Check je Realplayer instellingen eens.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef Aventura het volgende:
Bij alle videocontent heb ik het...
Opgelostquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:30 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook iets raars, vandaag de firmware van mijn N95-2 geupdate naar v20.0.016, nu is mijn gps-fix zo traag als dikke stront.
Moet ik Garmin opnieuw installeren of is het gewoon te wijten aan die firmware?
TomTom draait wel op mn N95, maar niet met de interne GPS. Ik gebruik nog gewoon mn bleutooth GPS, scheelt ook nog qua stroomverbruikquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:51 schreef Fendy het volgende:
Hier al mensen met Tomtom in de weer geweest nu dat ook kan op de N95?
Verkapt: "Kijk-mij-eens-stoer-zijn-door-hard-te-rijden-in-het-buitenland-post"quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:27 schreef Wisheh het volgende:
eindelijk TomTom op de N95...werkt super eindelijk alle flitspalen van Europa erin met waarschuwing, had ik wel nodig
werk je met de interne GPS?quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:27 schreef Wisheh het volgende:
eindelijk TomTom op de N95...werkt super eindelijk alle flitspalen van Europa erin met waarschuwing, had ik wel nodig
Inmiddels wel, er is een apart koppelingsprogje dat de interne GPS antenne benadert, TT benadert dat progje dan weer ofzo.quote:Op donderdag 22 mei 2008 01:07 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik las overal dat dat niet mogelijk zou zijn?
Hmm, ik heb het al wel weer door. Ik krijg strakt een mobiel, die ik eerst helemaalquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:56 schreef Fendy het volgende:
[..]
Inmiddels wel, er is een apart koppelingsprogje dat de interne GPS antenne benadert, TT benadert dat progje dan weer ofzo.
Her en der op het net staan how to's om het werkend te krijgen...
Moet nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:59 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, ik heb het al wel weer door. Ik krijg strakt een mobiel, die ik eerst helemaal
moet aanpassen qua navi etc![]()
Alleen als je een flinke buik hebt en minimaal 40 jaar oud bentquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:05 schreef Matje-1989 het volgende:
Draagtasje±
Is dit een goed hoesje?
http://www.nokia-winkel.n(...)5-n95-8gb-p-414.html
Geen commentaar op het hoesje, maar op de bescherming graagquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Alleen als je een flinke buik hebt en minimaal 40 jaar oud bent
Of als je concierge bent, dan kan'ie mooi naast je sleutelbos!quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Alleen als je een flinke buik hebt en minimaal 40 jaar oud bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |