Die zonquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:48 schreef Adelante het volgende:
de accuweather mannen snappen het ook nog steeds niet
[ afbeelding ]
het is nu -6 en zou vandaag 8 graden moeten worden, een stijging van temperatuur van 14 graden
kraakijs is geen breekijsquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:19 schreef kepler het volgende:
lekker geschaatst net op natuurijs![]()
Kraakte wel flink
dat klopt, jij heb goed opgelet maar lezen kun je nog nietquote:
en -4 hier nog altijdquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:39 schreef Omaha het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel vreemd dat ik gister en vandaag de hele tijd op de radio hoor dat de temperaturen boven nul liggen in de middag.
Dat was gister alleen in het noorden zo, nu vriest het overal nog zo'n 3 graden
Mist blijft hier idd nog lang hangen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:06 schreef WEST het volgende:
[..]
en -4 hier nog altijd
ik woon net in het gebied met die grote -4 plek boven Flevoland deel van noordwest overijssel en stukje drenthe en Friesland.
Limburg en Zeeland gaan dat wel halen vandaag, daar gaat het nu al hard richting het vriespunt. De rest zal wel hetzelfde als gister zijn, even afhankelijk van hoe snel de bewolking optrekt voordat het weer donker wordt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:39 schreef Omaha het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel vreemd dat ik gister en vandaag de hele tijd op de radio hoor dat de temperaturen boven nul liggen in de middag.
iddquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:39 schreef Omaha het volgende:
Nou, bij nader inzien was dit alweer een ijsdag voor heel Nederland geloof ik. Volgens mij heeft Maastricht nét de 0 niet gehaald.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:19 schreef Cootz het volgende:
[..]
Limburg en Zeeland gaan dat wel halen vandaag, daar gaat het nu al hard richting het vriespunt. De rest zal wel hetzelfde als gister zijn, even afhankelijk van hoe snel de bewolking optrekt voordat het weer donker wordt.
er is nu wel matige vorst in het oostenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:45 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nou, bij nader inzien was dit alweer een ijsdag voor heel Nederland geloof ik. Volgens mij heeft Maastricht nét de 0 niet gehaald.
Blijft toch apart hoe de modellen zó zeker zijn over welke temperatuur het wordt, maar alle weerdiensten de afgelopen dagen steeds te koude nachten en te warme dagen voorspellen. Matige vorst is het eigenlijk nergens geweest, maar wordt al wel dagenlang voorspeld. En vandaag overdag alweer de tweede dag op rij dat het écht een stuk kouder was dan voorspeld werd.
Leve het onvoorspelbare weer!En leve de witte kerst!
-8,1!quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:01 schreef DynamicDreams het volgende:
Het is nu zelfs al -8,0 in Twente!
Zo warm? HOAX!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:46 schreef pentastrike het volgende:
Vanavond en vannacht is het op veel plaatsen mistig, maar zal de lage bewolking en mist later geleidelijk gaan openbreken, het eerst in het zuiden. Op de meeste plaatsen wordt het tussen -4 en -7 C. Lokaal kan het wat kouder worden, boven sneeuw en in opklaringen dichtbij -10 graden. Morgenochtend zien we een mix van mistbanken en opklaringen, later komt de zon er beter door. Bij een zwakke tot matige zuidelijke wind wordt het -0 tot +2 C, maar lokaal 4 tot 8 C!
De temperatuur hier gaat goed, -5.0°C :yes:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |