Herhaling van gisteren nu op RTL8/quote:Op zondag 16 december 2007 20:39 schreef rooie3 het volgende:
is Idols nu op tv dan.Kon het in de programmagids niet vinden.
En tegen hun doet Lieke niks.Zag je op de bank toen Nadia en Amanda bezig waren.Wie moest het weer oplossen,dat was Huub.Had ze toen ook wat moeten terugdoen.quote:Op zondag 16 december 2007 20:40 schreef Starlie het volgende:
Marrije bedankt voor het openen van de COS!Ik weet nooit een goede titel
!!
Als ik Lieke was had ik Selene en Amanda echt aangevlogen! Beetje praten over Lieke alsof ze niet bestaat, ze zat gewoon naast ze!! Dat soort mensen halen bij mij echt het bloed onder mijn nagels vandaan!!!
editquote:Op zondag 16 december 2007 20:39 schreef rooie3 het volgende:
is Idols nu op tv dan.Kon het in de programmagids niet vinden.
Denk dat ze het huilen stadium heeft overwonnen. Dus zal wel voor het nieuwe script zijn of om te vragen of dat zeik Beauty wijf Selene naar huis kan !quote:Op zondag 16 december 2007 20:40 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke is ondertussen dus naar de buren. Uithuilen of het volgende deel van het script ophalen ?
Duurt tot 22.45 .quote:Op zondag 16 december 2007 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Herhaling van gisteren nu op RTL8/
Ga maar wat anders doen ! Kan nog wel ff duren !
Klopt, ik was in haar geval ook Nadia aangevlogen toen der tijd.... vind het dus knap dat Lieke dan zo rustig blijft ik zou helemaal gek worden! Maar ja... misschien is Lieke dan inderdaad een ijskoningin!quote:Op zondag 16 december 2007 20:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En tegen hun doet Lieke niks.Zag je op de bank toen Nadia en Amanda bezig waren.Wie moest het weer oplossen,dat was Huub.Had ze toen ook wat moeten terugdoen.
Lieke kan nooit op tegen de discussie technieken vanHuub.quote:Op zondag 16 december 2007 20:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gesprek met Brian in de Limo over de fans van Huub is toch duidelijk genoeg. Waarom zou een teamspeler dit willen vertellen aan de tegenstanders? Lieke is al bewust langer bezig met het ondermijnen van Huub. Laat haar dat maar doen.... Lieke kan nooit op tegen de discussie technieken vanHuub. Let maar op Lieke bevind zich al op het niveau van B en A.... alleen gebruikt LIeke politiek correcte uitspraken. Die zo onduidelijk zijn als de pest.
zelfs daarmee valt hij in herhalingquote:Op zondag 16 december 2007 20:40 schreef riri het volgende:
Andere dingen gezegd dan welke je werkelijk zou vinden van haar dus...dat zeg je namelijk met deze woorden.
Ik vind het dapper van Lieke dat ze er niet bij wegsjokt, ik zou er snel genoeg van hebben, van dat nutteloze geschreeuw.quote:Op zondag 16 december 2007 20:19 schreef agter het volgende:
Ik vind de reactie van Lieke 100% goed.
Huub heeft haar zo vaak voor vieze vuile teringhoer uitgescholden. Jezus, wie accepteert dat nou?
En dan nog wat hij vrijdag nacht dronken tegen haar vertelde.
Geen wonder dat ze zo reageert. Ze doet het erg netjes, gebruikt geen groffe taal, zoals Huub.
Huub zakt steeds meer in mijn opinie.
Ik heb net een brief voor Lieke op de bus gedaan... om haar een hart onder de riem te steken. Ze lijdt al lange tijd onder emotionele terreur van "Heilige Huub".quote:Op zondag 16 december 2007 20:43 schreef diedirk het volgende:
quote]Op zondag 16 december 2007 20:19 schreef agter het volgende:
Huub heeft haar zo vaak voor vieze vuile teringhoer uitgescholden. Jezus, wie accepteert dat nou?
Geen wonder dat ze zo reageert. Ze doet het erg netjes, gebruikt geen groffe taal, zoals Huub.
Helemaal eens maar we zijn de enige hier.....
iedereen heir trapt in de mediatruukjes van huub.
Let op dadelijk gaat hij heel zielig doen en Lieke weer beschermen en zeggen dat hij zoveel voor haar voelt.
Valt er iets te huilen dan....?quote:Op zondag 16 december 2007 20:40 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke is ondertussen dus naar de buren. Uithuilen of het volgende deel van het script ophalen ?
dat mocht toch niet? Ze kreeg later die avond een boete omdat ze Brian aan de haren had getrokken. NADAT Brian aan haar haar had getrokken.quote:Op zondag 16 december 2007 20:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En tegen hun doet Lieke niks.Zag je op de bank toen Nadia en Amanda bezig waren.Wie moest het weer oplossen,dat was Huub.Had ze toen ook wat moeten terugdoen.
Huub is een heel klein verwend en gemeen jongetje dat vroeger nooit vriendinnetjes kon krijgen en nu heeft ie er ook nog steeds moeite mee. Vandaar dat ie zo vaak terugvalt op Hedda, die hem ook aan de kant had gezet, net zoals Lieke nu.quote:Op zondag 16 december 2007 20:43 schreef diedirk het volgende:
quote]Op zondag 16 december 2007 20:19 schreef agter het volgende:
Helemaal eens maar we zijn de enige hier.....
iedereen heir trapt in de mediatruukjes van huub.
Let op dadelijk gaat hij heel zielig doen en Lieke weer beschermen en zeggen dat hij zoveel voor haar voelt.
eerst een reiki-sessie en daarna een gesprek met anitaquote:Op zondag 16 december 2007 20:40 schreef Kaleddis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |