vooral serieus.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:01 schreef snellejelle het volgende:
Wat een suffe vent is die Heitinga
Regilio was cool en vertelde gepassioeneerdquote:Op maandag 25 februari 2008 21:28 schreef golfer het volgende:
Niet echt een top-uitzending vandaag, vond ik.
2 voetballers die nauwelijks hun mond opendoen, een gestoorde ex-bokser een judoka waar ze te weinig tijd voor hadden en een biatleet die ook niet veel te melden had.
Ja maar had er graag wat meer over willen weten. Hoe die er zo op komt biathlon te gaan beoefen, hoe die de trainingen betaald, of hij in Nederland kan trainen en hoe, wat hij wil bereiken.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:44 schreef ScudRaket het volgende:
Dat biathlon item was wel leuk overigens...
Ik vind het echt totaal oninteressant welke films of muziek hij meeneemt, wat kleur boxershort, en welke snoepjes lekker zijn. Dat met 'de afhaalchinees' was ook lekker luchtig en niet heel serieus, maar het ging wel over de sport, sporter en ambities.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat vind je zoaan het koffer-item? Ik vind het wel leuk bedacht. jJ moet toch een keer wat anders doen.
precies...zal wel tijdgebrek zijn geweest ofzoquote:Op maandag 25 februari 2008 21:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar had er graag wat meer over willen weten. Hoe die er zo op komt biathlon te gaan beoefen, hoe die de trainingen betaald, of hij in Nederland kan trainen en hoe, wat hij wil bereiken.
Bron:nu.nlquote:AMSTERDAM - Matthijs van Nieuwkerk stopt per september met de presentatie van het VPRO-programma Holland Sport. De presentator heeft een driejarig contract getekend bij de VARA en zal in het nieuwe seizoen dagelijks De Wereld Draait Door presenteren.
Dat heeft de VARA donderdag laten weten. Van Nieuwkerk zal per seizoen wel een aantal specials maken voor Holland Sport. Hij zal dat samen doen met Wilfried de Jong, zijn medepresentator bij het sportprogramma.
Zomerprogramma
Naast De Wereld Draait Door zal de populaire presentator een nog te ontwikkelen zomerprogramma presenteren. Ook zal hij blijven optreden bij de Top 2000 A Gogo.
De VARA is verheugd dat Van Nieuwkerk voor drie jaar heeft bijgetekend. "Hij heeft een zeldzaam presentatietalent en paart die aan intelligentie en een brede belangstelling."
Succes
Van Nieuwkerk zegt het jammer te vinden dat hij niet voldoende tijd meer heeft voor Holland Sport. "Ondanks het succes van De Wereld Draait Door, denk ik dat we nog beter kunnen. Ik heb zin om dat samen met de redactie de komende jaren te proberen. Gelukkig blijven Wilfried en ik de komende jaren wel samenwerken", zo licht Van Nieuwkerk zijn besluit toe.
De Wereld Draait Door trekt dagelijks meer dan een miljoen kijkers. Het programma won vorig jaar de Gouden Televizier-ring. Van Nieuwkerk werd onlangs bij de Beeld en Geluid Awards onderscheiden als televisiepersoonlijkheid van het jaar 2007.
Als de Jong wer terugkomt met de masagetafel hoor je mij niet klagen, prachtig programma , Wilfried in zn traningspak.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:06 schreef HocBarr het volgende:
Zonde... Moeilijk in te vullen functie. Die samenwerking De Jong en Matthijs was geweldig. Alleen De Jong zal ook niet een verbetering zijn.
Het museum...
Die filmpjes die hij altijd maakt zijn wel prachtig, maar of het grote publiek daar op zit te wachten? Dat zat denk ik meer te wachten op de gladde Matthijs die de obvious vraag stelt...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in een nieuwe invulling. Het gaat in ieder geval door, De Jong weet nog niet of hij het alleen gaat doen of een partner zoekt. Alleen zou hij wel prima vinden. Verder zag Wilfried wel wat in meer videomateriaal in de uitzending. Korte reportages met sporters van 4 a 5 minuten.
Exact. Daar zit ik nog steeds op te wachten. Een TV-programma zoals Hard Gras.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:53 schreef thijsdetweede het volgende:
Sportpaleis de Jong was ook fantastisch, hoewel te literair, te hard gras/de muur om prime time te zijn. Of om op de actualiteit in te springen. Dus ofwel vind iemand net zo poppy als Matthijs, ofwel verhuis weer terug naar later op de avond.
Hugo Borst is te eigenwijs en te journalistiek voor zo'n programma. Hoeveel sporters zijn er wel niet opener daar aan tafel omdat ze meer met 'twee normale mensen' ipv journalisten aan tafel zitten?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Alle opties waaraan ik dacht zijn net wat te strak of missen een echte journalistieke achtergrond. Enkel Hugo Borst zou ik wel leuk vinden, dan zal het wel een carrieremove worden. Ik weet ook niet hoeveel hij weet van andere sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |