Product-code aanpassen. Staat beschreven ergens aan het einde van het vorige topic (zie OP)quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb sinds vandaag de N95 8gbGeweldig toestel, alleen probeer ik net de firmware te updaten van versie 10 naar 15, zegt de update software al dat de telefoon up to date is terwijl deze dus versie 10 is op dit moment
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Thanks alleen het lukt nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:48 schreef daReaper het volgende:
[..]
Product-code aanpassen. Staat beschreven ergens aan het einde van het vorige topic (zie OP)
Dat kan, heb ik ook gedaan. En het werkte gewoon nog goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Inmiddels gelukt! In dat NNS tooltje is de IMEI code toch je eigen product code? Kan ik nu na het updaten met diezelfde tool m'n eigen product code weer herstellen of verziek ik dan de telefoon?
Verbinding leggen met WiFi gaat vele malen sneller.
MP3-functie werkt beter, de HTC had met name vaak problemen met het vinden van audiobestanden op een geheugenkaartje, dat kaartje moest ik er soms eerst een paar keer uit halen en weer terugstoppen. De radio is een leuke aanvulling.
Camera stukken beter, maar dat was ook niet zo moeilijk.
Dat was de vraag niet. In de 8GB zit namelijk een andere accu.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind de accu niet slecht hoor van de N95 8gb.
Toch zou ik de 8GB kopen, omdat daar een hoop kinderziektes uitgehaald zijn, en er zit een betere accu in.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:53 schreef MaxC het volgende:
Ik had hiervoor een LG Chocolate, maar zat me enorm te ergeren aan die accu eigenlijk.
Zit echt te twijfelen tussen N95 en Samsung G800
Wel klote, ik vind de 8GB versie véél mooier maar hoef geen 8 GB(75 mb is voor mij al genoeg)
Zit bij m'n abo in, onbeperkt streamen van Ned. 1/2/3, RTL4, SBS6 en nog wat meuk.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:15 schreef Siegfried het volgende:
TV kijken?
Via de Orange World portal inderdaad.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:27 schreef Siegfried het volgende:
Maar via wat dan? Via een progje, of een webportal?
Is de 8gb accu los verkrijgbaar en bruikbaar in de 'gewone' N95?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:05 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet. In de 8GB zit namelijk een andere accu.
Los verkrijgbaar, vast wel. Bruikbaar; nee.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Is de 8gb accu los verkrijgbaar en bruikbaar in de 'gewone' N95?
Heb je daar een URL van? Wil wel eens proberen of ik die ook kan bereikenquote:Op maandag 21 januari 2008 16:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Via de Orange World portal inderdaad.
Haha daarom moet hij als hij een N95 koopt de 8GB kopen.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:05 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet. In de 8GB zit namelijk een andere accu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |