Ik hoop dat ze zijn traanbuizen dichtgeschminkt hebben eigenlijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:06 schreef robert2006 het volgende:
ik vrees dat neil heeeel ver gaat komen, de woonwagenbewoners in de benelux gaan zich verenigen, het wordt een soort vakbond voor woonwagenbewoners met als doel neil de eindstreep te laten halen.
ben wel benieuwd of neil weer gaat huilen vanavond
Niks bijzonders... 13 in een dozijn...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:09 schreef Liquidootje het volgende:
Maar wat vinden jullie over het algemeen van Neils stemgeluid?
Daar twijfel ik niet aan, tot nu toe was het iedere keer raakquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:06 schreef robert2006 het volgende:
ben wel benieuwd of neil weer gaat huilen vanavond
erg vlak, is niet eens zo erg, maar hij heeft daarnaast ook geen uitstraling.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:09 schreef Liquidootje het volgende:
Jim-maar-dan-minder-goed-en-Jim-vond-ik-al-niet-zo-heul-geweldigquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:09 schreef Liquidootje het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik haal de uitslag ook nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:18 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan het niet zien vanavond.
Nou ja... wel de uitslag waarschijnlijk... maar ga ik die dan ook kijken, of houdt ik me in en kijk ik het op internet?
Omg, hier precies dezelfde overwegingquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:18 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan het niet zien vanavond.
Nou ja... wel de uitslag waarschijnlijk... maar ga ik die dan ook kijken, of houdt ik me in en kijk ik het op internet?
maar je bent het met me eens dat zo'n sandy er eigenlijk niet eerder uit mag dan bv neil, en dat gaat naw wel gebeuren let op mijn woorden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:19 schreef Liquidootje het volgende:
Over Sandy ben ik ook niet helemaal uit. Als ze op het podium staat, dan vind ik het ook geweldig swingen. Maar ze plakt werkelijk alle woorden bij elkaar én haar geluid is altijd hetzelfde lijkt wel. Macy gray bijvoorbeeld. 1 liedje is super, maar een hele album is meer van het zelfde.
Jawel, neil mag van mij het eerst uit. Maar ik zie wel gebeuren dat van Pauline tot Sandy nog eerder uit is dan Neil.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maar je bent het met me eens dat zo'n sandy er eigenlijk niet eerder uit mag dan bv neil, en dat gaat naw wel gebeuren let op mijn woorden.
denk dat als je het aantal sms-jes weet wat is binnengekomen voor neil dat je je rot schrikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
haha, die kamperkop,... de familie van neil zit echt knarsetandend het fok-forum te lezen, ondertussen zijn sms-mankrachten aan het mobiliseren voor vanavondquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:43 schreef Re het volgende:
Ik kan het dus ook niet zien vanavond maar ik hoop echt dat die kamperkop compleet de mist ingaat, of dat onderdeurtje van mijn part
spannend, dat wel...
Denk je echt dat ze internet hebben?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
haha, die kamperkop,... de familie van neil zit echt knarsetandend het fok-forum te lezen, ondertussen zijn sms-mankrachten aan het mobiliseren voor vanavond
ze maken gebruik van het draadloze netwerk van de burenquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze internet hebben?
ja hoor, anders internet op je mobieltje, moet je wel gaan turen, maar het kan wel...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze internet hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |