Lijkt me ook wel lekker: pizza met spruitjes en warme chocoladesaus !!!quote:Op zondag 16 december 2007 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Lief, en lekker, maar wij zitten hier op de bestelde pizza's te wachten![]()
en ik doe er gewoon niet aan mee
Alles voor de vredequote:Op zondag 16 december 2007 20:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel lekker: pizza met spruitjes en warme chocoladesaus !!!![]()
![]()
Volgens mij gaat het om veel meer...quote:Op zondag 16 december 2007 19:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou en dan had ze het gewoon nog als eerste tegen Huub moeten zeggen.Daar gaat het om.
Precies en ook daarom zou ik graag de vraag gesteld zien... Lieke ziet haar kans schoon... haar goed recht natuurlijk.quote:Op zondag 16 december 2007 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er komt nog een vervanger voor Dennis......
Dat boeit Lieke niet, als ze maar dicht bij zichzelf blijft. Is wat voor te zeggen. Ze rekent misschien een beetje op Japie maar ze wordt er liever uitgestemd dan dat ze Huub te vriend houdt.quote:Op zondag 16 december 2007 19:59 schreef akveor het volgende:
Kan niemand de belangrijke vraag stellen hoe Lieke haar verblijf in de villa verder ziet.... met welke mensen zij nu wel wil gaan spelen?
Ik krijg puistjes van chocolade maar het idee is lief.quote:Op zondag 16 december 2007 19:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*deelt chocoladerepen uit aan iedereen in de COS*
(Hebben ze hier in R'dam een experiment mee gedaan tijdens het uitgaan. 50% minder aggressie !!)
Lieke zal sneuvelen omdat zij dit tempo van discusseren niet vol kan houden.quote:Op zondag 16 december 2007 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Lieke gaat sneuvelen in dit spel dan is de reden dat ze op dit moment te eerlijk is, zichzelf is. Dat is ze al die tijd niet geweest, ze was altijd een verlengstuk van Huub.
maanden geleden zei ze al "ik blijf niet in een relatie voor dekking"quote:Op zondag 16 december 2007 20:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat boeit Lieke niet, als ze maar dicht bij zichzelf blijft. Is wat voor te zeggen. Ze rekent misschien een beetje op Japie maar ze wordt er liever uitgestemd dan dat ze Huub te vriend houdt.
Lees een paar posts terug, ik noemde het een Ericje.quote:Op zondag 16 december 2007 20:00 schreef SiRojK het volgende:
Het is nu snel over met Lieke.. Het gaat net zoals bij Eric.. Mark my words
Nou, het komt op mij over als toen met die aanranding: Met zijn alle tegen Lieke.quote:Op zondag 16 december 2007 20:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke zal sneuvelen omdat zij dit tempo van discusseren niet vol kan houden.
Nee, maar dat komt omdat ze nooit zal toegeven op haar fouten...quote:Op zondag 16 december 2007 20:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Er is geen sprake van een discussie. Er is alleen sprake van valse argumenten van Huub. Een Huub die haar niet uit laat spreken, vijf mensen die alles één kant op mikken. Daar is geen verweer tegen. Het is een kruisverhoor.quote:Op zondag 16 december 2007 20:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Selene moet gewoon snel naar huis gaan.quote:Op zondag 16 december 2007 20:06 schreef Kinga het volgende:
Selene is ook een kutwijf zeg...
Zij is de grootste meeprater die ik ooit gezien heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |