In dat geval hoop ik dat ze het niet zijn, vooral dat uitshirtquote:Op maandag 21 januari 2008 11:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het van een heel betrouwbare bron

Het uitshirt zou gebasseerd zijn op Anfield 89quote:Op maandag 21 januari 2008 11:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik dat ze het niet zijn, vooral dat uitshirt

Dat is ook zo, het lijkt er veel op iig.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het uitshirt zou gebasseerd zijn op Anfield 89

Goede herinneringen aan je laatste bezoek aan WHL?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:13 schreef DutchGooner het volgende:
Was er graag naar toe gegaan maar het is niet anders, COME ON YOU GUNNERS!

Sowieso tegen de sperz, heb ze er nog nooit zien tegen verliezenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:14 schreef Gunner het volgende:
[..]
Goede herinneringen aan je laatste bezoek aan WHL?

Een zoveel betere aanspeelpunt voor de middenvelders dan dat Bendtner die funtie op zich zou nemen (niks ten nadele van hem). Maar goed voor dit weekend staat er geen wedstrijd op de programma right?
 Een zoveel betere aanspeelpunt voor de middenvelders dan dat Bendtner die funtie op zich zou nemen (niks ten nadele van hem). Maar goed voor dit weekend staat er geen wedstrijd op de programma right? 

Jawel, FA Cup. Newcastle thuis.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar goed voor dit weekend staat er geen wedstrijd op de programma right?

Dinsdag ook. Dan voor de PL.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:17 schreef DutchGooner het volgende:
Arsenal speelt zaterdag tegen Newcastle en niet dinsdag.

Dinsdag voor de competitie zie ik ookquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:17 schreef DutchGooner het volgende:
Arsenal speelt zaterdag tegen Newcastle en niet dinsdag.

quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:50 schreef Radegast het volgende:
Wat is er gebeurd tussen Adebayor en Bendtner gisteren?
quote:Adebayor heeft spijt van handgemeen
Emmanuel Adebayor heeft tegenover Nicklas Bendtner, de selectie van Arsenal en de fans zijn excuses aangeboden. De spits van de Londenaren liet tijdens het ruim verloren League Cup-duel tegen Tottenham Hotspur (5-1) zijn handjes wapperen naar Bendtner.
In de laatste minuten van de wedstrijd kregen de twee kemphanen ruzie over een te nemen vrije trap. Na een hevige woordenwisseling liep Adebayor op Bendtner af en gaf hij zijn aanvalspartner een kopstoot. Vervolgens deden scheidsrechter Howard Webb en aanvoerder William Gallas er alles aan om de twee uit elkaar te houden. Het slachtoffer hield een kleine snee op zijn neus over aan het voorval.
Op de officiële website van Arsenal betoog Adebayor zijn spijt jegens alles en iedereen dat met de Londense club te maken heeft. "Ik heb spijt van het voorval met Nicklas. We zijn beiden gepassioneerde spelers en dit wordt soms op de verkeerde wijze getoond. Het was een stomme fout."
Het voorval zou nog eventueel een staartje kunnen krijgen. De Engelse voetbalbond (FA) heeft de videobeelden opgevraagd van het voorval. Mocht Adebayor schuldig bevonden worden van buitensporig gedrag, dan kan hij alsnog een schorsing tegemoet zien.

Hmmm, de FA en Arsenal, dat gaat niet samen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:17 schreef Dos37 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)or-vs-bendtner_sport
hier een filmpje. van het incident. Nou ik ben benieuwd wat ze daar uit gaan halen. Ik zie niks

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |