Arsenal dacht : 'Een Engelse clubnaam, dat kan geen kwaad.'quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Trouwens een Nederlander weg bij Arsenal.
Vincent van den Berg komt over een half jaar weer terug van GAE
Ik denk persoonlijk niet dat het een stand-in blijftquote:Op zondag 6 januari 2008 17:20 schreef fanneke het volgende:
Eduardo wordt zo wel een lekkere stand-in voor Adebayor.
Denk zelf niet dat Van Persie meteen weer in de basis speelt als ie helemaal fit is, zal zich eerst weer moeten bewijzen. Alleen maar goed, zo gaat het niveau omhoogquote:Op zondag 6 januari 2008 18:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk niet dat het een stand-in blijft
Dat denk ik ook en gevoelsmatig zeg ik dat je Eduardo nu moet laten staan, aan zijn manier van spelen is af te lezen dat ie steeds meer went aan het Engelse voetbal en dat betaald zich nu al in 4 wedstrijden op rij uit.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Denk zelf niet dat Van Persie meteen weer in de basis speelt als ie helemaal fit is, zal zich eerst weer moeten bewijzen. Alleen maar goed, zo gaat het niveau omhoog
Het spreekt eigenlijk toch wel voor zich dat iemand die zo in vorm is en z'n doelpunten zo makkelijk maakt niet op de bank komt inderdaad.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en gevoelsmatig zeg ik dat je Eduardo nu moet laten staan, aan zijn manier van spelen is af te lezen dat ie steeds meer went aan het Engelse voetbal en dat betaald zich nu al in 4 wedstrijden op rij uit.
De basis is nu veel breder. Het kwaliteitsverschil tussen de eerste elf en de nrs 12 t/m 16-18 is nu veel kleiner.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het spreekt eigenlijk toch wel voor zich dat iemand die zo in vorm is en z'n doelpunten zo makkelijk maakt niet op de bank komt inderdaad.
Wordt even afwachten hoe het dan gaat met Van Persie, ga er ook niet vanuit dat er opeens met drie aanvallers zal worden gespeeld, ervan uitgaande dat Adebayor ook blijft staan.
Maar zoals al eerder gezegd: Er zijn nu genoeg stand-ins, was vorig seizoen toch minder.
En nu al bovenaanquote:Op zondag 6 januari 2008 18:33 schreef fanneke het volgende:
[..]
De basis is nu veel breder. Het kwaliteitsverschil tussen de eerste elf en de nrs 12 t/m 16-18 is nu veel kleiner.
En de selectie is, op enkele spelers na, erg jong. D'r zit nog veel rek in.
idd, Robin is nu degene die zich mag "bewijzen", zou werkelijk waar niet begrijpen als ie Eduardo en Adebayor niet samen laat spelen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:46 schreef Gunner het volgende:
Ik denk niet dat ze Adebayor zo snel laten vallen.
Robin zal echt moeten vechten voor z'n plek.
quote:By Richard Clarke
Robin van Persie will return from injury for the Carling Cup Semi-Final first leg against Tottenham at Emirates Stadium on Wednesday.
The Dutch striker has played just 85 minutes for Arsenal since October 23. He injured his knee on international duty then, after returning for two games in mid-December, suffered a muscle problem. Speaking to Arsenal TV Online on Tuesday afternoon, Arsène Wenger was delighted to have the 24-year-old back in the fold at last.
“Yes Robin van Persie is back in the squad,” he said. “He had a little set-back coming back from his knee injury, it was a muscle problem. But the positive side of it is that he could forget about his knee and work on his fitness.”
Apart from that, the manager intends to stick with the young side that has taken the Club to their fourth Carling Cup semi-final in the past five years.
“Lukasz Fabianski will play in goal again, Theo Walcott is available while Johan Djourou and Philippe Senderos will play at the back,” he said. “Apart from that it will be the players who played in the last [Carling Cup] game. Basically it will be a young side maybe with one or two experienced players.”
11 doelpunten in 14 wedstrijden voor vandaag.....quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:15 schreef Tim86 het volgende:
zo goed doet eduardo het nou ook weer niet...hij scoort toevallig een paar potjes maar is verder bijna elke wedstrijd compleet onzichtbaar...
Moeilijk te zeggen, kan je pas over oordelen als ie serieus de kans heeft gekregen, Adebayor heb ik in zijn 1e seizoen ook vaak genoeg vervloekt en hoopte dat ie snel zou verkassen en zie nu.quote:Adebayor en van Persie zijn continu in het spel betrokken en dragen ook echt iets bij, buiten het pure afronden..Eduardo moet nu ook niet meteen gehyped worden. Het is een goede speler, begrijp me niet verkeerd, maar een koppel Adebayor-Persie is toch wel een stuk sterker.
2 jaar geleden aangekocht en wordt sindsdien verhuurd in Spanje.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Kwam zojuist op een andere forum wat te lezen over een 18-jarige talent die door Arsenal is verhuurd?
http://uk.youtube.com/watch?v=MuIJkWbKI7U
Nieuwe groeibriljant van de hand van Wenger?
Een speler met veel potentie zo te zien. Indruk maken in Bernabeu is niet voor iedere jonkie weggelegd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
2 jaar geleden aangekocht en wordt sindsdien verhuurd in Spanje.
Alleen Fabianski kan wat mij betreft op een voldoende rekenen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar wat een draak van een wedstrijd legde Arsenal vandaag af zegSnel vergeten
Zeker.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:05 schreef DutchGooner het volgende:
Zijn tijd is gekomen, bedankt voor bewezen diensten iig waaronder het seizoen dat ie tot doelman van het jaar uitgeroepen had moeten worden, 05/6
Verrassend dat Rosicky niet bij de selectie zit.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:50 schreef Tim86 het volgende:
prachtige opstelling
Bendtner mooi laten invallen straks
Dat hoorde ik die Engelse commentator zojuist zeggen, ja. Heb er de afgelopen dagen niets over gehoord of gelezen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:25 schreef Tim86 het volgende:
Rosicky was toch niet helemaal fit?
En het is officieel. Dit is wat arseblogger erover te zeggen had:quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:27 schreef DutchGooner het volgende:
Diarra zeer wsl naar de club die al onze afgedankte spelers opvangt.....Pompey.
En zo is het maar net. Hij heeft in die paar maanden niet of nauwelijks laten zien dat hij een basisplaats verdient, zeker als je hem vergelijkt met Flamini of Fabregas. Maar ben blij dat hij is opgehoepeld en dat Arsenal er nog een leuke winst aan overhoudt ook.quote:Honestly, what a short sighted little fool he is. A good player he might be but he most definitely lacks character. I’ve said it before but it bears repeating - any player that doesn’t have the fight to try and win a place at Arsenal and gives up after just 4 months is not somebody you can count on 100% on the pitch either.
Ik heb het van een heel betrouwbare bronquote:Op maandag 21 januari 2008 11:40 schreef DutchGooner het volgende:
Denk het niet.
Meestal lekken de nieuwe shirtjes pas in maart/april uit.
In dat geval hoop ik dat ze het niet zijn, vooral dat uitshirtquote:Op maandag 21 januari 2008 11:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het van een heel betrouwbare bron
Het uitshirt zou gebasseerd zijn op Anfield 89quote:Op maandag 21 januari 2008 11:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik dat ze het niet zijn, vooral dat uitshirt
Dat is ook zo, het lijkt er veel op iig.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het uitshirt zou gebasseerd zijn op Anfield 89
Goede herinneringen aan je laatste bezoek aan WHL?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:13 schreef DutchGooner het volgende:
Was er graag naar toe gegaan maar het is niet anders, COME ON YOU GUNNERS!
Sowieso tegen de sperz, heb ze er nog nooit zien tegen verliezenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:14 schreef Gunner het volgende:
[..]
Goede herinneringen aan je laatste bezoek aan WHL?
Jawel, FA Cup. Newcastle thuis.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar goed voor dit weekend staat er geen wedstrijd op de programma right?
Dinsdag ook. Dan voor de PL.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:17 schreef DutchGooner het volgende:
Arsenal speelt zaterdag tegen Newcastle en niet dinsdag.
Dinsdag voor de competitie zie ik ookquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:17 schreef DutchGooner het volgende:
Arsenal speelt zaterdag tegen Newcastle en niet dinsdag.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:50 schreef Radegast het volgende:
Wat is er gebeurd tussen Adebayor en Bendtner gisteren?
quote:Adebayor heeft spijt van handgemeen
Emmanuel Adebayor heeft tegenover Nicklas Bendtner, de selectie van Arsenal en de fans zijn excuses aangeboden. De spits van de Londenaren liet tijdens het ruim verloren League Cup-duel tegen Tottenham Hotspur (5-1) zijn handjes wapperen naar Bendtner.
In de laatste minuten van de wedstrijd kregen de twee kemphanen ruzie over een te nemen vrije trap. Na een hevige woordenwisseling liep Adebayor op Bendtner af en gaf hij zijn aanvalspartner een kopstoot. Vervolgens deden scheidsrechter Howard Webb en aanvoerder William Gallas er alles aan om de twee uit elkaar te houden. Het slachtoffer hield een kleine snee op zijn neus over aan het voorval.
Op de officiële website van Arsenal betoog Adebayor zijn spijt jegens alles en iedereen dat met de Londense club te maken heeft. "Ik heb spijt van het voorval met Nicklas. We zijn beiden gepassioneerde spelers en dit wordt soms op de verkeerde wijze getoond. Het was een stomme fout."
Het voorval zou nog eventueel een staartje kunnen krijgen. De Engelse voetbalbond (FA) heeft de videobeelden opgevraagd van het voorval. Mocht Adebayor schuldig bevonden worden van buitensporig gedrag, dan kan hij alsnog een schorsing tegemoet zien.
Hmmm, de FA en Arsenal, dat gaat niet samen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:17 schreef Dos37 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)or-vs-bendtner_sport
hier een filmpje. van het incident. Nou ik ben benieuwd wat ze daar uit gaan halen. Ik zie niks
Geen straffen dus. Gelukkig maar, je zou door zo'n onbenullig wedstrijdje zomaar wat spelers kwijt kunnen raken.quote:Arsenal pair escape FA punishment
The Football Association will not take any formal action against Arsenal's Emmanuel Adebayor and Nicklas Bendtner for their altercation.
The pair squared up to each other in the second half of Tuesday's 5-1 Carling Cup semi-final second leg defeat against Tottenham.
However, the FA will write to both Gunners players to remind them of their responsibilities.
Adebayor had earlier apologised for the incident on the club's website.
"We are both passionate about this club, but it was a mistake. I am sorry," he said following the incident which left Bentner with a cut nose.
"We should have been more calm during the game and although I was pleased to get a goal back for the team when I came on, I am sorry for the disagreement with my team-mate Nicklas."
Arsenal were 4-1 down when the incident happened, and substitute Adebayor had been on the pitch for only 21 minutes.
The Togo international had made an impact on the game within eight minutes of his arrival when he scored Arsenal's only goal.
However, frustrations later boiled over and tempers flared within the Arsenal team as Tottenham romped to their first win over their north London rivals in nine years.
Gunners skipper William Gallas and referee Howard Webb intervened, but the match official did not see the entire incident and neither did Arsenal manager Arsene Wenger.
The incident was also seen by Matthieu Flamini, who shouted pleas to his team-mates to calm down from the substitutes bench.
3-0 gewonnen en dus door naar de 5e rondequote:
1e helft kon Newcastle het nog enigszins bijbenen. Rust 0-0. Na rust was het Arsenal dat de wedstrijd domineerde en dus ook door Adebayor verdiend op 2-0 kwam.quote:
maandagmiddag om 14.25 op BBC2quote:
Idd.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:33 schreef fanneke het volgende:
Manure uit. kut!
Moet toch wel lukken lijkt me, voor de FA Cup krijgt de uitspelende club altijd meer kaarten. 15% van de capaciteit toch? 10.500 in dit geval dan.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:19 schreef DutchGooner het volgende:
Schitterende loting, ff kijken of ik iets kan regelen
Al zouden we maar 1500 kaarten krijgen zou het me ook lukken maar heb het meer over het logistieke zeg maar.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:26 schreef fanneke het volgende:
[..]
Moet toch wel lukken lijkt me, voor de FA Cup krijgt de uitspelende club altijd meer kaarten. 15% van de capaciteit toch? 10.500 in dit geval dan.
Je verwacht al een returnwedstrijd ?quote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je verwacht al een returnwedstrijd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |