Ik kan echt niks 'branded' vinden op nmtelefoon, behalve een Spiderman 3 film er opquote:Op maandag 18 februari 2008 20:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NeeJe toestel is branded, dat moet je eerst ff kraken
Zie eerder in dit Topic.
Wat is je firmware versie?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik kan echt niks 'branded' vinden op nmtelefoon, behalve een Spiderman 3 film er op
Hier ook. Daarna kun je je eigen product code weer terugdoen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat is je firmware versie?
Lees daarna deze handleiding om je Firmware up te graden.
Let er op dat je voor Nederland de productcode 0534844 (EURO-2) gebruikt, anders heb je geen Nederlandse taal meer!
Dit is uiteraard wel allemaal op eigen risicoBij mij ging het iig perfect.
Tja, unbranden en andere firmware eropquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:20 schreef Prosac het volgende:
Hey een N95 topic
Sinds juni 2007 heb ik de gewone N95. Ik ben niet zo van de impuls gadgets, maar dit toestel MOEST ik gewoon hebben. Heb toen via Vodafone voor 0 euro het toestel kunnen krijgen met een normaal abonnement.
Helaas wel branded, waar ik nu na een half jaar wel van baal omdat die software updates niet opschieten, dat unbranden zie ik heel eerlijk gezegd niet zo zitten. Nokia Maps is wel geweldig, dat heeft me al meermalen gered toen ik even totaal de weg niet meer wist. (hotel kwijt in Amsterdam bv) De camera is ook uitstekend voor een telefoon.
Enige echt grote nadeel vind ik de korte accu tijd. Als 1 of 2 "streepjes" weg zijn gaat het helemaal hard. Zeker als je ook nog wat internet. Heb dan tegenwoordig ook altijd een oplader bij me, indien mogelijk dus altijd aan de lader. Het zoeken van wifi (en er via internetten) werkt ook uitstekend.
Ander nadeel vind ik de lange fix voor de gps en het feit dat je je internet moet afsluiten als je in het telefoonmenu iets wilt doen. Beetje weinig geheugen.
Problemen?: ja soms kan ik niet bellen, dan krijgt hij geen contact. Vervolgens valt hij uit en herstart. Soort vastloper. Firmware update/herstel helpt niet.
Tevens nu 3x gehad dat ik niet meer het internet op kom. Hij sluit het direct weer af, enige wat dan helpt is opnieuw de firmware erop zetten. Heel vervelend.
maar goed, ik heb dan ook een toestel uit de eerste batch. Misschien is een omruil mogelijk?
Route66. Werkt perfect.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:02 schreef qu63 het volgende:
welke navigatie software gebruikt men hier eigenlijk?
Ik wilde Route66 installeren, maar dat werkt alleen als je het via een geheugenkaartje doet zeggen ze. Maar dat heeft de N95 8GB dus niet
Is het iemand wel gelukt om route66 te installeren, of heeft er iemand een beter alternatief? Ik ben iig TomTom gewend van mn N70, dus desnoods pak ik mn Bluetooth GPS muis er weer bij
Google Maps, niet echt een navigatieprogramma, maar werkt perfect met de kaarten, inzoomen/uitzoomen etc, en een gesproken stem heb ik toch niet nodig.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:02 schreef qu63 het volgende:
welke navigatie software gebruikt men hier eigenlijk?
Ik wilde Route66 installeren, maar dat werkt alleen als je het via een geheugenkaartje doet zeggen ze. Maar dat heeft de N95 8GB dus niet
Is het iemand wel gelukt om route66 te installeren, of heeft er iemand een beter alternatief? Ik ben iig TomTom gewend van mn N70, dus desnoods pak ik mn Bluetooth GPS muis er weer bij
Ohja, eens kijken of die wel op de N95 wil werkenquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Google Maps, niet echt een navigatieprogramma, maar werkt perfect met de kaarten, inzoomen/uitzoomen etc, en een gesproken stem heb ik toch niet nodig.
Enkele 100'en kb's per keer red ik meestal welquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:57 schreef qu63 het volgende:
Ik hoop alleen dat mn dataverbinding het een beetje trekt
Ik bedoel meer dat als ik em in de auto gebruik hij alles wel snel genoeg kan updaten!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Enkele 100'en kb's per keer red ik meestal wel. Maar goed, onbeperkte toegang in m'n bundel, dus het zal wel
.
Oh jawel hoor. Mits UMTSquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:24 schreef qu63 het volgende:
Ik bedoel meer dat als ik em in de auto gebruik hij alles wel snel genoeg kan updaten!
Wat je er wel meteen op moet gooien is nieuwe firmwarequote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:41 schreef VoreG het volgende:
Morgen komt mijn N95 8GB binnen, zijn er nog must-haves die ik erop moeten gooien of wat dan ook?
Mijn huidige telefoon is de Samsung D500 dus ik ga straks waarschijnlijk verdwalen in de functies.
Verlenging van mijn abonnement. Waar kan ik die firmware vandaan halen? Of krijg je er software bij om dat te doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:24 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Wat je er wel meteen op moet gooien is nieuwe firmware
Sowieso omdat je dan nog niet met je contacten zit enzo, of heb je alleen een telefoon zonder abbo?
Ja, en anders even hier vandaan pikken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Verlenging van mijn abonnement. Waar kan ik die firmware vandaan halen? Of krijg je er software bij om dat te doen.
Je bent een beetje genaaid, net zo genaaid als ik met mijn 1 week oude n95.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:41 schreef VoreG het volgende:
Morgen komt mijn N95 8GB binnen, zijn er nog must-haves die ik erop moeten gooien of wat dan ook?
Ruilen met mijn N95 die het wel kan?quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:18 schreef Dragonic het volgende:
[..]
Je bent een beetje genaaid, net zo genaaid als ik met mijn 1 week oude n95.
Een heel groot deel van de freeware die je kunt installeren op je n95 moet eerst gesigned worden (voorzien van een handtekening zeg maar); dit moet je doen op www.symbianisgned.com.
Echter is dit proces dusdanig aangepast dat het heden ten dage niet meer mogelijk is om alles te signen. Programma's als rotateme en flipsilent kun je gewoon niet meer installeren op je telefoon omdat symbiansigned ze weigert te signen.
Oftewel iedereen die sinds 4 weken pas een n95 heeft heeft restricties gekregen op wat hij zij kan installeren. Voor die 4 weken was het oude systeem nog actief waarbij je een certificaat aanvraagd specifiek voor jou telefoon waarmee je alles kan signen wat je wilt gedurende 4 jaar ofzo.
NU gaat dat dus niet meer, en je ben je afhankelijk van symbiansigned. En na 1 week mijn n95 te hebbeb ben ik er al achter dat dit echt genaaid voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |