Sinds de dag dat mijn oma me toe wilde voegen ben ik van die illusie beroofd.quote:Op zondag 16 december 2007 19:56 schreef buzzer het volgende:
dit vind ik eigenlijk meer iets voor PUB
Ik ga hier even over nedenken
Hyves is in eerste instantie succesvol geworden als sociale-netwerksite onder studenten. Daarna is pas de grote groep tieners, ouders, artiesten, politici, opa's en oma's etc. gekomen.quote:Op zondag 16 december 2007 19:56 schreef buzzer het volgende:
Inderdaad hahaquote:Op zondag 16 december 2007 20:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Sinds de dag dat mijn oma me toe wilde voegen ben ik van die illusie beroofd.
Ik vind het anders best snelquote:Op zondag 16 december 2007 20:18 schreef Morningwood het volgende:
Kutje bef wat is hives traag
quote:
Ga dan eens heel snel van hyves af,,, bandbreedtepikkertquote:Op zondag 16 december 2007 20:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik vind het anders best snel.
Jij bent gewoon te lelijk voor hyvesquote:Op zondag 16 december 2007 20:24 schreef NoelGallagher het volgende:
En het risico lopen om helemaal afgezeken te worden?![]()
![]()
TS begint.
Als oude vent zijnde kan ik jouw mede oude vent mening begrijpenquote:Op zondag 16 december 2007 19:56 schreef buzzer het volgende:
kloptquote:Op zondag 16 december 2007 20:24 schreef Morningwood het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te lelijk voor hyves
Volgens mij heb jij wel een lekkere lange piemel.quote:Op zondag 16 december 2007 20:51 schreef Ofyles2 het volgende:
TS zou eigenlijk geroyeerd moeten worden voor het leven. Ik (en vele anderen) zitten niet te wachten op dit soort forumvervuiling.
Misschien, misschien niet.quote:Op zondag 16 december 2007 20:52 schreef Morningwood het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel een lekkere lange piemel.
Dacht ik al, weer een billentikker die niet van geile meisjes houd.quote:Op zondag 16 december 2007 20:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien, misschien niet.
Maar ik ga hier heus niet op in.
Flikker op ouwe gek.quote:Op zondag 16 december 2007 21:01 schreef OldJeller het volgende:
Morningwood, jij bent een vrouw?
Morningwood, engels voor 'odol'.
Tevens een link naar je hyves.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |