Zekerquote:Op maandag 28 januari 2008 16:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Leuke loting
Viel toen na 10 minuten uit.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:43 schreef Tim86 het volgende:
leuk middenveld weer..Rosicky niet bij de selectie? Dacht dat hij wel weer fit was na de FA cup wedstrijd..daarin stond hij in de basis..
Hij heeft een hamstring 'probleem'. Volgens de officiële lezing op de Arsenal site is het scheurtje en is het een kwestie van dagen(en geen weken) voordat ie weer kan gaan trainen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:48 schreef Tim86 het volgende:
oh dat heb ik niet meegekregen..heb alleen de goals gezien. Slechte keuze dan om hem te laten spelen..is hij nu langer out voorzover jij weet?
Maar dat zal manure morgen ook doen bij Derby.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:25 schreef DutchGooner het volgende:
Morgen effe op YouTube zoeken, kom je ze vanzelf tegen.
3-0 inmiddels, ze denken aan het doelsaldo.
Die spelen morgen thuis tegen Pompey...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:27 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar dat zal manure morgen ook doen bij Derby.
Een liefhebber van Engels voetbal (en Arsenal in het bijzonder) heeft natuurlijk Sport1.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:24 schreef Horloge het volgende:
Damn waarom kan ik het niet zien...zijn er naderhand ergens filmpjes te vinden?
je hebt gelijk. Derby speelt tegen City.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die spelen morgen thuis tegen Pompey...
Maar goed, je kan ze maar alvast in het netje hebben liggen.
Helaas vinden mijn ouders van niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Een liefhebber van Engels voetbal (en Arsenal in het bijzonder) heeft natuurlijk Sport1.
Dank! Wat een koning toch, die Ade.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
http://www.d1g.com/video/show/1737306
De goal van Adebayor alvast.
Hij is met o.a. Adebayor één van de revelaties dit seizoen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Flamini was ik zover de wedstrijd heb kunnen volgen geweldig.
Dat die man nog geen nieuw contract hebt verbaasd me nog steedsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Flamini was ik zover de wedstrijd heb kunnen volgen geweldig.
zijn al weken aan het onderhandelen..quote:Op woensdag 30 januari 2008 07:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat die man nog geen nieuw contract hebt verbaasd me nog steeds
?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:43 schreef Messenga het volgende:
Wat ziet men toch in Hleb.
Ik vind Hleb een overschatte voetballer. Er zijn betere alternatieven om op te stellen dan Hleb.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:06 schreef Horloge het volgende:
[..]
?
Niks mis met Hleb...jammer dat Almunia niet keept, iemand zonder wedstrijdritme kun je beter niet in je doel hebben. Maar we zullen zien hoe Mad Jens het doet.
Nounouquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hleb is een fantastische speler, let eens op zijn passing de hele tijd!!!
zoals?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik vind Hleb een overschatte voetballer. Er zijn betere alternatieven om op te stellen dan Hleb.
Hij is niet altijd even gelukkig met zijn acties maar heeft altijd 110% inzet, je mist hem pas als ie niet meedoet.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:36 schreef sjimz het volgende:
Hleb is een ondergewaardeerde speler in mijn opinie.
In ieder geval niet overgewaardeerd, want zo vaak wordt hij niet publiekelijk geroemd door mensen buiten Arsenal.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:36 schreef sjimz het volgende:
Hleb is een ondergewaardeerde speler in mijn opinie.
Kijk je naar de wedstrijd? Kijk hoe Hleb speelt man, die steekpasses van hem, de kaats vanuit een 1-2 is altijd mooi, goed schot . Echt ik snap de kritiek niet...quote:
Gilberto kan dit seizoen in de beurten dat ie het mocht proberen geen potten breken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gilberto, Denilson, Rosicky..
Nja, ik ben geen fan van hem.
Gilberto is dan ook een verdedigende middenvelder. Ervaring is er om op te doen, en zeker gezien de status van Wenger had ik verwacht dat Denilson al bij de selectie zat.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gilberto kan dit seizoen in de beurten dat ie het mocht proberen geen potten breken.
Denilson komt nog ervaring te kort maar die komt er wel.
Rosicky is nu geblesseerd maar ze hebben vaak zat samen gespeeld.
Logisch dus dat ie speelt.
Klopt maar jij haalt die als vergelijking erbij, niet ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gilberto is dan ook een verdedigende middenvelder. .
Ja oke, dan moet je een iets ander systeem spelen..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt maar jij haalt die als vergelijking erbij, niet ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |