Als je in die 3 maanden voor je einde contract zit kan je ook bij een belcompany vernieuwen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:52 schreef nigel-2 het volgende:
Mijn abbo loopt af en ik vind de N95 een zeer goede telefoon maar ik zit bij orange-T-mobile.
Deze provider heeft de N95 8gb dus niet. Maar hoe zit het dan als ik naar bijvoorbeeld belcompany ga en daar een N95 8gb met T-mobile abbo neem? Loopt alles dan nog steeds goed met orange/t-mobile. Of kan ik alleen echt bij de T-mobile shop een nieuwe telefoon halen?
Mja, dan zal het standaard Nokia model wat je liet zien wel voldoen denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:27 schreef Matje-1989 het volgende:
Ja, inderdaad. Het is niet ideaal, maar ik moet dat toestel toch 2 jaar gebruiken.
En gezien mijn 'ahum' uh.. kwaaltjes qua mobiele telefoon, wil ik toch een hoesje
Ja, juist. En niet voor mijn patser-telefoonquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Mja, dan zal het standaard Nokia model wat je liet zien wel voldoen denk ik.
Je zou een willekeurige weekmarkt op kunnen lopen en kunnen zoeken naar zo'n turk met telefoonhoesjes en andere prullaria. Maar meestal hebben die alleen spul voor populaire breezer-telefoons.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:42 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Verkapt: "Kijk-mij-eens-stoer-zijn-door-hard-te-rijden-in-het-buitenland-post"
Geen idee, ik heb nog steeds Spiderman 3 er op staan, maar nog nooit afgekekenquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:27 schreef Devrim_ het volgende:
Ff een vraagje voor de gebruikers.
Stel ik heb een film van 2 uur ofzo..Lukt het dan om met de N95 die helemaal uit te kijken?
Of red de accu dat niet?
Spiderman3 kan je helemaal afkijkenquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog steeds Spiderman 3 er op staan, maar nog nooit afgekeken
muziek luisteren houd ie iig wel een hele middag vol
Ervaringen met films op de N95 heb ik niet, maar ik heb m'n N95 al wel een paar keer als navigatie gebruikt bij ritten van 2,5 uur en dat gaat prima. Dan staat natuurlijk ook je schermpje continu aan en daarnaast ook nog eens bluetooth, dus dat vreet ook aardig wat stroom.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:27 schreef Devrim_ het volgende:
Ff een vraagje voor de gebruikers.
Stel ik heb een film van 2 uur ofzo..Lukt het dan om met de N95 die helemaal uit te kijken?
Of red de accu dat niet?
is dat het ook waard?quote:
Wat wil je er op gooien dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:38 schreef Devrim_ het volgende:
Dat is erg mooi
Ik kan niet wachten op m'n N95.
Ik ga dat ding gelijk tweaken met van alles
Heeft die nog geen pr0n-video?quote:
je moet em wel via usb aansluiten en dan kiezen voor gegevensoverdrachtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:55 schreef galbrecht het volgende:
Met dat TomTom he.. Ik heb alles geinstalleerd, maar er staat ook bij de je die zooi in de root map moet zetten.. Hoe doe ik dat? Want ik zie geen root map staan als ik de telefoon connect met pc, en via de menu's in de telefoon zelf lukt het ook niet geloof ik. Als ik TomTom nu start (wel eerst die 2 andere programmaatjes uiteraard, dan pas TT zelf) blijft ie hangen op het startscherm.
Iemand een oplossing?
Je moet de map van tomtom in de root zetten van je geheugenkaart en dat is als het goed op de de E: schijf zeg maar. Daarna kun je die andere installatieprogrammaatjes installeren en moet het helemaal werken. Bij mij tenminste wel!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:55 schreef galbrecht het volgende:
Met dat TomTom he.. Ik heb alles geinstalleerd, maar er staat ook bij de je die zooi in de root map moet zetten.. Hoe doe ik dat? Want ik zie geen root map staan als ik de telefoon connect met pc, en via de menu's in de telefoon zelf lukt het ook niet geloof ik. Als ik TomTom nu start (wel eerst die 2 andere programmaatjes uiteraard, dan pas TT zelf) blijft ie hangen op het startscherm.
Iemand een oplossing?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:53 schreef Milou__ het volgende:
Ik heb ook een n95 8 gb.
Ik snap alleen niet hoe je films en muziek erop zet, en dan ook in de goede mappen :$
en in welke map maakt niet uitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
je moet em wel via usb aansluiten en dan kiezen voor gegevensoverdracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |