.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kan dus nog niets 'reserveren'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |