abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 december 2007 @ 19:26:17 #26
29038 Vectra
Buurman, ik hier?!
pi_55630294
quote:
Op maandag 10 december 2007 19:54 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ja, ik heb sinds kort Rotateme 2.0 geïnstalleerd, echt een geweldig programma! Verder heb ik nog ScummV, om zo Day of the Tentacle en Beneath al steel sky op de N95 te draaien.
Hoe heb je Rotateme 2.0 draaiend gekregen? Als ik hem wil installeren, krijg ik de melding "Certificaatfout". Kan dit te maken hebben met het feit dat ik FW 12 heb?

(Net vandaag mijjn nieuwe speeltje opgehaald )
pi_55630609
emTube
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_55637345
quote:
Op zondag 16 december 2007 23:47 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Heb je niet aangegeven dat ze er gelijk FW20 op moeten zetten?
Dat was het enige wat die hufters gedaan hebben, terwijl het om een duidelijk hardwarematig probleem ging
Ik heb em dus nog altijd niet terug..
  zondag 30 december 2007 @ 04:30:30 #29
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_55644996
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:26 schreef Vectra het volgende:

[..]

Hoe heb je Rotateme 2.0 draaiend gekregen? Als ik hem wil installeren, krijg ik de melding "Certificaatfout". Kan dit te maken hebben met het feit dat ik FW 12 heb?

(Net vandaag mijjn nieuwe speeltje opgehaald )
Om te installeren moet je certificaten (signen) aanmaken. Da's een ingebouwde beveiliging om o.a. virussen tegen te gaan. Ultra n00bish als je het mij vraagt

Hier heb je wat info: http://blog.isquare.nl/?p=216
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_55645561
quote:
Op zondag 30 december 2007 04:30 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Om te installeren moet je certificaten (signen) aanmaken. Da's een ingebouwde beveiliging om o.a. virussen tegen te gaan. Ultra n00bish als je het mij vraagt

Veel certificaten zijn ook maar beperkt houdbaar.
Vaak werkt het om de systeemtijd een jaar terug te zetten, het ding te installeren, en dan weer de tijd vooruit te zetten.
Werkt een stuk makkelijker dan al die sis bestanden te wijzigen.
  zondag 30 december 2007 @ 20:48:50 #31
29038 Vectra
Buurman, ik hier?!
pi_55662703
quote:
Op zondag 30 december 2007 04:30 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Thanks! Ga er eens induiken!
pi_55716498
Ik wil graag mijn telefoon terug brengen naar de Vodafone shop om mijn telefoon te laten maken aan het cijfer 0, omdat die niet meer werkt, maar nu heb ik 'm dus unbranded gemaakt, maar kan ik hem dan ook weer terugzetten naar mijn eigen product code die in mijn telefoon zet of moet ik dan eerst een hard reset doen voor het feit dat mijn branded dan niet met de nieuwe firmware kan?

Kan ik 'm weer branded Vodafone maken?

Mvg,

Jonie
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_55723051
pi_55724430
Ik heb me eigen productcode weer in gezet, en geen problemen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_55755832
Even 'n ander vraagje tussendoor..

Wil me ook de N95 8GB bestellen via www.hi.nl

Ben op zoek naar 'n nieuwe provider. Wil eigenlijk alles uit één bundel hebben zoals Orange dat heeft. Klopt het dat dit ook zo bij HI is?

Daarnaast heb ik nog 'n vraagje. Als ik een abbo met gsm bij HI afsluit via www.hi.nl is deze dan branded (HI logo op telefoon, rare dingetjes etc) of sim-lock vrij?

Alvast bedankt!

p.s. als dit hier niet zie deze post dan maar als niet geplaatst
pi_55756008
Hi is simlock-vrij

Bij Hi zit alles in 1 bundel, behalve bellen in het buitenland en naar speciale nummers (0900 e.d.). Ook heb je de mogelijkheid om voor 9,95 een bundel 'onbeperkt smsen' te nemen.
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:46:34 #37
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_55756021
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:40 schreef Exterminator het volgende:
Even 'n ander vraagje tussendoor..

Wil me ook de N95 8GB bestellen via www.hi.nl

Ben op zoek naar 'n nieuwe provider. Wil eigenlijk alles uit één bundel hebben zoals Orange dat heeft. Klopt het dat dit ook zo bij HI is?

Daarnaast heb ik nog 'n vraagje. Als ik een abbo met gsm bij HI afsluit via www.hi.nl is deze dan branded (HI logo op telefoon, rare dingetjes etc) of sim-lock vrij?

Alvast bedankt!

p.s. als dit hier niet zie deze post dan maar als niet geplaatst
KPN gooit er 9 van de 10 keer een simlock op.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_55756061
Ik heb bij mijn weten NOOIT een simlock gehad bij Hi, en sowieso niet branded.
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:48:35 #39
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_55756093
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:47 schreef Siegfried het volgende:
Ik heb bij mijn weten NOOIT een simlock gehad bij Hi, en sowieso niet branded.
Ik 2 keer. Wat krijg je bij HI voor pak 'm beet ¤40 p/m?

Vergeet niet dat providers een enorm tekort hebben aan toestellen. De N95 in het bijzonder. Ook Vodafone levert toestellen zonder lock en eigen firmware. M'n broertje kreeg ook een fabrieks-versie mee. Geloof me, dat doet Vodafone pijn. Zeiden de verkopers ook
pi_55756151
Hierzo: http://www.hi.nl/web/show/id=212898

1Hi ¤40     ¤40     325 min/650 sms/325 mms     12 ct/6 ct/12 ct
pi_55756249
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:48 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik 2 keer. Wat krijg je bij HI voor pak 'm beet ¤40 p/m?

Vergeet niet dat providers een enorm tekort hebben aan toestellen. De N95 in het bijzonder. Ook Vodafone levert toestellen zonder lock en eigen firmware. M'n broertje kreeg ook een fabrieks-versie mee. Geloof me, dat doet Vodafone pijn. Zeiden de verkopers ook
Neuh hoor, ik heb nu 3 of 4 toestellen via Hi gekregen, en nooit problemen gehad. Hi doet bij mijn weten sowieso niet aan branding, en zover ik weet zelfs niet aan simlock.

Vodaphona kon me de N95 goedkoper aanbieden, maar zij zouden me inderdaad een branded ding geven, en dat wilde ik niet. Dus ben toch maar weer bij Hi gebleven, en die hadden hem gewoon op voorraad
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:54:14 #42
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_55756267
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:50 schreef Siegfried het volgende:
Hierzo: http://www.hi.nl/web/show/id=212898
[ code verwijderd ]
1Relax 400   400 minuten   ¤ 42,50   ¤ 0,11   ¤ 0,25   ¤ 0,50
quote:
T-Mobile Flex
Je koopt maandelijks beltegoed in.

Alles uit één bundel: je belt, internet, mms't en sms't uit één bundel.

Bel je buiten je bundel, dan geldt hetzelfde of een lager tarief.

Je beltegoed is onbeperkt houdbaar.
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:56:37 #43
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_55756329
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:53 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Neuh hoor, ik heb nu 3 of 4 toestellen via Hi gekregen, en nooit problemen gehad. Hi doet bij mijn weten niet aan branding, en zover ik weet zelfs niet aan simlock.

Vodaphona kon me de N95 goedkoper aanbieden, maar zij zouden me inderdaad een branded ding geven, en dat wilde ik niet. Dus ben toch maar weer bij Hi gebleven, en die hadden hem gewoon op voorraad
Mooi. Ik had dus 2 gelockte telefoons. Geen probleem verder, want ik hang ze wel aan een datakabel.
En ze doen wel degelijk aan een lock bij KPN. Ook op zakelijke toestellen. Dat jij die niet gekregen hebt is mazzel, geloof me.

Je kan overigens beter de loterij winnen
pi_55756504
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:56 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Mooi. Ik had dus 2 gelockte telefoons. Geen probleem verder, want ik hang ze wel aan een datakabel.
En ze doen wel degelijk aan een lock bij KPN. Ook op zakelijke toestellen. Dat jij die niet gekregen hebt is mazzel, geloof me.

Je kan overigens beter de loterij winnen
Haha inderdaad. Naja die simlock zou ik voor de zekerheid bij mijn N95 eens moeten testen, maar mijn andere telefoons (6233 & 6230) waren in ieder geval niet gelockt. Maar persoonlijk vind ik simlock ook minder erg dan branding. Simlock heb je geen last van als je gewoon je abo-sim gebruikt, maar branding heb je altijd 'last' van. Denk aan het veel later komen van software updates en die lelijke (doch te verwijderen) logo's op toestel en in de software
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:35:36 #45
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_55757456
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:01 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Haha inderdaad. Naja die simlock zou ik voor de zekerheid bij mijn N95 eens moeten testen, maar mijn andere telefoons (6233 & 6230) waren in ieder geval niet gelockt. Maar persoonlijk vind ik simlock ook minder erg dan branding. Simlock heb je geen last van als je gewoon je abo-sim gebruikt, maar branding heb je altijd 'last' van. Denk aan het veel later komen van software updates en die lelijke (doch te verwijderen) logo's op toestel en in de software
True that.
pi_55781883
Vandaag nieuwe update uitgekomen voor N95 8GB.
Update zorgt ervoor dat flash beter werkt, dus dat je ook gewoon de desktop-versie van Youtube kunt gebruiken.
Moest er wel mn productcode voor veranderen maar loopt gewoon goed.
pi_56018915
Ik heb nu een maand of vier de Nokia N95. Op de batterij na die snel leeg is vind ik het een fantastisch toestel.
Alleen blijft hij nu hangen op "berichten".
Ik heb een sms'je ontvangen en als ik voor toon bericht kies, laad het scherm gedeeltelijk en gaat niet verder.
Het veld berichten blijft ook openstaan. Ook als ik het afsluit blijft het puntje zichtbaar.
Heeft iemand hier ook ervaring mee?
pi_56019153
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:01 schreef tantesjaan het volgende:
Ik heb nu een maand of vier de Nokia N95. Op de batterij na die snel leeg is vind ik het een fantastisch toestel.
Alleen blijft hij nu hangen op "berichten".
Ik heb een sms'je ontvangen en als ik voor toon bericht kies, laad het scherm gedeeltelijk en gaat niet verder.
Het veld berichten blijft ook openstaan. Ook als ik het afsluit blijft het puntje zichtbaar.
Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Heb je de nieuwe firmware?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_56032476
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:40 schreef Biogarde het volgende:

Ben abosluut geen fanboy want ik heb altijd SE en HTC's versleten. Maar dit toestel was gewoon uberlief
Kwa functionaliteiten, mis je in vergelijking met de HTC's geen opties op de N95? Door de verkoper van de belcompany werd me verteld dat de N95 nl niet eens in de buurt komt van de meeste HTC's.
Momenteel heb ik een Qtek 9000 (ik meen dat ie ook als HTC Universal bekend is) en ik zoek dus een soortgelijk toestel maar dan kleiner en met een betere camera.
Helaas kom ik op de diverse gsm-sites steeds verschillende dingen tegen als ik bijv de HTC TyTnII en de N95 vergelijk met elkaar. Ik kom er dus niet echt meer wijs uit.
  maandag 14 januari 2008 @ 22:02:54 #50
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_56034914
www.nieuwemobiel.nl

www.gsmarena.com

Op beide sites kun je ze vergelijken. Die verkoper praat overigens poep. HTC's 'hit' in Nederland met de HTC Touch heeft geen UMTS (en hoger = 3,5 G) aan boord. De rest van de HTC toestellen hebben net zoveel aan boord als o.a. de N95. Wat betreft het gadget-gehalte moet HTC nog een hoop leren. Overigens geen HTC kopen als je een beetje een goede camera wil. Daar zijn ze bij HTC namelijk helemaal niet mee bezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')